Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 29 Ogos 2009

BANTAHAN ORANG RAMAI




KEPALA LEMBU MENJADI MANGSA





KENYATAAN RESMI :


kami dari kumpulan pencinta sup ekor dan sup topedo merasa amat kecewa apabila melihat kepala lembut dipijak-pijak.

perbuatan memijak kepala lembu ini telah meyedihkan hati sanubari kami.

dari gambar yang kami perhatikan amat jelas badan lembu adalah lembu jantan. kami merasa amat kecewa kerana dari lembu jantan seperti inilah datangnya sup topedo yang amat amat kami sukai.

dari gambar yang kami lihat – kami amat yakin ekor lembu ini amat panjang dan amat enak untuk dijadikan sup ekor.

justeru dengan ini :

kami menuntut hendak tahu dimana tersimpannya dua butir buah kelepir lembu ini.

kami juga menuntut hendak tahu siapkah yang telah mengambil batang punai lembu ini

kami juga menuntut hendak tahu sesudah bantahan itu dibuat apakah otak lembu ini diambil. Ini kerana gulai lemak kuning otak lembu bersama daun kunyit amat amat nikamat terutama di bulan puasa

kami menuntut hendak tahu apakah lembu ini dibenarkan terberak sebelum kepalanya dipotong.

dengan ini :

kami mendesak jangan sesekali menunjukan hanya kepala lembu tanpa kontol, buah kelepir dan ekornya. perbuatan ini amat amat menghina kumpulan pencinta sup ekpor dan sup topedo.

kami menyeru orang ramai yang cintakan sup ekor dan sup topedo agar jangan janganlah jadi lembu lembu bodoh yang tak berkelepir, tidak berkontol dan tidak berekor.

sekian:

SUCKER – sup untuk club keharmonian rumah tangga







37 ulasan:

Abdul.Fatah.Firdaus berkata...

aduhai. macam2. lembu pun jadi kes. kalau kepala naga ok gak. hahaha.

AMIR SHAFIQ ADHAM berkata...

satu perbuatan yang tidak matang..pijak kpala lembu..haha

Tanpa Nama berkata...

kononnya nak menghina agama hindu pijak kepala lembu tu, ini memberi gambaran yang buruk tentang sikap orang melayu Islam oleh penganut Hindu... bodoh piang orang Melayu ni..tak matang langsung... aku malu...malu...

Tanpa Nama berkata...

err... lembu tu sapa beli weh? pakai peruntukan dun mana pulak nih?? sapa sedekah nih???

lembu sapa punya? curi ke?

Tanpa Nama berkata...

Salam Bro!
Kalau benda ni dibuat oleh puak2 pembangkang la,maunya 44 hari44 malam
seluruh media yang ada kat m'sia ni riuh termasuk juga dengan pak pak menteri yang tak ada tauliah ada tauliah semuanya nak bercakap pasai KEPALA LEMBU.tapi yang paling aku suka SUP EKOR....EKOR LEMBU kah kah kahkah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Bro,walaupun gua selalu tak selalu setuju dengan pendapat lu,tapi apa yang lu paparkan kali nie memang betul..apa yang mereka tu buat memang memalukan..Bukan saja UMNO,Pas atau pkr yang akan mendapat malu..tapi seluruh umat Islam yang berbangsa Melayu akan turut terpalit sekali.Umpamanya kita nie sebuah bangsa yang tak beradab...Kalau pun nak menyatakan yang Khalid tu macam lembu,bukan itu caranya..Diaorang nie bukan sahaja seperti menghina penganut agama Hindu,tapi turut memperlekehkan Haji Hadi yang begitu memandang tinggi pada lembu seraya menuntut pemuda Pas untuk belajar daripada haiwan tersebut..

Ras

Tanpa Nama berkata...

