Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 30 Ogos 2009

SILA TONTON YOU TUBE BUKAN TUKAR TIUB




PENGANJUR : KEHADIRAN KEPALA LEMBU SATU MISTERI
- malaysiakini

Pengerusi jawatankuasa bertindak penduduk Seksyen 23 Shah Alam, Mahyuddin Manaf berkata kehadiran kepala lembu sewaktu protes membantah pembinaan kuil di kawasan tersebut semalam, masih merupakan satu misteri.

"Kami melakukan bedahsiasat (terhadap protes tersebut) tetapi kami tidak dapat mengesan orang yang membawanya,” katanya kepada Malaysiakini.

Mahyuddin juga tidak pasti sama ada sesetengah daripada mereka yang menyertai protes itu adalah penduduk sebenar Seksyen 23.

Katanya, terdapat beberapa pemimpin NGO yang turut hadir semalam, tetapi beliau tidak mengenali mereka secara peribadi.

KAH KAH KAH… KAH KAH KAH…

woit… TAK KAN TAK KENAL MUKA SIAPA YANG MEMBAWA NYA…kah kah kah..

kah kah kah… BUKAN ADA 500 ORANG BERDEMO…kah kah kah…

kah kah kah… ADA 50 ORANG…. kah kah kah..

woit… BUKAN MAT BANGLA… BUKAN MINAH INDON… BUKAN CHINA DOLL… kah kah kah..

woit… TENGOK YOU TUBE…YANG BAWA BUKAN ALIEN DARI PLUTO…kah kah kah…

woit... TAK PAYAH LAH BUAT CERITA HANTU... CERITA MISTERI... kah kah kah

woit… JANGAN LAH BODOHKAN MELAYU… kah kah kah…

kah kah kah… TAK HABIS HABIS NAK BODOHKAN MELAYU…kah kah kah...



18 ulasan:

Gurangak berkata...

misteri belantara..kepala lembu terbang sendiri..

Tanpa Nama berkata...

Kah..kah.. NGO seksyen 23 dah terkencing dalam seluar... cakap berapi-api masa demo.. ni la baling batu sorok tangan... Kesian lain kali bawa la kepala babi macam kat UM polis pun buat tak kisah..

Jika takut pada risiko, usah bicara soal perjuangan (dipetik dari kamus dewan keadilan)..

Tanpa Nama berkata...

Salah satu NGO tu ialah PEKIDA - Pertubuhan Kebajikan dan Dakwah Islamiah Malaysia, nama sedap tapi kebanyakan ahlinya termasuklah barisan kepimpinan pakai gelang, bangle, rantai, rambut ada warna, tak sembahyang, kaki dangdut dan macam-macam lagi. PIIIIIIRAAAAH!!! PTUI!!!

Tanpa Nama berkata...

Akal pendek macam misai kontot hitler...rupanya jadi barua UMNO

Tanpa Nama berkata...

Kesian ... ini macam buat show tapi tak dapat suppot ... tikit tak habis dijual ... cuma 50 saja laku ...

nak tanya sikit .... Demo tu dapat permit polis tidak? ... keh keh keh

orgselangorjuga berkata...

apaa daaa... nak sangat jadi penganjur demo, tapi tak nak amik tanggungjawab... kalo tak dapat hukum yg angkut kepala lembu... tangkap encik yang jadi penganjur... nak kata lembu tu datang sendiri pun, kakinya dah takde... berapa orang dah kene tahan ni?

Tanpa Nama berkata...

Ini macam cerita "balan balan" dari Kota Belud, Sabah.

Balan balan konon adalah orang biasa. Waktu malam kepala nya berpisah daripada badan dan terbang mencari mangsa.

Ini kepala lembu terpisah daripada badannya dan datang sendiri ke tempat berdemo. Hairan orang ramai berdemo tak nampak siapa membawa kepala lembu.

Ingat ini bulan Ramadhan. Tuhan Mahakuasa. Tuhan boleh cham siapa yang berbohong dan berdusta.

Allahuakhbar Allahuakhbar.

abunawas berkata...

Tak kira siapa pun, apabila sesuatu kumpulan atau gerombolan mengatur untuk berdemonstrasi lantaran merasakan cara lain sudah tidak berkesan lagi dan bersesuaian dengan amalan demokrasi serta masyarak yang bertata-susila, maka pihak penganjur perlu mengambil langkah memastikan peradaban yang dapat deterima oleh masyarakat kita yang berbilang kaum dan agama. Meraka juga perlu bertanggung-jawab. Kalaulah gerombolan sebesar kurang lebih 50 orang pun masih gagal dikawal, bayangkan kalau ianya ribuan orang!

