Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 12 Ogos 2009

BEROK MEMANJAT POKOK MENGKUDU NAK CARI PETAI




WHAT IS THE BACAUSE




UTUSAN REPORTER SAYS HE THOUGHT ULTRA VIRES MEANS INNSULT
– malaysian insider

KUALA LUMPUR, Aug 12 — Utusan Malaysia reporter Mohd Nizam Mohd Yatim told the High Court today that he thought the phrase “ultra vires” contained in a press release issued by Karpal Singh meant the DAP man was insulting the Perak Sultan.

Mohd Nizam, the prosecution’s first witness in Karpal’s sedition trial, was subjected to a rigorous cross-examination by defence counsel Jagdeep Singh Deo, and appeared rattled by the lawyer’s questions.

At one point the Utusan Malaysia reporter did not appear to even know what Karpal Singh was being charged with.

KAH KAH KAH…. KAH KAH KAH.. KAH KAH KAH..


Kah kah kah…NASIB BAIK MANGKOK NI TAK ANGGAP ULTRA VIRES INI … VIRUS SELSEMA BABI….. kah kah kah..

Woit…MI NO SPIK INGLIS… MI WORK KETUANAN MELAYU…. kah kah kah…

Kah kah kah… ME TOGETER GETER…GET DIGRI FROM SINTOK… kah kah kah…

Kah kah kah… WHAT IS THE BECAUSE…MI STUPIDO… MI NO REED … ONLY REED PANCAINDERA AND MANGGA… YOU NO REED LIKE MI REED … YOU ANTI MALAYU…. Kah kah kah….

Nota : Ultra vires juga bukan Nasionalis Benggali.



24 ulasan:

Nunca Caminaras Solo berkata...

Tan Sri Khasitah Ghadam.. Wayang lama kena repeat lagi.. Tukar hero jek.. Eric Chia, VK Linggam, Khasitah Ghadam.. Memang 1Malaysia la..

me berkata...

Buduh sungguh...mcm kambing... Hahahahaha... x reti check kamus ka apa.. pakai lanyak... bodoh sombong la tu..
nasib baik x cakap 'ultra-man'...

melayu celup berkata...

Aloo bro... lama tak ngirim komen kat lu nyer blog... adohhh lawak gile la.... ape laa punye bongok wartawan paper sampah arus longkang utusan nih? otak dah kong sebab banyak sangat makan taik kott... bongok betul... buat malu jek ada warga macam nih dalam Malaysia nih... woi utusan, blah la... tak abis2 buat melayu bodoh... balik2 main isu racist nak bagi goyang warga... inilah standard Gerombolan... bangang tahap jamban... kutuk cina macam hero... tapi penakut rupanya... kah kah kah

Pergi MAMPUS sama UMNO

Hidup Rakyat Malaysia Bersatu!!!

Tanpa Nama berkata...

ultra vires ni bukan ke vaires yg menyerang ultraman dan kenkawan dia? vaires ni amat dashyat hingga menyerang godzilla jugak hingga tersembam!
eh, godzilla tersembam tu bukan sebab ada seorang tembam jogging di kawasan berhampiran ke?
eh, ultra vires ni bukan ke vaires yg hidup segarbugar membiakkembang dgn memandi dan melahap sinar ultra violet dari matahari masa siang dan dari lampu2 kalimantang masa malam ke? vaires ni suka nude sunbathing di pantai2 masa siang dan telanjang berlari2 (keliling bilik hotel?) masa malam... kan kan?
eh confused gua...

matstimketum berkata...

wartawan lepasan unibersiti kokak. inilah produk hasil 52 tahun bn memerintah. hampeh.............

sEmut berkata...

dia tak kawan dengan lebai gugel ke?

http://funnylogo.info/engines/Google/Red/lebai%20gugel.aspx

Tanpa Nama berkata...

1Malaysia 1Shampoo BAWANG...
kahkahkah...!!

Tanpa Nama berkata...

kah..kah..kah

tumpang gelak.

kah..kah..kah

Tanpa Nama berkata...

permaisuri kerengge kat pucuk pokok mengkudu baik buat umpan tangkap ikan patin/kelah sungei pahang! Tak rasa plak beruk boleh buat silap camtu, cuma seakan akan beruk dari utusan malaysia aje yang boleh buat gitu...lagi budoh dari boruk....

Tanpa Nama berkata...