Bro,walaupun gua tak selalu setuju dengan pendapat lu,tapi apa yang lu paparkan kali nie memang betul..apa yang mereka tu buat memang memalukan..Bukan saja UMNO,Pas atau pkr yang akan mendapat malu..tapi seluruh umat Islam yang berbangsa Melayu di Malaysia akan turut terpalit sekali..Umpamanya kita nie sebuah bangsa yang tak beradab...Kalau pun nak menyatakan yang Khalid tu macam lembu,bukan itu caranya..Diaorang nie bukan sahaja seperti menghina penganut agama Hindu,tapi turut memperlekehkan Haji Hadi yang begitu memandang tinggi pada lembu seraya menuntut pemuda Pas untuk belajar daripada haiwan tersebut..

Ras

eyman berkata...

jangan sampai pijak kepala org dah la...

abdrahim kassim berkata...

kelepirnya telah diambil oleh matador.

Tanpa Nama berkata...

haha.. kelakar..kelakar..haha.. memang kalau dah lembu tu.. lembu lah juga.. apa kata uncle samm..

Tanpa Nama berkata...

giler provoke!!
semua pun tahu lembu tu mcm Tuhan bg kaum India.. ni mmg satu cara bikin huru-hara. patutnya diowg ni kene sumbat dlm ISA psal bole menimbulkan suasana racist dlm negara.
mmg ngok geng2 'ketuanan Melayu' ni..
ni bole disamakan dgn geng2 skinhead 'Malay Power' aka 'Nazi Punk'!
kononnya 'cool' tp bengap x pakai otak.. buduh kuasa 3!!
bebudak SHARP, anarcho, crust punk, hc, dll. patut marah dgn mereka ni..

fuck you verymuch!

Tanpa Nama berkata...

Firman Allah s.w.t. bermaksud: Janganlah kamu mencela atau memaki hamun sembahan mereka selain Allah, nanti mereka juga akan memaki hamun Tuhan kamu kerana marah tanpa sebarang ilmu pengetahuan. (al-An'am: 108)

Tanpa Nama berkata...

perbuatan bodoh macam lembu... kesian lembu tu... tak pasal2 jadi korban... macam kurang kerjaan.. kerja-kerja bodoh di dalam *m*o...

KuLihatHijauPas (KLHP) berkata...

biasanyo sek2 umNO/bEND jah wak demo perkauman gini...

Tanpa Nama berkata...

patut la aku cari kepala lembu kat sahalam semalam habis, gerombolan curik rupanya kah kah kah


-kerol-

matstimketum berkata...

satu perbuatan yang dipengaruhi oleh suku sakat toyol dibulan puasa ini! puasa telah menghilangkan kesabaran apabila dipengaruhi anak toyol.

Tanpa Nama berkata...

ala...kepala hotak dorang pun mcm lembu gak. ingat buat camtu kira genster la kunun...ha ha ha...bodoh piang punya UMNIO

Raja Bersiung! berkata...

Mereka ini tidak sensitif dan tolerans terhadap kepercayaan orang lain.

Inilah dia Malaysia kita zaman sekarang.

Kegilaan agama menyongsangkan pemikiran dan memutarbelitkan hati nurani.

Masa kan di Singapura ada masjid bersebelahan dengan kuil, apa masalah fanatik-fanatik agama di Malaysia ini? Ada tidak orang bukan Muslim membantah masjid atau surau dekat rumah mereka? Mereka terima. Tapi kenapa kita yang Muslim tak boleh terima kalau ada kuil atau gereja dekat rumah kita?

Senang sangat ke kononnya keimanan kita tergugat?

Begitu sempit ke pikiran kita sampai kita tidak dapat terima keindahan dan kepelbagaian agama-agama yang lain selain Islam?

Gurangak berkata...

jangan tertipu..ini kerja org ungno..lepas tu khairi pula buat-buat kutuk pula perbuatan tu..kutuk pula tunjuk perasaan tu..hahaha macam lah kita tak tau..trick lama tu..
soalan saya..sebelum lembu tu dipotong adakah lembu itu menjerit..ummmmnnnoooooooooooo...

Gurangak berkata...

apa juga masalahnya org buat kuil. bukannya dorang ajak pun kau orang pi shalat di situ..bodoh tak bertempat..inilah org grombolan..haha..SIAPAKAH DISEBALIK BANTAHAN ITU..HOHOHO

Johan berkata...

kahkahkah..
ek eleh,tiba2 je..nape tak protes psl istana Khir Toyo kat seksyen 7 tu??

sbelum ni tak dgr pun malaon2 ni meyalak pasal pembinaan kuil tu..ni umno nak alihkn fokus dr prpecahan kat Ganu ngan kekalahan P.Pasir ke???

pooraaah!

