Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 29 Julai 2009

KASI CHANLAH BIK MAMA




UNISEL: PEMUDA PAKATAN ULANGAI DESAKAN GANTI ROSMAH
– malaysiakini

Pemuda Pakatan Rakyat Selangor mengulangi desakan kepada kerajaan negeri itu supaya menukar segera Canselor Universiti Industri Selangor (UNISEL), Rosmah Mansor yang didakwanya tidak layak dan kompeten untuk menduduki kerusi berprestij itu.

Dalam satu kenyataan bersama, ia berkata ianya selaras dengan sokongan tidak berbelah bagi mahasiswa dan pensyarah UNISEL sendiri - dalam satu program yang dihadiri Datuk Seri Anwar Ibrahim - yang mahukan Canselor UNISEL ditukar segera.


"Malahan kita yakin masyarakat di Selangor juga mahu kepada seorang Canselor UNISEL yang boleh mencerminkan prestij dan imej keilmuan dan taman budi sebuah gedung ilmu negara," kata kenyataan itu lagi.

Menurutnya, kerajaan negeri sepatutnya sudah menyedari dan bertindak proaktif untuk menukar Canselor UNISEL kepada individu yang lebih berkelayakan dan mempunyai nilai ilmu, akal budi dan akhlak murni yang tinggi.

KAH KAH KAH… KAH KAH KAH…

Woit… APALAH PEMUDA PAKATAN INI…. kah kah kah…

Kah kah kah… TAK ADA KERJA LAIN KE ?.... kah kah kah…

Kah kah kah…. BAGI TENSION BIK MAMA….kah kah kah..

Kah kah kah….HILANG TIGA KILO…. kah kah kah…

Kah kah kah…BIK MAMA NI SEORANG INTEREKTUAI… kah kah kah..

Kah kah kah… ADA PROJEK DIA MESTI TAREK DAN TUAI…kah kah kah

Kah kah kah… TAK CAYA ?....

Kah kah kah….CUBA TANYA DIA APA DIA SABUN BRIZ…kah kah kah…

KAh kah kah... MESTI DIA JAWAB... I AM ONLY TWENTY KILO....kah kah kah..



10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

...tk sesuai laaa bro bik mama...ganti ziana zam zam...lgi begetah pa.

Tanpa Nama berkata...

elok la tu bg la jawatan ni ngan org yg ade kaitan krja ngn bidang pnddikan ni...baru la bbudk student cerdik skit....

Tanpa Nama berkata...

sokong..sokong..sokong..stuju..stuju..stuju

Jebat Musibat berkata...

berani diorang nih..
tak takut kat C4 ke?

aiyoh.. bik mama pakar C4 wo..
bukan senang tuh..

cahaya malam berkata...

kalo bik mama terus kat situ..

lama2 pandailah bebudak unisel tu pakai c4 & bomoh..

hehehe

Tanpa Nama berkata...

tak pun, kasi chan la dier jadi dekan sekolah sains sukan. aper la korang ni.

fendimalik berkata...

baca komen mahasiswa unisel di pandangansisi-fendimalik.blogspot.com

Dunia Firdaus berkata...

Bik Mama terus disokong sampai rebah

kage bunshin no jutsu berkata...

persoalan utama sekarang ni bukan sesuai atau x bik mama jadi canselor Unisel...masalah utama nya, pintu gerbang Unisel tu muat ke x bila bik mama nak masuk? nanti bazir duit plak kena sewa kren...kahkahkah

Chris berkata...

kami sokong BIGGGGG MAMAAAAAAA..kahkahkahkah...untuk DITUMBANGKAN!!! kahkahkahkah....