Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 9 September 2009

KU TAK RELA




PINTU RUNDINGAN PAS -UMNO TERTUTUP RAPAT: NIK AZIZ -
melayau

KOTA BHARU 8 Sept. - Mursyidul Am Pas, Nik Abdul Aziz Nik Mat menegaskan pintu rundingan di antara Pas dan UMNO mengenai masa depan Islam dan ummah di negara ini sudah tertutup rapat.

Beliau berkata, soal itu telah berlalu dan tidak perlu dibangkitkan lagi kerana sudah tidak ada lagi apa-apa perkara yang hendak dirundingkan.

Menteri Besar itu sebaliknya berkata, pihaknya bersedia mengadakan rundingan jika ia berkaitan isu pemberian royalti minyak kepada kerajaan Pas Kelantan.

"Rundingan buat apa, ini cerita lama, nak berunding apa lagi. Tak perlu runding apa, kalau runding beri royalti saya setujulah.

"Itu memang hak Kelantan cuma nak tentu bila ahli Parlimen kita pergi Kuala Lumpur bolehlah runding," katanya kepada pemberita ketika ditemui di pejabatnya di Kota Darul Naim di sini hari ini.

KAH KAH KAH...

nota:
cakap nak berpadu
tapi hak royalti minyak
kelentong kerajaan kelantan.

natang bewok talk not same doing kah kah kah


NIZ AZIZ : TERIMA KASIHLAH SAYA TIDAK MINAT
– malaysian insider

Sebagaimana dijangka, Mursyidul Am PAS, Nik Abdul Aziz Nik Mat dengan sikapnya, tidak sedia berbincang dengan Umno.

Bagi beliau, ia isu lama dan tidak perlu dibangkitkan lagi.

PAS, katanya, tetap dengan prinsipnya tidak akan bersetuju untuk mengadakan sebarang rundingan dengan Umno selagi parti itu tetap dengan apa yang ada padanya sekarang.

Kenyataan itu ditegaskan Nik Aziz yang juga Menteri Besar Kelantan itu di pejabatnya petang ini sebagai mengulas kenyataan Perdana Menteri, Najib Razak, Umno sanggup berunding dengan PAS untuk kepentingan umat Islam negara ini.

KAH KAH KAH….

nota:
apalah parti pas ni kesianlah sikit
mat mongoli dah hafal ayat quran.
bik mama dah tardarus tiap malam.
apa lagi nak? kesianlah. kapal dah nak
tenggelam. berilah talian hayat. tikus banyak
sudah lari.


dengar betapa sayunya mat mongoli merayu:

ku tak rela
ku tak rela
di hina dan di hina
suami ku dah pakai kopiah
aku dah menjadi lebai
ku tak rela
ku tak rela
dihina dan dihina


p/s :
memang boleh ditubuhkan kerajaan perpaduan
tanpa bik mama kerana muslimat pas tak tahan
nak cium tangan bik mama kah kah kah




PAS TIDAK AKAN BERSAMA UMNO PERTAHANKAN PERKAUMAN
– harakahdaily

PAS menyifatkan, perlawaan Umno bertalu-talu kepada PAS agar bekerjasama dengan parti yang kini terjebak dengan isu perkauman sebagai satu tindakan tersepit.

Naib Presiden PAS, Salahudin Ayub berkata, Umno kini terlalu tertekan dengan isu perkauman ini dan sangat memerlukan PAS untuk mengesahkan tindakan mereka.

Jika PAS tidak menyokong tindakan Umno maka masyarakat akan menganggap tindakan Umno sebagai berdasarkan perkauman dan bukannya berasaskan Islam.

Salahudin mengulas ucapan Presiden Umno, Najib Razak di Manek Urai semalam.

Dalam ucapan itu sekali lagi pemimpin Umno mempelawa PAS berunding dengan mereka demi kepentingan ummah dan Islam tetapi menegaskan "tidak rela Umno dihina".

KAH KAH KAH…

kah kah kah…APA PUNYA MUKA … kah kah kah…

kah kah kah…. BERAPA PUNYA TEBAL… kah kah kah….

kah kah kah... BERAPA PUNYA RAYU... kah kah kah..

kah kah kah…. KU TAK RELA …KU TAK RELA… kah kah kah…

woit…. NAK SANGAT MASUK RELA … PERGI DAFTAR…kah kah kah..

kah kah kah….OPIS RELA DI MEDAN TUNKU…kah kah kah…

kah kah kah….DAPAT BAJU HIJAU… BOLEH PAU MAT BANGLA…. kah kah kah...



