Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 31 Ogos 2009

HADIAH MERDE KEH UNTUK SATU MALAYSIA




HARGA MINYAK NAIK ?
-melayau


Harga bagi minyak jenis RON95 dan RON97 dijangka naik berkuat kuasa tengah malam ini.

Minyak jenis RON95 dijangka dinaikkan 5 sen iaitu daripada RM1.75 seliter kepada RM1.80 seliter.

Sementara itu, RON97 pula akan dinaikkan daripada RM1.80 kini kepada RM2.00.

Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan, Ismail Sabri Yaakob dijangka mengumumkan kenaikan itu pada petang ini.

Tinjauan Utusan Malaysia mendapati beberapa portal berita seperti Malaysia-instinct.com telah pun mula memaparkan mengenai peningkatan harga minyak itu sejak semalam.

KAH KAH KAH…. KAH KAH KAH...


kah kah kah…. MUUUUR DUKA … SATU MALAYSIA…. kah kah kah..

kah kah kah…..MUUUUR DUKA …..SATU MALAYSIA….kah kah kah…

kah kah kah….MU KENA KELENTONG…. MU TAK TAHU….. kah kah kah…



44 ulasan:

nz_henry14 berkata...

TERIMA KASIH

RAKYAT DIDAHULUKAN

PENCAPAIAN DIUTAMAKAN

pak uteh berkata...

hadiah untuk satu malaysia...minyak naik lagi..ko undila lg bee end..

digger berkata...

yahoo...myk naik lagi!! gembira nya aku berpemimpinkan setan pukimak lancau cibai ni!!! yahooo!! merdeka! merdeka! merdeka! PEMIMPIM DIDAHULUKAN, PUKIMAK SETAN DIUTAMAKAN

Tanpa Nama berkata...

NEGARA MERDEKA
RAKYAT MENDERITA

RAKYAT DI DAHULU KAN
PEMIMPIN BE-END DIBELAKANG
RAKYAT BERBANTING TULANG
PEMIMPIN BE-END BERSENANG LENANG.

NAIK HARGA MINYAK
NAIK TAMBANG PULANG KAMPONG
HADIAH UNTUK RAKYAT JELATA
UNTUK MERAI HARI RAYA.

ALLAHUAKHBAR ALLAHUAKHBAR.

No jib berkata...

babi punya be end!!

Gurangak berkata...

MASIH RENDAH TU HARGA. KASI NAIK LAGI..LAGI KASI NAIK..IDUP UMNO..IDUP BN..SOKONG LAGI..

zeqzeq berkata...

yang tak boleh gelak..

kecian rakyat Malaysia..

Tanpa Nama berkata...

thank you ver.. opsss..
fuck you very much to my Crime Minister, Murujib Al-Mongolia, Mat Sembab, dan semua penyamun2 BeEnd!

Cap Kapla Kambing berkata...

Wahahahha...tahniah.. satu lagi projek kerajaan barisan nasional

Mau duit ka!
Mau duit ka!
Mau duit ka!

Tanpa Nama berkata...

Setelah sekian lama dibiuskan dengan satu malaysia, sehingga terasa mangli dengan kenaikan minyak. ekonomi baru nak pulih tapi harga minya sudah naik, maka barangan lain pun terikat dengan keasnnya akan turut naik juga, lepas itu kerajaan kata inflasi adalah terendah di rantau ini, atau 'kita mesti berkorban untu negara , agama dan bangsa'kelentong sana, kelentong sini!teshangs

Tanpa Nama berkata...

Naik sokmo .... minyak naik ....barang naik ... kain pelikat naik .... keh keh keh ...

wahi berkata...

That's the present for the loss at PP on the 25th.

Tanpa Nama berkata...

1 malaysia kene kelentong
1 malaysia H1N1
1 malaysia naik minyak
HIDUP BARISAN maksudnya hanya barisan nasional yang hidup,so rakayat satu malaysia pegi mampos.SIAL BN..........

Tanpa Nama berkata...

eloklah tu... xreti nk cakap lagi. bengkek je hati ni.

Gurangak berkata...

SEPATUTNYA INI YG ibrahim sabri DAN mahyuddin manaf KENA BERSUARA..BOLEHLAH ENGKAU BERANI DEPAN KEPALA LEMBU YG TAK BERNYAWA..PI LAH KUTUK mail sabri KALAU BERANI..entah berapa duit raya dah dorang dapat..cakap pub tak berapa lurus..

Gurangak berkata...

APA KATA KITA BUAT PROGRAM KEPALA LEMBU BANTAH KENAIKAN HARGA MINYAK...SAPA SETUUJU..HEHEHE...abang ibrahim sabri ngan hj mahyuddin mesti setuju punya..huhuhu

Johnny berkata...

masa nak raya ni la ko naikkan harga minyak. Konpom lepas ni barang lain pon ikut naik. Otak letak kt lutut!!!
Aduh, tak rayala nampaknya tahun ni,
Adeh..sesak2

Tanpa Nama berkata...

UNDILAH LAGI MAT MONGOL & GEROMBOLAN @ AKA BN (BINI NAJIB)

INILAH HADIAH PADA RAKKAT YG SENTIASA DIDAHULUKAN

Tanpa Nama berkata...

harga minyak ni masih rendah berbanding singapura, thailand, indon, bangla...myanmar etc...etc....bla..blaa

haha...mangkuk punya mat mongol @ BN (Bini Najib)

Johan berkata...

jangan kita marah,kita sokong langkah ni!
bagus,naikkan la lagi..lagi la
brtambah kebencian rakyat pd regim gerombolan ni..lagi la bertambah cerah peluang malaon2 ni untuk akhirnya jd pembangkang kat negara ni..kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

woi ini lah yg dkatakan negara yg mendeka.rakyat dimendeka kan dari kekayaan dan kemiskinan.lg kita kn korban utk negara kita yg tercinta ini.bak kata tun zz,kita kena berubah haha pasni kita berarak bwk tong myk plak

Tanpa Nama berkata...

