Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 29 Julai 2009

FESHEN TERBARU DI AMERIKA SYARIKAT SESUDAH MANGKATNYA MICHEAL JACKSON




PASARAN BESI TERGEMPAQ


Harga besi melonjak naik di pasaran Amerika pagi ini.

Indek-indek di bursa NASDAQ dan Dow Jones melantun naik.

Ini amat memeranjatkan pemerhati pasaran kerana harga besi hanya naik di pasaran Amerika Syarikat sahaja.

Harga lonjakan pasaran besi amat ketara sekali di Washington DC. Kelihatan pembeli besi bukan lagi pemborong tradisional tetapi ibu bapa warga Amerika terutama yang ada anak dara.

Dari laporan yang diterima pelayan-pelayan bar di Washington DC telah juga memasuki pasaran besi. Persaingan ini menjadikan harga besi terus melonjak naik.

Dari laporan ajensi berita satu feshen baru telah muncul di Amerika Syarikat. Besi besi yang dibeli ini dihatar terus ke kedai tukang besi untuk dijadikan cawat besi dan seluar dalam besi.

Apakah feshen memakai cawat dan seluar dalam besi ini satu trend yang baru sesudah mangkatnya Raja Pop Michel Jackson atau kerana Malaysia akan menghantar duta baru ke Amerika kah kah kah.



12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tak paham laa bro?????
bleh kasik detail sikit???

Tanpa Nama berkata...

Sedara nie banyak bercakap. Kalau berani, datanglah kita berdebat secara intelektual. Layari http://waubebas.org/ms/

Tanpa Nama berkata...

siapa gerana duta mesia ke merika tu?

Tanpa Nama berkata...

siapakah gerangan duta mesia ke merica tu

besi berani berkata...

perenggan last tu baru gua paham .. hahaha

Keylee Daud berkata...

malaysia bila lagi???cepat cepatla ikut ini trend ..kang kena sound ketinggalan zaman pulak....

rmrmrmrmrmrmrmrm haha

Melayu Sengal berkata...

Ciss Abg Syam,

Ingatkan betul-betul le harga besi naik. Puas saya kumpulkan besi kat rumah. Besi-besi menari TNB hampir-hampir saya kebas....
Rupa-rupanya dok mengutuk orang je...
Cisssss.....
Buat penat je....

mosabit berkata...

yg aku tau duta tu ialah rahimi tambicikunya tak?...kah kah kah kah

arifabdull berkata...

Berita terbaru dan terbarai...

Jamaluddin menjarjis di Pulau Tioman esok pagi sampai malam.

Johan berkata...

watch out America ladies,here comes Jarjis! kahkahkah..
munkee ni ntah2 xsdr Obama kulit hitam,pastu dia gi wat knyataan racist kat sana..kahkahkah

chekamala berkata...

peringatan,

cawat hanya utk yg bawah umur shj...

dah lepas umur, selamat!!!

Tanpa Nama berkata...

apakah kematian michael jackson disengajakan

kita selalu tengok drama tv hollywood terutamanya drama berkaitan jenayah dan polis tentang seorang isteri merancang membunuh suaminya sendiri dengan menjadikan kematian suaminya seolah-olah sebuah kemalangan tragik, tujuannya adalah utk menuntut insuran yang bernilai berjuta-juta dollar

dalam hal ini sudah tentulah dengan kematian mengejut raja pop itu berbillion malah trillion dapat dikaut, buktinya lihatlah sendiri penjualan album kompilasi beliau dan single beliau yang naik mendadak..

cuba anda semua yang bijak bistari fikirkan sama-sama