Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 14 September 2009

SUARA SAEKOR LEMBU




BUKAN AJARAN MANA MANA AGAMA



AKU AKAN ROGOL KAU RODIAH - KE BALAI POLIS
– harakah daily

"Aku akan rogol kau, Rodziah!" adalah antara kata-kata cabul yang dihamburkan terhadap Exco Kerajaan Selangor, Rodziah Ismail ketika majlis dialog antara penduduk Seksyen 23, Shah Alam dengan kerajaan Selangor 5 September lalu.

Dalam kenyataannya ketika membuat laporan polis semalam, Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Batu Tiga itu menceritakan, beliau telah dihamburkan pelbagai kata-kata cabul lain oleh mereka yang mencetuskan kekecohan dalam dialog yang di adakan di dewan Majlis Bandaraya Shah Alam (MBSA) itu.

Nota:

inilah kata kata yang telepas dari mulut mereka yang
mengakui mempertahankan agama. inilah rupa betok
fikrah insan yang memperjuangkan agama.

sebenarnya bukan agama yang menjadi krisis.

yang menjadi krisis ialah apabila gerombolan hilang
kuasa di selangor maka orang orang yang dahulunya
boleh mencari makan dengan mendapat kontrek
atau menjual kontrek kini terkapai-kapai. maka apabila ada
kuil itu ingim dipindahkan maka mereka mendapat lubang
untuk berkempen.

agama adalah agenda terbaik untuk membantai kerajaan
pakatan rakyat di selangor.

tujuan cukup senang : sprm buat kes. tekan kes rasuah atau
salah guna kuasa. sprm akan siasat sampi mati.
beberapa adun pakatan akan di tekan atau di beli.
pasti ada adun pakatan yang bermasaalah seperti berhutang
pada bank atau pusat motivasi telah tertutup atau bercitacita untuk
menjadi mb atau mabuk dengan kepala agung maka AGAMA adalah
senjata terbaik.

tidak ada agama disini. masjid atau kuil hanyalah alat untuk
mengolah persetujuan orang ramai akan kerajaan selangar
dapat dijatuhkan.





10 ulasan:

Sukj berkata...

PAK LONG TT,

JIKA AMBO YDP AGONG...AMBO AKAN LANTIK PAK LONG TT JADI MENTERI AGAMA SEUMUR HIDUP

MENTERI AGAMA SEKARANG, BETA AKAN TUKAR KE YAN, KEDAH SEBAGAI...JENG JENG JENG....

SEBAGAI 'TOK SIAL'...BUKAN TOK SIAK...kah kah kah kah kah..kah kah

TUHAN SURUH HAMBA2NYA MENUNTUT ILMU AGAMA UNTUK BERDAKWAH DAN MENGEMBANGKAN AGAMA ISLAM

TAPI MENTERI AGAMA SEKARANG MENUNTUT ILMU AGAMA UNTUK KEJAR JAWATAN, PANGKAT, WANG DAN KEKAYAAN

ITU SEBAB DIA HANYA LAYAK JADI TOK SIAL...BUKAN TOK SIAK...kah kah kah kah kah..kah kah kah..kah

OITT DI YAN, KEDAH...TAK ADA TUKANG SEBAT KA...?kah kah kah kah..kah kah kah..kah

Tanpa Nama berkata...

Perbuatan menghina dan menfitnah orang lain adalah manifastasi kekejaman yang telah dijalankan olek ARMNO melalui running dogsnya iaitu pdrm, sprm, spr, pewaris, pengampoh, pembubut kontrek. semua penghinaan dan pemfitnaan tidak di restui oleh Tuhan yang Mahakuasa. Tuhan akan belasih dan sedang membalasih kumpulan penghina dan penfitnah. Penghina dan penfitnah ini adalah kumpulan kononnya beragama islam tetapi dayus dan infidila. Kalau mereka islam tidak seharusny mereka mengeluarkan kata kata mencabul kepada seorang pemimpin wanita.

Ya Tuhan hukumilah orang orang yang dayus dan infidila. Turunkan hukum yang setimpal dengan pembuatan terhina supaya masyarakat negara tercinta akan menjadi bersih dan beriman.

Allahuakhbar Allahuakhbar.

zeqzeq berkata...

iissh SUbha..

tak elok maki maki..
balik umah maki isteri maki anak, cuba berani maki IBU,

minta2 jangan dibubuh jalan maki1, jalan maki2
sek23 poskod 40000 s.alam..
dahlaa malu sedunia,

Tanpa Nama berkata...

