Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 21 Ogos 2009

PERMATANG PASIR - KRISMAS DATANG AWAL !!!



SANTA CLAUS MADE IN CHINA



WANG PALSU RM100 UNTUK UNDI BN - malaysiakini

Seorang penduduk di kawasan Permatang Pasir hari ini menemui tiga keping kertas cetakan menyerupai wang RM100 bersama nota memintanya mengundi calon BN pada pilihan raya keci, 25 Ogos ini.

Salim Abdul Hamid, 60-an, dari Kampung Petani, berkata beliau menemui sampul surat yang diselitkan di bawah pintu rumahnya ketika terjaga dari tidur pada 2 pagi tadi.

"Pada mulanya saya ingat duit betul tetapi bila pegang kertas berkenaan ia rasa lain dan nombor siri pada semua wang palsu itu juga adalah sama," katanya kepada pemberita.

woit... INI BETUL TAK BAIK PUNYA KERJA... kah kah kah...

kah kah kah... URUT.. URUT... TAPI TAK PANCUT... kah kah kah...

kah kah kah...GEROMBOLAN DAH ABIS PITIS KE ?.... kah kah kah...

kah kah kah....ATAU INI HANYA USIK USIK DULU...PEMBUKA SELERA.. STARTER... kah kah kah...

kah kah kah... NAK BAGI ORANG KAMPONG KENAL RUPA DUIT 100 RINGGIT...kah kah kah..

kah kah kah... NANTI JAMBAN TAN BESAR AKAN DATANG....kah kah kah...

kah kah kah.... SATU HELIKOPTER...FULUS MASUK....kah kah kah...



12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sprm x minat ke nk siasat kes ni?
ke skit sangat rm300 tu?
kata berkhidmat cara tulus??

pundek lah sprm.. mcm sampah!


p/s: sok dh start posa xleh nk mencarut lebih2 nnt pahala kureng.. kan dewa murujib?

Tanpa Nama berkata...

Kah kah kah kah,

Nie mungkin keje calon Gerombolan dah songlap duit ufti kot??

Atau dah tau kalah, tapi sebab dah biasa bagi ufti hulur tetap hulur tapi duit palsu.

Dah Terdesak Sangat la tu.

-Zackry-

Kucing Parsi berkata...

ha ha ha

dapat duit photostat

300

ha ha ha

santa clause hanta g ke rumah2

rumah melayu pun kena jugak

jangan terpengaruh budaya asing

ha ha ha

visit

http://www.melodymockers.blogspot.com/

Tanpa Nama berkata...

dalam dunia pengiklanan,
ini dipanggil teaser
ini sebagai prelude atau pratonton
sehinggalah hari mendaratnya
secara kecemasan atau cara biasa,
sebuah helikopter angkatan tentera
oh, tapi taktik ni dah mula kena bongkar, malah boleh bikin cemasss,
jadi kemungkinan taktik baru:
gunakan pula (secara percuma juga)
jet peribadi, cthnya milik raja burong tiong yg pandai berkata2, jelmaan daripada burung enggang (sarawakian hornbill) yang terbang melintas laut china selatan merantau ke tanah semenanjung...
barulah boleh melonjak naik dari hanya 100rgt jadi 10juta! alahai, apa nak kecoh2, derma ma... ambil saje ma...! tapi pastikan duit itu ada (wujud) bukan hanya cakap tuduh2 saje dan pastikan duit itu tulin bukan tipu atau black money punya!

SUKJ berkata...

PAK LONG TT,

MASA PRU-12 DULU...DUIT PALSU RM50 BANYAK DITEMUI DI JERLUN...kah kah kah kah...kah kah kah..kah kah

INI DAH TENTU DUIT SETAN...kah kah kah kah..kah kah kah..kah kah

DUIT NI BOLEH MASUK SYURGA KA PAK LONG TT...kah kah kah kah..kah kah kah..kah kah

DEPA BUKAN NAK JADI WAKIL RAKYAT...TAPI NAK JADI WAKIL SETAN..kah kah kah kah..kah kah kah..kah kah

AnginSepoi berkata...

utk grombolan RM 500 juta, utk rakyat RM300. dah begitu, duit palsu pula dibagi.

Tanpa Nama berkata...

wow,rm300!ni lg mahal dari upah berdemo...

maun berkata...

Gerombolan dah habih pikior le tu.....nak menang memang susah, kalah lagi susah....semua jadi serba salah.

Tanpa Nama berkata...

Aku cadangkan duit tu semua dikumpul banyak2 sampai juta-juta pah tu hantar ke rumah calon BN tu, apa nama....Rohaizat wat bayar balik duit RM160k yg dia songlap tu.

Buat pengundi Permatang Pasir, sekarang nih dah terbukti mana yg benar (Pakatan Rakyat) dan mana yang palsu (BN)

SL Chan berkata...

ini mesti duit guna inkjet printer yang berleluasa dikedai photo dan talipon...kahkahkah....1 keping 60sen..

Tanpa Nama berkata...

cuba tgk muka kat duit tyue..muka sapa ntah ntah muka Bang Najib..wakakakak dulu masa pilihanraya di Lunas tersebar duit dgn muka MAHAFIRAUN wakakakkaa

Tanpa Nama berkata...

buat apa nak bagi duit betul....kalau bagi pun dia orang (pengundi) belum tentu undi BN...lebih baik yang ori kita rembat kat depa kita bagi yang palsu dahlah.
Agaknya begitulah kata2 dari mulut agen2 umno. Lagipun mereka dah belajar dari PRK yang lepas2 duit hulur berapa banyak dijangka boleh menang tapi bila sampai hari mengundi
hampeh...bagi pengundi mulai sekarang kena lebih bijak kalau terima sampul tu ambil jer tapi kena semak baik2 wang tu ori ke palsu?...hehehe..dah lah janjimu palsu....wangpun palsu....ewah ewah
ewah...calon parti pun palsu? NANTI KITA JUMPA DI KUBANG PASU..!!