Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 21 Ogos 2009

INI BERITA BETUL




LETAK JAWATAN JIKA TAK MAMPU BERKHIDMAT
- malaysiakini

Pengerusi Perhubungan Parti Keadilan Rakyat (PKR) Selangor Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim menasihatkan ADUN Pelabuhan Klang Badrul Hisham Abdullah supaya melepaskan jawatannya jika tidak mampu berkhidmat untuk rakyat.

Beliau berkata langkah meletakkan jawatan adalah yang terbaik sekiranya sudah tidak mampu berkhidmat kepada rakyat kerana PKR tidak akan mensia-siakan amanah yang telah diberikan oleh rakyat.

KAH KAH KAH…


Woit…. ORANG PELABUHAN KELANG NAIK MENYAMPAH…..kah kah kah..

Kah kah kah… BEROK PKR SEKOR INI NAK MELONCAT…MELONCATLAH…kah kah kah…

Kah kah kah….. BEROK TEMBAM INI BUAT SUDAH RAKYAT JE… kah kah kah…

Kah kah kah….JANGAN BAGI ORANG KELANG HANGAT ATI…kah kah kah..

Woit… NAK MASUK GEROMBAL…PEGILAH… WHAT IS THE BECAUSE….TUNGGU TUNGGU…. kah kah kah….



4 ulasan:

Kucing Parsi berkata...

ha ha ha

letak je jawatan tu senang cerita

nak lompat lompat la

nanti bertanding sekali lagi kalau dah kuat sangat

nak masuk gerombolan nak buat apa

nak buat rumah besar2 ke

Tanpa Nama berkata...

bro, what is the because story ni climb sudden-sudden?
siapa badrul anak hamba Allah ni?
cuba try test bagi terpampang gambar bersaiz i/c dia seround, aku nak telek dengan matahati aku bagaimana gerangan rupa budi sebenar dia ni... kalau aku tak mampu telek nanti, boleh aku pass gambar dia kat nujum pak belalang suruh dia pulak cuba2 tengokkan...

Tanpa Nama berkata...

Hoi badrol! komisyen kurang ke under PKR? cakap ajelah nak makan lebeh!

Khun Pana aka johanssm berkata...

Dia sakit terok...
Dia diserang kuman B1N1 ( Selsema BabiNazional )...
Obat nya chuma satu...
Obat Chap KatakFlu...