Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 27 Julai 2009

MINTA HUJAN LEBAT TURUN




IBRAHIM MAHU CETUS HURU-HARA PERTAHAN ISA?
– harakah daily

KUALA LUMPUR, 25 Julai (Hrkh) - Presiden Pertubuhan Pribumi Perkasa (Perkasa), Ibrahim Ali, dilihat mengugut akan menimbulkan huru-hara jika Gerakan Mansuhkan ISA (GMI) tidak membatalkan cadangan berarak ke Istana Negara pada 1 Ogos ini.

Sebuah akhbar harian melaporkan beliau berkata, jika GMI tidak menarik balik hasrat mereka, Perkasa akan turut serta berarak bersama NGO lain mempertahankan ISA walaupun boleh menimbulkan huru-hara.

KAH KAH KAH…

Kah kah kah…. KALAU RABU PETANG HUJAN… kah kah kah…

Kah kah kah….KALAU KHAMIS PETANG HUJAN… kah kah kah…

Kah kah kah…. KALAU JUMAAT PETANG HUJAN…. kah kah kah…

Kah kah kah… KALAU SABTU HUJAN SEPANJANG HARI…. Kah kah kah..

Kah kah kah…. JAMIN BANYAK KATAK KELUAR…kah kah kah…

Kah kah kah… EMPAT TURUN HARI HUJAN… SEMPAT BERUDU JADI KATAK…. .kah kah kah..



9 ulasan:

Johan berkata...

la,si katak ni lagi kahkahkah..bgus btl la org tua ni wujud,leyh kasi 1 malaysia gelak..sama mcm si toyol botox tu,pelawak2 trbaik msia kahkahkah..nk tny ckit,toyol tu understudy kpd berahim ali kah?kahkahkah..mgkin sbb dia tolong repair gigi berahim,berahim turunkn ilmu2 pelawak dia kat toyol kot kahkahkah

kahkahkah katak2 trn jln raya sbtu dpn..ezam mat kOtak apa mcm?tarak join kah?kahkahkah..hrp si toyol botox pon join skali,baru best ni..nk gak gua tgk muke botox dia dr jarak dkt..kahkahkah..
si katak melompat2 di jalan raya brsama kotak2,biarkn..biarkn mati katak..

cucu kwantung berkata...

aku gerenti katak ni mati penyek kena pijak dengan raksasa baja hitam merah.

Tanpa Nama berkata...

aku rasa baik kalau anti-isa tunda perarakan. tunda seminggu ke, tak pun tunda masa bulan puasa. - puasa sambil menentang kezaliman, banyak pahala ooo.. :)Lgpn, bulan puasa, FRU x berapa ganas. sebab depa puasa. Bulan puasa buat jahat, x dak la pahala puasa. (bulan lain x pa kot)

kita tgk 1 ogos ni depa macam mana. kita tunda bukan sebab kita kalah, tapi rasanya strategi yang paling baik buat masa ni. bagi la can depa wat demo dulu. kita tgk polis nak buat apa. kita tgk depa nak demo lagu mana. kita tgk dulu penyokong depa macam mana. kita tunda saat-saat akhir pun elok gak, bagi depa kalut. kita nak tunda pon, jgn kecoh2, senyap2 je. pakai sms je. lepas 1 ogos baru umumkan penundaan secara rasmi. biag pi depa terjun dengan labu2 dulu. kita kayuh sampan pelan-pelan.

depa tu bukannya ikhlas sangat nak wat demo. saja nak tunjuk hero.

Zackry berkata...

Assalamualaikum Bro,

KATAK ONG-ONG sekor nie baik sembelih bagi kat anjing makan jek, menyalak memperjuangkan MELAYU, tapi masa diberi peluang dalam KERAjaan dulu apa dia buat? penuhkan KANTUNG je ke?

Tanpa Nama berkata...

saya suka pijak katak...!!
sampai mati katak!!!!...

(i love katak)

ct berkata...

Kita tgk bertapa tak-perkasanya dia bila berdepan Tok Guru Nik.

Tanpa Nama berkata...

BODOH! Pasal ni nak huru-hara.AKAI PENDEK

Tanpa Nama berkata...

kpd Pakatan Rakyat - sila hantar ahli (unit keselamatan)bg mmpastikan program berlansung dgn aman.PAS diberitakan akan menghantar 1000 anggota unit amal.diharap PKR,DAP dan Ngo lain sila aturkan ahli anda untuk mmbantu mengawal keselamatan.ingat ini program rakyat,program kita.pihak penganjur diharap dapat aturkan semua ini.sekali lagi...provokator akan muncul dr plbagai arah utk mggagalkan program ini.salah satu yg baru dikenal pasti adalah geng 'katak ayam' yg kmungkinan besar telah diupah melompat tinggi2 oleh geng gerombolan.lain2 provokator anda sndri sedia maklum...

satu malaysia beraraklah dengan aman demi menolak akta zalim ISA

Tanpa Nama berkata...

agak2 berapa puluh ribu ekor katak yg join Bapak Katak ni?
huru-hara? bawak geng pukida skali ke?