13 ulasan:

PawangKeliwonGersang berkata...

Kah kah kah gilo kelakor pagi2 nie BangIsham ..tabik spring !

PakGuardSrMlysiaPD berkata...

tanam pinang rapek2,
agar sonang poyo bolaghi,

ku pinang2 tak dapek,
ku pojok2,ku cabut laghi ko lua nogoghi...

Tanpa Nama berkata...

Dah GILA MEROYAN,
Dah GILA TALAK,
Dah GILA BABI (H1N1),
Dah Nak Mampus baru ingat pada BANGSA?

MADIR-

tukar pengawal berkata...

ketawa tu ketawa gak bro .. harap semua doakan akan keselamatan TGNA .. gerombolan dah terdesak nih ..

bah lantak la berkata...

PAS ni kenape tak mementingkan perpaduan antara islam dan melayu??
perpaduan sesama ummmah penting untuk mengekalkan keharmonian. kita sebagai tunjang negara.

xkan bende simple ni xbole nk fikir PAS oi. kami UMNO dah bergadai tenage dan bergolok bergadai memajukan malaysia.

PAS lbh sanggup berjuang dengan DAP yang terang-terangan tak bersetuju dengan hukum islam. ape punye tur la PAS ni. bikin hati melayu tulen panas je...

perpaduan ummah penting. dan ia sangat mustahak bagi kita UMNO dan PAS untuk memacu negara kearah yang lebih harmoni. tinggalkan lah PKR ngok ngan DAP ngok2 tu.. marilah sambut tangan kami (UMNO) untuk memperkukuhkan intergriti sebagai islam khususnya melayu.

kucingsiam berkata...

meow~

bila UMNO main-main dengan kepala lembu tu ADUN Bagan Pinang belum meninggal lagi , herolah dia orang - pijak, ludah semua dia buat.

Tetiba, tak sangka, macam balasan dah sampai. 20% pengundi India, haha, matilah lu UMNO. Maka dengan itu ia perlu mengorbankan ahli lembunya yang bodoh itu. Alahai, belajarlah dari PAS ... berdemo biarlah kena pada tempat dan kaedahnya. Sikit-sikit dah main kepala, perangai macam budak-budak.

Master Yoda berkata...

To bah lantak la

Kah kah kah....

Nak bergabung ngan perompak???

Nak bergabung ngan penyamun???

Nak bergabung ngan lanun???

Kah kah kah

Lanun, perompak dan penyamun yg bertopengkan KETUANAN MELAYU dan ISLAM kononnye....

ISLAM tahap mane yg UMNO perjuangkan???

Kah kah kah

Rompak duit rakyat, amik sket, bg sket kat cukong2 Cina...50-50....

Sume ni dh berlaku depan mata....

Ali dan Baba...Dua2 mangkok

Kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

kita akan menang he he he he...

umno terus mara berkata...

kah kah kah...ada lagi org mcm bah lantak la kt bumi malaysia ni..kah kah..jom gelak kt dia ramai2..kah kah kah..

Tanpa Nama berkata...

" kami UMNO dah bergadai tenage dan berGOLOK berGADAI memajukan malaysia." - apa yg golok, apa yg gadai? habis harta melayu ko golok, ko gadai ye..

" PAS lbh sanggup berjuang dengan DAP yang terang-terangan tak bersetuju dengan hukum islam. ape punye tur la PAS ni. bikin hati MELAYU TULEN panas je... "
- wahhh.. suma melayu umngok ni tulen melayu ekk?? patut suma duit kowang rembat, buat mcm harta mak bapak kowang ye.. dgn duit2 pekebun kecil pun nk rembat jugak.. damn it!

" perpaduan UMMAH penting. dan ia sangat mustahak bagi kita UMNO dan PAS untuk memacu negara kearah yang lebih HARMONI. tinggalkan lah PKR ngok ngan DAP ngok2 tu.. marilah sambut tangan kami (UMNO) untuk memperkukuhkan intergriti sebagai islam khususnya melayu."
- aku rasa baik kowang geng2 umngok ni berpadu dgn yahudi.. sama je pe'el.. penyamun tarbuss.. kahkahkah

Kucing Parsi berkata...

ha ha ha

budaya apa cium tangan ni

budaya malaysia takder la

budaya arab ke??

visit

http://www.melodymockers.blogspot.com/

Haji Kepala Lembu berkata...

buat bah lantak la..baik ko pi sepilok sandakan masuk pusat pemulihan org utan. boelh kmi lawat ko..

Haji Kepala Lembu berkata...

buat lantak la..adakah PBS MCA dan MIC tu nak Islam??