Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 9 September 2009

BERITA PELIK LAGI HAIRAN !!!



IMIGRRESEN TAHAN 116 WARGA INDIA , SRI LANGKA DI SEBUAH KONDOMINIUM
- bernama

JOHOR BAHRU 8 Sept. — Jabatan Imigresen hari ini menahan 116 warga India dan Sri Lanka di sebuah kondominium mewah di Jalan Abdul Samad, di sini, dipercayai dijadikan pusat transit untuk menyeludup mereka keluar ke Indonesia seterusnya ke Australia.

Timbalan Penolong Pengarah Imigresen Johor, Muhammad Ali Abdullah berkata, kesemua mereka yang berumur antara tujuh bulan dan 50 tahun itu ditahan kira-kira pukul 1.00 tengah hari selepas Jabatan Imigresen mendapat maklumat dari polis.

“Terdapat lebih 20 bilik yang didiami warga asing ini yang dipercayai disewa oleh ejen penyeludupan. Dipercayai ada tiga ejen yang turut tinggal di kondominium berkenaan, bagaimanapun, berjaya melarikan diri ketika serbuan dibuat,” katanya kepada pemberita.

KAH KAH KAH… KAH KAH KAH…

woit… 116 ORANG DALAM SATU FLET… kah kah kah…

kah kah kah…INI MESTI TIDOOR BERDIRI…. kah kah kah…

kah kah kah… BERAK BUNGKUS BALING KE LUAR…kah kah kah...

kah kah kah... MANDI PAKAI AYER LUDAH... kah kah kah

woit….ADA PELIK SIKIT BERITA INI …. APA DIA ?... kah kah kah…

nota:

sebuah kondo ada satu pintu masuk. dalam kondo ada 116 orang.
macam mana 3 orang geng pemyuludup boleh melarikan diri
ketika serbuan dibuat. serbuan hari siang - tengah hari jam 1.00.
tak kan tak nampak ke mana malaon itu lari.

pelik kan ? berita ini macam tak kena saja.

macam mana 3 maloan itu boleh melepaskan diri. kondo selalunya
bertingkat-tingkat. bukan rumah bawah. bukan banglo ada pintu belakang
ini macam nak projek nak bodohkan orang melayu saje kah kah kah.




11 ulasan:

Khun Pana aka johanssm berkata...

Ada berita tak pelik.

ChinaDolls boleh masok setiap bulan , semua pintu masok imigresen sudah pau ChinaDolls .
Ketua imigresen semua pintu masok dah jadi kara raya beraya-raya .
Dah senarai hitam lagi hitam dari muka Mat sembab pon bolih masok .
Inilah project buat duit cara bn.

Buat tangkapan ChinaDoll depan foodcourt , tapi belakang foodcourt pegawai imigresen kira duit..duit ..dan duit.

Yang tak ada duit, masok lokap , masok pusat tahanan
Yang ada duit 2000 , kasi lepas.

Project 1Malaysia

Me berkata...

Kah Kah Kah. Dia pakai kuasa ultra supersonic. Alah.. Cam kartun pinkpanther tu kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

116 orang dalam 20 bilik...oklah tu, tak sesak sangat...tidur masih boleh duduk, tak payah tidur berdiri.

sri hartamas

PawangKeliwonGersang berkata...

Depa tu kan semuanya gelap jadik tak nampaklah oleh semua mata2 gelap kita ...
Dah tu mandi berludah tu macamana nak sabun BangIsham ...pengotoq la hang nie ... mesti depa bau mcm rambut Tun Samy Bulu
Kalau depa semua lari, imigresen kita hanya dapat bawak balik bukti tahi bungkus tapau tu saja la buat ujian DNA , banyak tu 100 org lebih punya stok kena panggil lori BlackMaria mai angkut

Tanpa Nama berkata...

kalau nak tau camane diorang buat, sila tonton 'breaking the magician's code' kat astro...satumalaysia, macam-macam ada...hauhauhauhawau.....!!!

Tanpa Nama berkata...

Mmg nak bodohkan 1 malaysia la tu.selalu buat serbuan dadah pun berjuta2 dadah kena rampas tapi org yg buat dadah dan jual tu selalu dapat melarikan diri masa serbuan atau tidak ada masa serbuan.kelentong x habih2.mcm ni baru boleh naik pangkat maa...

kiung berkata...

Aduuu bro...lu buat gua senak perut.kalau berak bungkus plastik,pastu lempar luar.kepala sape suda kena..kah kah..pastu 2 ari suda tentu plastik tahi suda jadi 1 lori..kah kah kah..

Tanpa Nama berkata...

Bro..

Aku pun teringat la ada satu malaon tu..lagi macam *******..dulu nak kena tangkap..lari sampai jerman la ..sepanyol la..sekarang ni..kutuk sana..kutuk sini..

Apa cerita malaon ni..setakat membebel kutuk orang x guna..

Hahahahahahahhaha..bro..
Kau cuba wat satu entri tajuk ni..
Malaon tak ada telur lari sembunyikan telur orang..

Amacam..berani..

cemuih aku berkata...

gua tambah lagi ni, tahan lori kretek,pemandu berjaya melarikan diri. tahan bot pancung bawa kretek dreba bot dpt melepaskan diri di hutan bakau, tahan kontena mercun pemandu dpt lari ke kebun kelapa sawit, tangkap erik chong delay punya delay dia sudah mampos, duitrakyat berbilion bilion pi mana??

sengkuang berkata...

macam biasa la.. macam sepuluh lori seludup mercun, satu kasi kena tahan.. 9 kasi lepas..

tunjuk yang anggota keselamatan buat kerja... hahaha

trik lama... barang dapat, orang lepas lari...

Kucing Parsi berkata...

ha ha ha

betul ka imigressen ni

ha ha ha

ataupun wartawan ni bodoh

visit

http://www.melodymockers.blogspot.com/