Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 14 September 2009

BENDA PELIK HENDAK DI LIHAT




PERDANA MENTERI KENA SERBU DI MASJID AL-KHAUTSAR
- melayau

Najib Razak berkata, beliau melalui pengalaman yang tidak pernah dialami sejak 30 tahun menyertai politik apabila diserbu rakyat selepas menunaikan solat tarawih di Masjid Al-Khautsar, di sini malam ini.

Dia berkata, walaupun keadaan kelam-kabut dan tidak terkawal tetapi beliau percaya ia terjadi kerana keinginan yang tinggi rakyat untuk bertemu pemimpin.

KAH KAH KAH…

kah kah kah… AKHBAR INI NAK BODEK… kah kah kah..

kah kah kah… LAPORKAN BERITA : SEJAK 30 TAHUN USTAZ MONGOLI TAK ADA DI SERBU RAKYAT…..kah kah kah

kah kah kah…. 30 TAHUN TAK ADA ORANG AMBIL PEDULI….kah kah kah..

kah kah kah… 30 TAHUN TAK ADA ORANG SERBU….kah kah kah..

kah kah kah… MEMANG BETUL….MEMANG TEPAT….kah kah kah…

kah kah kah…. TAK FAHAM KE ?…. kah kah kah…

kah kah kah… 30 TAHUN RAKYAT MENYAMPAH….kah kah kah…

kah kah kah…. YANG MULA MENYERBU INI KENAPA ?.... kah kah kah…

kah kah kah…. NAK LIHAT MACAM MANA RUPA SEORANG ISTERI YANG TAKUTKAN SUAMI….. kah kah kah…



14 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Che dET..tu la hang jgn dok masuk campoq urusan depa ..tau la hang teringin nak join sekali kan..ala tempat asal lagi kan dikenang inikan pulak tempat bekas besan...kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Depa serbu bukan apa, sebab nak tengok muka Najib ada iras tak ngan muka anak Tuya...

kodokngorok berkata...

silap tulis bro isham.. bukannya isteri takutkan suami, suami yang takutkan isteri lorr.. kah kah kah..

orang kebanyakan berkata...

30 tahun tak penah gi terawih.. baru ni pegi kah kah kah...

Johan berkata...

kahkahkah woit,mana gambar org ramai serbu dia??takkan takde gambar,Utusan oi...ni kan detik bersejarah kahkahkah..

Johan berkata...

kodokngorok,
betul la ape dia tulis..Mat Mongol ialah istri,Bik Mama suami..kahkahkah

akarstaksuci - tadak link berkata...

surat khabar yang dilusi.. oleh PM yang sama dilusi.. selagi tak ubah pemikiran.. nk hukum pasai altantuya tuh dia ngan Tuhan dia.. kalo Tuhan dia nk tunjuk.. Dia akan tunjuk.. dan manusia - manusia (tak tahu dari mana arahan ) yang penah mengacau , mengata , men-psyko aku sampai aku balik kampung dari Korrupted Land (K.L) .. jahanam hangpa dengan hidup hangpa sekalian.. aku tak peduli atas alasan niat hangpa apa sekali pon.. aku dah jadi macam nih dan aku tetap jadi macam nih.. mata aku dah bukak bila aku kluaq dari malaysia dulu... sebab tuh aku takmo balik .. nyampah aku dari perangai mak bapak aku sampai masyarakat yg tak reti nk ubah.. asas hidup pon dah melelong.. sembahyang tuh tanggungjawab .. tapi Tuhan kata kluaq berhijrah blajaq lagi pasai kehidupan .. supaya boleh dekat lagi dengan Dia .. nih hangpa makin jauh jaa aku tengok.. paa dia..

akarstaksuci - tadak link berkata...

Abg Hisham, lupa satu lagi .. saya sokong ubatan "herba" dan menolak ubatan "chemical".. patut tau pasal soft drug dan hard drug.. jgn pasal duit buat undang2 gila.. patut dah ada "pharmacy" mcm kat California tuh.. utk segelintir kita org Islam / melayu / melayu campur yang memerlukan.. org cina india minum arak nk rehat badan / tenang fikiran boleh.. awat kita tak boleh.. depa sembahyang jugak.. bkan semua nk amik pon.. yg tak amik tetap nak amik.. atas diri laa.. situasi /pengalaman hidup memasing berbeza.. tok arab hisap shisha tk kaco plak..

Sukj berkata...

kah kah kah kah kah..kah kah kah..NAK TADBIR ISTERI SEORANG TAK MAMPU

MACAM MANA NAK TADBIR NEGARA...kah kah kah kah kah...kah kah

SETAN AMAT GUMBIRA JIKA SEORANG SUAMI TAKUT PADA ISTERI...kah kah kah kah kah..kah kah

NAMPAK RAMBUT ISTERI KEMBANG MACAM SINGA...kah kah kah kah kah..kah kah

ITU SEBAB RAMBUT KENA TUTUP PENUH...BARU SUAMI TAK TAKUT...kah kah kah kah kah..kah kah

Zaini berkata...

dah surat khabar pencacai ,.. berita pun mencacai... oh sampai bila nak mencacai...satu hari nanti najis aan hancai.. jugak akhirnya

Haji Kepala Lembu berkata...

kata 15 ribu hadir..mana gambar..jangan lupa terbalik kan kalau baca. 15 ribu maknanya 15 orang. akhbar ni betul2 lah..agak-agak lah..

Tanpa Nama berkata...

mereka serbu sbb ada penemuan spesis terbaru kat malaysia.

Tanpa Nama berkata...

abis dah dia sibuk berdiri kat tangga mesjid,jemaah serbulah nak amek selipa nak balik rumah bukan nak jumpa sangat dgn si najib ni.tu pun nasib baik tak dikalongkan dgn selipa jamban mesjid.kalau tak lagi pelik dianya si najib ni.

Tanpa Nama berkata...

masjid al-kauthar tu kat daerah mana negeri mana?
ada sesiapa pembaca tt yg ahli qariah masjid al-kauthar ni yg hadir masa najib berjemaah situ?

boleh gak bagi komentari langsung, betul ke ahli jemaah situ berpakat semua serbu org yg dituduh/disyaki sebagai pencuri/ perompak/ penipu/ pemain/ peliwat/ pe-pe lagi je lah..