Panas Hati berkata...

Satu perbuatan yang tak sepatutnya dilakukan oleh orang Islam yang berfikiran matang. Apakah imej kejam dan sadis seperti itu adalah mesej yang cuba disampaikan? "Aku orang Islam yang ganas, jangan main2 dengan aku"? Agaknya si bahlul ni lupa yang dia ni jugak makhluk Tuhan, sama seperti lembu tu. Cukup jelik aku dengan perangai manusia macam ni...

Tanpa Nama berkata...

Kenapa Khalid Gagap, Khalid Samad dan Rodziah cabut lari...

Jemay berkata...

buah kelepir ada kat bro songkok tinggi tu.... wakakakaka

Tanpa Nama berkata...

"Lembu" sudah masuk gelanggang !!
Ini mesti kerja si Toyol ni !!
Tak abis2 nak jatuhkan PR Selangor.

Mana Toyol ??...senyap aje !




Dakis.

zeqzeq berkata...

iisss..tak elok membazir makanan, ramai yang miskin di negara ini.



..baik pijak kepala lori, senang sikit, licin dikutib buat jual besi buruk..

zeqzeq berkata...

..opps lupa nak buka volume gelak..

.QAHHHH qah qah,,QIH QIHHHH..qah qah..qih qih..QEH qeh qeh..

ainon mohd berkata...

Alamak, Tuan Tukar Tiub!

Saya malulah membaca entri tuan ini....

Fa-T berkata...

tunggu... demo puak2 lembu... kepala bos mereka dipijak...

lembu punya kapla pun kena pijak...

kucingsiam berkata...

meow~

kucingsiam akan mengamok kiranya ada bangsat yang memotong kepala kucing dan memperlakukannya seperti begitu begitu kurang ajar sekali tindakan mereka.

nak protes, proteslah tapi melibatkan kepala lembu (atau kepala apa-apa makhluk) sudah melampau.

Tanpa Nama berkata...

mana menteri auw!auw!(aka.keris panjang) tak komen pun....antara skrip standard "jangan main2 dengan saya, saya tak kompromi,saya akan ambil tindakan tgas auw!auw!)

Tanpa Nama berkata...

relaks bro,lembu2 mengusung kepala lembu,apa mau kecoh.Toksah layan lembu2 tu,bagus makan kacg menglembu sambil melihat menteri mengelembut mengelebong melayau

Kucing Parsi berkata...

ha ha ha

hina agama lain tak per

tu la orang hina islam

sebab geng2 inilah

dalam islam cakap tolak ansur

ini golongan ekstremis

bukan ekstremis islam

sebab ekstremis islam tahu sapa musuh dia

ni ekstremis ketuanan melayu

ha ha ha

kita jangan bodoh dengan diaorang ni

diaorang banyak fotostat duit

ha ha ha

visit

http://melodymockers.blogspot.com/

jaga lembu berkata...

satu bangkai lembu tanpa kepala dijumpai berhampiran pejabat umno cawangan dishah alam...

Jongkidin berkata...

ini sesuatu yang tidak dapat terima..INI BUKAN ISLAM!! perbuatan mereka ini telah mencemarkan kan lagi agama ISLAM dan dilakukan di dalam bulan ramadhan dan hari jumaat...

Tidak kira siapa MEREKA..MEREKA PATUT DIHUKUM!!!!

Tanpa Nama berkata...

Kih..kih...kih.. dari kepala lembu seketul tu pun, dah boleh dapat byk ringgit tuuu, kalau buat lauk utk di jual.. Membazir betul!!!!

Tanpa Nama berkata...

dan cam biasa mereka2 yg terlibat hanya diamik keterangan oleh polis tanpa dihukum..cuba kalo org PR yg wat camneh..kurang2 bercuti la setahun dua kt kamunting tu