Kita pasti melihat blog2 yang bernada menyokong insiden itu menggambarkan satu corak yang menjurus kepada sesuatu badan induk atau pun dapat di takrifkan mereka ini berpihak kepada satu badan induk. Yang amat menghairankan adalah cerita dan pendirian tampak tidak sekata. Komentar terhadap insiden itu oleh mereka juga amat bercelaru.

Apabila Ketua Pemmudanya serta Presidennya mengulas dan memberi pandangan, semakin bercelaru pandangan hulubalang2 mereka yang telah dibuat sebelum ini.

Pengetahuan, pandangan serta pertimbangan mereka tentang Islam amat terserlah dan semakin sukar diterima. Mungkin itu satu hikmah agar orang Islam dan bukan Islam akan lebih mudah menilai dan membuat pilihan.

Kaca dam Permata sama sekali tidak akan sama. Hanya jauhari mengenal ma'nikam.

Kucing Parsi berkata...

ha ha ha

takkan tak kenal kot

takkan orang tu sesat kot

takkan tak tau pasal kuil
abis tu kenapa bawak kepala lembu

ha ha ha

kantoi

visit

http://www.melodymockers.blogspot.com/

Tanpa Nama berkata...

samseng taik kucing, bodoh piang punya UMNO/NGO

idup umno berkata...

lembu tu mai dari mongolia..imigresen x lepas..tu yg kena penggal kepala tauk kat seksen 23..

zeqzeq berkata...

para Pelayar,
yang terdiri dari PEWARIS PEKIDA perlu membela diri, jikatak terlibat..

atau warga MELAKA??? yang membaca??

..alasannya..dot..dot..

Tanpa Nama berkata...

bongokkk punyer statement.. xtau mana dtg kepala lembu? jalan sendiri ke? penduduk sendiri x kenal?
ke sorang dua je org shah alam, yg lain pukida dr Melaka kot? opsss.. pewaris kebodohan melayu umNGOK!

greendevil80 berkata...

http://www.youtube.com/watch?v=ytAkNMyGd1M

Petikan daripada Mahyuddin Manaf (minit ke 5:37 dari video) " dan program kita bukanlah kepada program kepala lembuhari ini... ini adalah individu yang bawak... individu yang bawak yang bermain kemarahan... yang ini yang kita takut... tindakan daripada segelintir individu individu yang extreme ini... merosakkan bangsa kita " ==> Peargh... ayat power... macam politik je... tapi dia pun join gak pi pijak kepala lembu tu... erm... apa nie

Tanpa Nama berkata...

kah..kah..kah...

protes macam ni pon ada buat 'bedah siasat' kah ??

mungkin sepatutnya bawa 'kepala Kerbau'...tapi silap2 je bawa 'kepala lembu'!!!

memang ni manusia yg tak bertamaddun !!


Dakis.

Johan berkata...

Mat Ezam yg derma kepala lembun tu kahkahkah

Sudin berkata...

woit....Umno/Bn bingai !
Tidak ada modal lain ke untuk laga-lagakan orang melayu dengan india.........

Ni ada satu modal gua kasi.....
Potong kepala Mahathir dan mat monggol lepas tu buat demontrasi depan parlimen.....lagi dasyat dan gempak........!!!!!!

Kah,kah,kah.......modal dah basi untuk melaga-lagakan orang melayu......

Atau pun satu idea lagi...lu orang letupkan putra jaya atau menara kembar petronas.....biar semua orang mampus......lepas tu boleh tangkap ka...atau tumbangkan mana-mana kerajaan negeri yang lu orang tak suka.....

Sebelum ini kan British dah bagi idea letupkan kapal di Singapura untuk agenda setanpukimak Umno/Bn mengekalkan kuasa.

Kah,kah,kah......ahli Umno/Bn setan pukimak tak sedar dah di bodohkan selama 53 tahun.....

Ahli sendiri bodoh sudahlah....jangan nak bodohkan orang lain......kah,kah,kah......

Tanpa Nama berkata...

Bro hisham & para posting yg beragama islam, tolong siasat web hina islam, hina nabi muhammad, hina al quran. Dalam web "answering-islam" kristian sunguh biadap putarbelit fakta.