Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 31 Ogos 2009

SATU MALAYSIA BERWASPADA



KEPALA LEMBU BERDARAH : USAHA UMNO JATUHKAN KERAJAAN SELANGOR
– harakah daily

Pakatan Rakyat Selangor mendakwa perarakan 'kepala lembu' yang masih segar berdarah semalam di depan Pejabat Menteri Besar Selangor sebagai usaha terbaru 'pelampau Umno' untuk menjatuhkan kerajaan negeri itu.

Bercakap di depan Balai Polis Seksyen 11 Shah Alam pagi tadi, Ahli Parlimennya Khalid Samad mendesak pihak polis segera bertindak ke atas ekstremis-ekstremis Umno terbabit supaya insiden yang sama tidak lagi berulang.

"Umno ini sudah jadi parti yang ekstrem. Di tempat-tempat-tempat lain pun, Umno sudah berdemontrasi ekstrem sebegini, di Kuala Selangor, Ijok, Tanjong Karang.

"Mana-mana tempat yang dia nak api-apikan semangat perkauman yang sempit (serta) sentimen agama (Islam) yang salah, mereka terus buat.

Nota:
waspada satu malaysia. kita wajib jangan
terperangkap dengan hu hah hu hah benci kaum
bukan melayu.

waspada : selalunya orang yang hu hah hu hah anti india
atau anti cina ini ada kepentingan kuasa dan ekonomi.

cuba cuba selidik mungkin mereka telah hilang kontrek
bila pakatan mentabir selangor.

cuba cuba selidik mungkin mereka hilang komisen.




5 ulasan:

Brader Hud berkata...

wakakaka ... ini cerita baral jugak lah. Holy Cow ! exclaim mat saleh.

Lembu suci ... sejak bila orng Islam prihatin dan sokong dgn kegiatan membina rumah berhala yang tumbuh macam cendawan selepas hujan.

Hari tak hujan pon itu berhala sama tokong haram berjimak dan bercambah macam babi terlepas kandang.

FU very much lah kerajaan PR Selangor !!!

Gurangak berkata...

Minta KDN haramkan Pukida tu..barua ungno tu..tangkap semua tu sumbat dalam ISA. kasi ganti penghuni sana tu...kasi dorang rasa.

umno terus mara berkata...

bro..dgr cita minyak naik..

malaun tol..ni mesti byk abes duit time kempen..kah kah

adiah merdeka taun ni..

minyak naik..

yeaahhhhh..

kah kah kah

Gurangak berkata...

aku sokong minyak naik..lagi cepat ungno lingkup..

Johan berkata...

berhati2 dgn toyol2 dan Toyo ni..