Berita dari bernama, projek tipu melayu
13 September, 2009 21:49 PM

Beri Peluang Umno Berubah, Kata Raja Nong Chik

KUALA LUMPUR, 13 Sept (Bernama) -- Anggota Majlis Tertinggi Umno Datuk Raja Nong Chik Datuk Raja Zainal Abidin meminta rakyat terutamanya orang Melayu di peringkat akar umbi memberi peluang kepada Umno untuk berubah.

Menteri Wilayah Persekutuan itu berkata kepimpinan Umno kini sedang dalam peringkat memperbaiki kelemahan mereka dan mahu rakyat khususnya di peringkat akar umbi untuk terus menyokong proses perubahan ini.

"Kami akui pemimpin seperti kami punya banyak kekurangan dan kelemahan. Bagilah peluang kepada kami untuk berubah demi kebaikan rakyat di masa hadapan," katanya ketika berucap di majlis penyampaian sumbangan masjid dan surau Nur Ramadan anjuran Umno Bandar Tun Razak di sini pada hari Ahad.

Katanya orang Melayu mesti terus bersatu supaya kepentingan umat Islam di negara ini sentiasa terjamin dan tidak terabai.

Pada majlis itu, Raja Nong Chik menyampaikan sumbangan berbentuk hamper makanan kepada 218 penerima terdiri daripada imam-imam masjid dan surau, ibu tunggal, warga tua dan anak-anak yatim di sekitar kawasan parlimen Bandar Tun Razak.

-- BERNAMA

LOT147 berkata...

Bapak Borek Anak Rintik. Bila kepala sudah busuk maka seluruh anggota akan busuk dan membusung. Itulah yang pasti, Pak Shahnon telah mengarap dalam novel SHIT

muraisenja berkata...

boring dah dok dengaq pasai cerita kerbau & lembu2 ni .... bodoh piang punya lembu... ni la org tua2 dok kata cerdik tak boleh nak menumpang, bodoh tak degar kata(nasihat/pendapat org lain).... inilah dia.... orgnya...dr gerombolan 1Malaysia.... buat malu kaum jer...

Ponggetz berkata...

Salam Bro TT,PERHATIAN.

nk mintak kerjasama bro utk ulas sikap perkauman kaum cina plak. mintak ulas dan bg pandangan..maybe buat artikel khas misalannya. dr perhatian kaum ini juga lbh hebat racis nya. kaum ini juga patut di bantai sama. jgn kita saja yg berfikir tentang kesamarataan tapi mereka terangan atau secara sembunyi meniup api perkauman dlm hati bangsanya.. minta pandangan n ulasann dr bro TT.. trimas.

petikan:

"Akhbar China Press adalah akhbar perkauman Cina yang telah ilhamkan oleh H.S. Lee pada tahun 1 Februari 1946. Akhbar ini pernah diharamkan suatu ketika oleh mahkamah, terutama selepas insiden 13 Mei 1969. Akhbar ini amat berbau perkauman. Untuk makluman, sebenarnya, akhbar inilah yang paling mendapat sambutan dari kalangan masyarakat Cina berbanding akhbar lain kerana keberanian melaporkan sesuatu isu termasuk menyentuh isu-isu sensitif orang Melayu dan Islam. Akhbar ini diterbitkan dua kali sehari. Saya amat hairan, kenapa China Press tidak menggunakan Cina Press.
Apakah niat mereka menggunakan nama China? Saya fikir China Press sahaja yang boleh menjawab akan kiblat mereka

Tanpa Nama berkata...

Geng pijak kepala lembu jika di periksa kepala mereka, kosong, otak tarak sebab itu macam lembu tapi lembu yang di pijak punya otak yang sedap jika di makang!

Tanpa Nama berkata...

pusat motivasi tutp tu dr hasan ali ke?

Johan berkata...

nilah sifat sebenar ahli2 gerombolan yg tertonjol kluar..


berita terkini!! Khir Toyo semakin tidak senang hati dan risau kerana semakin kekurangan wang untuk meneruskan rawatan Botox.Beliau terpaksa menggadai designer jacketnya dan penyapu-penyapu.Ini adalah kerana langkah-langkah mengguling kerajaan Selangor agar dia dapat berkuasa kembali dan merembat duit telah setakat ini gagal