Pergi mampos sama najib...

Tanpa Nama berkata...

Kami susah beli gula. Menteri tidur ke??

roza berkata...

bro hisham teruskan menulis dan berpuisi sebab kat malaysia nie ramai sangat makan duit atas angin lama2 jadi lagu nie la.

Khun Pana aka johanssm berkata...

Bagus lah minyak naik...

Malaysia dah berjaya...dirompak
Selamat Hari Raya , Bik Mama mau duit raya...

Tanpa Nama berkata...

kalo kau orang tak nak naik bendera pada 31 ogos...maka kerajaan UMNO pon kasi naik sama minyak pada hari tu jugak !!

Inilah 1 Malaysia....1 Malaysia kena kelentong oleh UMNO/BN sekali lagi!!



Dakis.

digger berkata...

pembetulan...RM2.05 bukan Rm2.00...pukimak setan BN ni x kena ikat ke bulan posa ni?

Kucing Parsi berkata...

terima kasih

selamat hari merdeka

kenapa tak letak rm5 seliter

visit

http://melodymockers.blogspot.com/

Lu pikir sendiri berkata...

Merdeka merdeka minyak naik, gula tiada barang akan ikut naik lagi, Merdeka ini kita pakat sokong bee-end lagi. TAK SEDAR-SEDAR LAGI KENA KELENTONG. Haprak!

poknik berkata...

Naik Minyak........wei............
Minyak Naik, gula naik,tol maik, semua naik......

alifreyes or berkata...

hahah.. jom berarak lembu !!!

Tanpa Nama berkata...

babipunya bn

Gurangak berkata...

JANGKAAN MELESET..RUPA=RUPANYA MINYAK TAK NAIK..JENIS SAJA BERUBAH..LEBIH KURANG KJ. KJ BOLEH JADI KOPI JANTAN. BOLEH JADI KOPI JANDA. DAN BOLEH JADI KAIRY JAMALUDDIN..HAHAHAHAHAHAHAHA

Tanpa Nama berkata...

kita haram kn duit kite kena rompak ni...sial punya pak menteri,xde akal..xth nak cari duit rakyat jd mangsa..perabis je korang tau

Tanpa Nama berkata...

Masa minyak muntah naik ... harga petrol pandai naik ...

Masa minyak muntah turun ... buat apa tak ikut turun sama ?

Wai Kerajaan 1Malaysia ... jangan buat sampai rakyat benci dengan tindakan nak suruh rakyat mampus ...

Harga strawberry naik dok?

cerek itam berkata...

jangan lah kekanda2 sume marah kt menteri "baeek punya".dahlah takde gula,minyak naik pula.
baeek layan lagu "adinda"...baeek punya...aku rase anak dia tak bagi pak dia makan pati ayam brand..

Tanpa Nama berkata...

ramainya yg melatah.....tah tah tah..tut tut tut...tah mak datuk kau...oit puki mak kau... oit chot mak hang oit oit... aduiii.,.... dan bergelak lah org disekeliling melihat mak nenek yg melatah2 ni.... hai...sian dia......

Tanpa Nama berkata...

ron95 yg dulu murah selalu ye kat shell warna oren dah naik jd 1.80sen n warna hijau yg normal ron 97 jd 2.05sen..tp sekrang dia org dah tukar warna hijau jd ron95 n warna oren jd ron97 klu kau org g shell isi minyak warna hijau itu la ron95 yg dulu ya oren n yg dulu ya hijau dah jd oren 2.05 saje nak bodoh kan rakyat klu org isi minyak still 1.80sen heheh..tp hakikat ye kt pakai minyak yg murah hahah

Munir berkata...

RAKYAT DIBAHULUKAN PENDAPATAN DIUTAMAKAN.

Hampeh Najib gogolia

Tanpa Nama berkata...

hahaha.. aku suka..

Rakyat DIBAHLOLKAN, Perompakan DIUTAMAKAN..

Tanpa Nama berkata...

Bapak Dafi kata "kerajaan bayar subsidi sebanyak 30sen seliter, selebihnya rakyat kena bayar sendiri."

ni la akibat anak glamer sangat..

subsidi tu bukanke pakai duit rakyat?? TOLOL la menteri bangang ni..

aku heran semua menteri yang dikatakan brightmind (cth shahrir samad) bila pegang portfolio perdagangan dalam negeri semua jadi bangang..

kementerian ni ada badi gamaknye..

apa lagi panggil la tok jib monggolia datang baca jampi halau hantu..

Nunca Caminaras Solo berkata...

Kenapa naikkan harga masa nak Aidilfitri, bukan masa nak Gong Xi Fa Cai?

Ohh.. Ketuanan Melayu..

DurianKampung berkata...

Mana pecacai LembUMNO semua?

Nape tak komen? Ni mesti LembUMNO - LemBUMNO ni semua sokong lah kenaikan ni. Yelah, semua species pak angguk je. Otak karat biru...

Tanpa Nama berkata...

minyak naik
pastu barang naik
dah kaya batang pulak naik
dah memang dasar Batang Naik
tiu kau hai