Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 13 September 2009

BAHAYA ORANG INDIA MENYAMAR MELAYU




INI MELAYU KE INDIA ?



PEMBANGKANG TIADA MASA DEPAN – CHANDRA MUZZAFAR
-melayau

MASA depan pembangkang di negara ini banyak dipersoalkan oleh kebanyakan pihak sekarang walaupun kedudukan mereka dilihat kukuh selepas pilihan raya Mac tahun lepas berbanding sebelumnya.

Ini memandangkan kemelut antara mereka dalam Pakatan Rakyat (PR) semakin membimbangkan terutama dalam isu membabitkan soal kaum dan agama. Menurut Chandra, kemahiran menguruskan hubungan antara kaum dan agama ini hanya mampu dicapai melalui pengalaman.

“Jika kita tidak mempunyai pengalaman dan hubungan yang ada banyak dipengaruhi oleh faktor politik maka adalah sukar untuk menangani sebarang isu-isu tentang kaum dan agama,” katanya.

KAH KAH KAH…


woit… JANGAN NAK TIPU MELAYU… BUBUH NAMA CHANDRA MUZAFFAR…kah kah kah…

woit… NAMA MUNKEE NI SEGARAN PILLAI…. kah kah kah…

kah kah kah…. INI NAK TIPU MELAYULAAA… BUBUH NAMA MELAYU…kah kah kah…

woit… PAKAILAH NAMA SENDIRI… JANGAN NAK TIPU MELAYU… kah kah kah…

woit… PATUT LAH SULTAN JOHOR MARAH… TUKAR TUKAR NAMA…kah kah kah..

kah kah kah…. PROJEK TUKAR NAMA ADALAH PROJEK NAK TIPU MELAYU LAAA… kah kah kah…

kah kah kah...TUKAR NAMA KERANA NAK DAPAT PROJEK BALAK...kah kah kah



14 ulasan:

Johan berkata...

nama dia Chandrasegaran Pillai la,bro..

kesian mangkok Pillai ni,da ramai org dia bodek sejak dulu tp sampai skang habuk pun tarak,tak dpt kuasa atau ape2 pon.. kahkahkah munkee ni dulu pnh bodek Tengku Razaleigh n Semangat 46 pastu munkee ni blah,pastu jd tukang bodek Anwar plak..Anwar kasi munkee ni jd kangkong kat USM..munkee ni gunakan Anwar utk naikkan nama dia n NGO haprak dia tu..munkee ni buat conference hak asasi manusia,dia jmput Madey tuk rasmikan confrence kangkong dia..ni mcm jmput Rahim Tamby Chik tuk rasmikan conference hak wanita kahkahkah..
bile Anwar kena pecat,munkee ni berapi2 pertahankan Anwar..lps Anwar msuk penjara,mamat ni pun blah dr Keadilan..pastu dia brkenalan dgn KJ n mula bodek Dollah Badawi plak..Madey yg pnh munkee ni gelar Mahafiraun pun dia bodek..tup tup,munkee Pillay ni hentam Anwar yg dia pnh brapi2 pertahankan dulu..
sekarang, jd tukang bodek Mat Mongol plak..kahkahkah 'pathetic' betul manusia brnama Chandra Muzaffar @ Chandrasegaran Pillay ni..'rent-boy' nombor 1 negara ni kahkahkah..NGO yg dia ketuai tu tak pyh ckp la kahkahkah..sapa ahli2 NGO Just World??balik2 munkee ni je yg brcakap tok NGO ni..munkee ni syok sendiri jawat semua jawatan dlm NGO haprak tu ke?kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah... NICE ONE BRO ISHAM..

jangan lopa bubuh skali yang bernama maidin tu.. ala zainudin maidin yang tergagap-gagap skipping tu..

kah kah kah

kaki ngampu berkata...

nama candu muzaffar lagi sedap

Sivakumar berkata...

Kalau nak bukti tercetak yang sah mengenai Chandrasegaran Pillai @ Chandra Muzaffar ni, sila rujuk rencana Malaysiakini yang ini.

Tanpa Nama berkata...

Biasa la brader.... bodek abis Mat Monggol, kot kot dapat jadi menteri macam Mat Deris Jala tu, diam diam dia bodek Bik mama masa Mat Monggol bercuti....hahahahahha tapi Pilai ni salah bodek, dia patut bodek Bik mama antar lah buah dan asam colek kat Bik Mama.
Tapi kawan saya dulu pun nama Chandrasegaran, memang brader kuat bodek nama tu....bodek Pillai jangan tak bodek sebab ini last kopek... hahahahhahaha Pillai nak bodek Tukar Tiub sebab nak tukar nama jadi Chandra Hisham Muzafar, amacam ok ke brader!!!

tupingera berkata...

keling cari makan

Haji Kepala Lembu berkata...

chandran segaran pilly..macam nama india saja..abg haji cadang bubuh perkataan Tengku lagi mcm kawan kita tengku denan tengku mancur..tengku chandarn segaran tengku pillay..mcm sedap jak dengar..hantar dia ke seksen 23..mesti kena bantai mamat rambut tocang dalam youtube tu.

Tanpa Nama berkata...

Senang tipu melayu....bubuh tunku dapor jadi anak raja kapoor! Buboh nama melayu jadi melayu toktok macam wak penyapu....hau hau hau hau...ulan bataar jadi mongol!

Tanpa Nama berkata...

kahkahkah tak boleh blah lah baca perilaku maNGkOk sekor ni!
moNGOk ni bersepah airliur keluar ayat power, 'pembangkang takde masadepan', itu sebenarnya cuma nak sedapkan nak tenangkan hati dia je selepas dia berbulu, eh mmg dia asal2 pun berbulu bahkan sgt banyak bulu kahkahkah, selepas dia bertambah2 bilangan bulu dan berlipatganda panjang bulu bila tengok pakatan boleh menang sampai 4 negeri lain dalam pru2008 - sedangkan dia dah silaplangkah cepat sgt keluar dari pakatan masa tu kahkahkah... dia punya terkedu sampai mcm ada segumpal bulu dia sendiri dalam tekak hingga tak boleh berkata2... sekarang dah lebih 1tahun baru habis meludahkan bulu2 dlm tekak dia kahkahkah!
LOSERRRRRR!!! KAHKAHKAHKAH!!!

Keliwontron berkata...

Wehhhh kalau sapa2 jumpa aku bila aku hilang sila baca nota kat dahi aku nie ...paham

sham berkata...

apa laaaa ko nie bro
tak habis habis projek nak tipu melayu
ko sorang je yg nak tipu melayu

sham berkata...

jangan nak lebong melayu
tak abis abis ko ni dgn projek nak lebong melayu.ko sorang je ....

kucingsiam berkata...

meow~

Mamat ini dulu kelentong kat universiti, sekarang membebel kat luar. Pandailah dia cakap pasal akauntability, keadilan sosial, blah blah blah masa tu. Sekejap Anwar sekejap Pak Lah sekejap Najib. Sesumpah pun kalah pakkkk.

melayu berkata...

kalo nama campur...tu krisis identiti...pakistan bukan india pub bukan..bangla..bukan juga...melayu...tolong...jangan kasi masuk sinarai dei!