Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 6 Ogos 2009

ZIONIS ERTINYA KEZALIMAN



KEZALIMAN DAN PENINDASAN ERTINYA ZIONISMA





ZIONIS ISRAEL

ZIONIS TEMPATAN




12 ulasan:

kulaan berkata...

Salam tuan,

jika benar ada pekedai(cth SOGO) yg ingin menyaman mereka yang berdemo anti ISA minggu lepas,
saya cadangkan, tuan, sbg aktivis politik tekenal dan rakan2 lain,

pakat2 kempen boikot pekedai tersebut(cth SOGO), baru mereka sedar akan kuasa rakyat.

TERC berkata...

Ish, ish, ish...
Kalau aku jadi polis baik aku letak jawatan..
Malu ooiiiii...
Ni ka duit yang aku bagi anak bini aku makan...

piji berkata...

celaka pny zionis....

penanggah berkata...

CISSSS....!!!!!!

Inspektor Shahab berkata...

BEDEBAH!!! INILAH DINAMAKAN ANJIN-ANJIN GEROMBOLAN. WAHAI ANGGOTA PULIS SEKELIAN! SILA TENGOK GAJI KAMU SEMUA! APA YG KAMU BUAT INI SEMATA2 NAK MEMPERTAHANKAN LANUN2 ATASAN YG MENGAUT HARTA DAN WANG RAKYAT. APA BARANG AKU YANG BERGAJI KECIK NAK COVER ORANG ATASAN YANG KORAP!! BAIK AKU LETAK JAWATAN!

jawa peranakan berkata...

aku setuju dengan kulaan..

dan

polis punai..

Kucing Parsi berkata...

ini buktinya

gila jahanam dan babi

setapa berkata...

Nak tau bagus la perarakan ini.Ynag baru pemandu teksi tuntut gantirugi.Dalam tv mereka bagi tau biasanya dapat dua tiga ratus sehari.Baru kita tau gaji mereka selama ini.Sebenarnya mereka dah ada untung.Selama ini mereka bagitau mereka tak ada untung.Kos naik la apa lagi la.Dah tu mereka pun buat demo.Tak bawak teksi pulak.Tak rugi ratus-ratus ke.Pandai nak mintak dengan GMI.Hari tu orang semua patut la naik bas.Teksi tak jalan.Kita sibuk nak minta kat kerajaan mereka tak bagi.Ini nak minta kat GMI pulak.Kita bagi je telur ayam kemuruk.Hari tu patut suruh bomba guna air basuh teksi mereka.Bukan tembak kearah orang ramai.Lain yang kita nak tuntut lain pulak yang depa dok bising.

Tanpa Nama berkata...

aku suka lagi gambar zionis tarik baju sampai koyak dr hatta tu hehehehe

Tanpa Nama berkata...

aku rasa hina je keje FRU ni.. sama mcm anjing polis je tarafnye.. ikut ckap bos walopun tau x betul..
main belasah je org ramai, walhal sama melayu tu.. org tua, budak kecik, rakyat yg x bersenjata.. yg xde niat nk lawan pun.. cuma nk berdemo dgn aman..
xde rasa kesian pun.. mmg ler diowg ni stok hati kering.. kesian..
sapa geng2 FRU ni sebenarnya?
dgrnya budak2 yg grade dr henry gurney.. sekolah budak nakal kt Melaka tu kan? ada sesapa bole bgtau?

Tanpa Nama berkata...

tahniah sogo

Tanpa Nama berkata...

gambar yang bawah ni macam zaman reformasi punya...bukan terbaru anti ISA punya ni...