Dua puluh empat jam selepas satu laporan polis dibuat terhadap syarikat pemaju Kuala Dimensi Sdn Bhd (KDSB), pegawai tingginya membuat satu pendedahan yang mengejutkan.


Ketua Pegawai Eksekutif KDSB Tiong King Sing - yang juga pengerusi Kelab Penyokong BN - mendakwa beliau telah 'menderma' RM10 juta kepada Presiden MCA yang juga Menteri Pengangkutan, Datuk Seri Ong Tee Keat tahun lalu.

Wang tersebut, tambahnya, adalah untuk aktiviti-aktiviti yang berkaitan dengan bahagian-bahagian MCA.

Timbalan Tiong dalam KDSB, Datuk Faizal Abdullah berkata Ong telah menggunakan jet peribadi milik syarikat tersebut sebanyak lima kali dan 'berhutang' kepada mereka sebanyak AS$40,000
bagi perkhidmatan tersebut.

Bercakap kepada Malaysiakini, Tiong mendakwa beliau telah menyumbangkan berjuta-juta ringgit selepas diminta berbuat demikian oleh Ong.

Wang tersebut dibayar secara tunai dalam tiga peringkat sewaktu pertemuan dengan presiden MCA itu di Petaling Jaya dan Kuala Lumpur.

lad berkata...

rasa2 nye lepas ni tobat dia tak buat lagi tu. Lenkali jangan buat menda yg kita tak reti atau pun x sure,buruk padahnya..malu besar,satu mesia gelak.

Kucing Parsi berkata...

ha ha ha

tajuk yang baik

berita yang sedap

reporter yang bodoh

bodoh boleh belaja tapi bodoh ketuanan melayu bodoh dan nak mengajar orang

pegi mampus la

visit

http://melodymockers.blogspot.com/

kuc1n993m0k berkata...

sial la hisham..lawak dohh..tersembur air pepsi aku minum..

this news make my day man..wakaka

Johnny B. Rempit berkata...

Macam mano lah jang tu boleh dapek kojo kek surat khabar?

Hahahahaha...

Johan berkata...

bodo nak mampus! nama je wartawan kahkahkah..ni la hasilnya,negara kita hanya mampu hasilkn wartawan mcm ni..klu tabloid mcm kosmo n metro n wartawan rancangan melodi ntah mcm mane plak tahap kedunguan dorg kahkahkah..puas ati gua tgk seekor dr mangkok2 brnama wartawan ni trtonjol kebodohan di mata umum kahkahkah..gua mmg cukup benci dorg ni sejak dorg bikin cerita kotek tentang bdk2 underground ms 'isu black metal' dulu..

Tanpa Nama berkata...

This is what is called "Monkee C Monkee DO". Ikut Lord Swamijib or Mat Sembab. .

"ultra vires" bermakna
panjat pokok cari petai
kalau jatuh kaki patah.

Bodoh sekali.

Moga moga Tuhan balasih yang berbohong; yang berdusta; yang kerbau cucuk hidung dan yang bergerombolan.

Danial Raid Ballan berkata...

Terima Kasih Pak Isham, Sudah mengunjungi blog anda sudah hampir setahun, baru ini sekali saya melontarkan komen.Teruskan Memblog.

SL Chan berkata...

memang bangang betul....tak tahu apa nak cakap lagi...ultra virus mungkin B1N1 virus...swine virus..memang MORON betul..

bumilangit berkata...

bersembur air liur aku masa baca posting ni.

dah kena lap monitor. cilakak lu!

Ah Leong berkata...

http://www.wildlife.gov.my/printed_material/kbdMamClist/LotongKelabu.pdf

Ah Leong berkata...

Ultra vires?
Cuba cari kat sini
http://en.wikipedia.org/wiki/Ultra_vires

KAH KAH KAH !!!

kucingsiam berkata...

meow~

Utusan Meloya tempat kerja wartawan bodoh yang tidak tahu mencari di Google bila terjumpa istilah yang tak difahami tapi pandai-pandai main hentam keromo.

Alahai nak buat macam mana bila ketuanya saekor lembu gerombolan. Sudah pasti anak buahnya pun macam lembu-lembu kecil. Mensia-siakan usia muda menulis sampah demi sesuap nasi. Tak banyak bezanya dengan pelacur.

huh!! berkata...

IQRA..wahyu pertama Nabi Muhammad S.A.W terima..nie kurang IQRA nih..tulah jadinya..banyakkan membaca..

dukun melayu berkata...

muakakakakakak


buduuuuuuuussss!!!!!!!!!!!!!