Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 1 September 2009

SELAMAT MERDE - KAH



TERIMA LAH HADIAH INI




HADIAH HARI MERDEKA – HARGA MINYAK NAIK LAGI - harakah daily

Rakyat mendapat hadiah istimewa sempena menyambut Hari Kemerdekaan tahun ini apabila harga petrol dipercayai akan mula naik mulai tengah malam ini.

Menurut sumber, Ron 95 akan naik dari RM1.75 ke RM1.80 malam ini manakala F1 akan naik dari RM1,80 ke RM2.05. Bagaimanapun sehingga kini tidak ada sebarang pengumuman rasmi mengenainya.

"Ketika ekonomi rakyat meleset dan bakal berhadapan dengan hari raya Aidil Fitri, inilah hadiah kerajaan BN kepada kita," kata Salahudin Ayub, Naib Presiden PAS.

KAH KAH KAH…

kah kah kah…. GEROMBOLAN SUDAH BIJAK…. kah kah kah…

kah kah kah….. NAIK KAN HARGA MINYAK WAKTU BULAN PUASA…kah kah kah..

kah kah kah….. JAMIN TAK ADA DEMO…. kah kah kah….

kah kah kah……LEPAS PUASA ADA RAYA SAKAN…. TENTU ORANG RAMAI LUPA….kah kah kah…

kah kah kah…. INI LAH CONTOH TERBAIK CARA NAK MENIPU OARNG RAMAI… kah kah kah..



19 ulasan:

p a l e y berkata...

inilah gagasan yg dinamakan 1 malaysia...
rakyat didungukann duit diutamakan.

cabai!
eh cabai ker cibai?

ainon mohd berkata...

Mendustai rakyat, tunggulah hukuman dari rakyat!

Tun Bangsat berkata...

Lepas raya kte demo sakan.. 1 Perhimpunan utk bantah minyak naik, bantah PPSMI, bantah tambang naik..

Yg YB2 xreti2 nak turunkan gaji masing-masing.. Shareholders dah banyak berkorban, CEO gaji tinggi jugak.. Berkorban la sama..

Confidentialist berkata...

Parti LDP yang memegang tampuk pimpinan kerajaan Jepun sejak tahun 1955 akhirnya tumbang di gelanggang pilihanraya.

Moralnya?

Tiada satu pun kerajaan yang tidak boleh ditumbangkan, apatah lagi kerajaan yang zalim dan menyusahkan rakyat. Dah la menyusahkan rakyat, mengaut pula kekayaan negara untuk diri sendiri.

Kita mesti tumbangkan kerajaan zalim BN dalam pilihanraya umum ke-13 nanti!

maw berkata...

kesianlah pada ibu tunggal,bakal cuti raya anak yang dok asrama tak dapat pulang pasti tambang murah pun dah jadi mahal.kesianlah pada rakyat bergaji kecil pasti segala galanya melambong naik,dah tak laratlah tulang ni dibanting 3shifts.kesian lah pada penganggor tipis harapan bertemu majikan.kesian pada rakyat saham untok simiskin berjanji indah dari cerita.kesianlah pada untong rakyat dulu dulu lagi dibankrapkan,penghianatan pada rakyat diutamakan.selamat mer ehuk ehuk!

nz_henry14 berkata...

rakyat malaysia sgt berterima kasih kepada kerajaan kerana sanggup bersusah payah menaikkan harga minyak untuk kesenangan kami semua.

ini adalah bukti bahawa kerajaan sgt prihatin dan mengambil berat terhadap kami semua.

terima kasih

Tanpa Nama berkata...

gilo amek la krajaan kito nih...den xtaw la...den pon xpaham..ado laie org nk sokong dasar2 diorg nih.org kampung kato 'peloseh'...peloseh ni pemaleh.buek kojo hanyo nk sodapkan ompok n tempolok diorg jo...peloseh nk pk ssh oghang2 yg xmampu.osah amek la...B*N**** bertingkat2..apocito tah.yg ssh makin ssh.pnyokong2 Islam Plastik(bkn palestin ok.jgn salah bace)tlg komen skit psl hage mnyak naek ni.ekau smuo sokong ko?klu sokong mmg bgus la korg...PENGIKUT PALING SETIO kek alam semesto nih..tkr krajaan!!klu PR pon xbest jgk kite tuka la blik..apo ssh..52tahun dh merdeka nilah adiah paling bermakno. -pakcik koning toba

p/s: den xdo blog...tp den dh tulih namo..sobabkn bln poso..den lapik la sikit carut2 den tu.(den nk tulis bangang sobona eh)papahal pon..trimokasih la kek krajaan kito.abih oghang2 kmpung den kono tipu.. "use your brain,not your buttock"

Tok Uban berkata...

Inilah maksudnya 1Malaysia...Rakyat didahulukan, Pencapaian diutamakan...

i) Rakyat didahulukan...ertinya...HARTA RAKYAT DIDAHULUKAN UNTUK DIKORBANKAN, DIHABISKAN, DITIPUKAN DAN DIJAHANAMKAN.

ii) Pencapaian diutamakan....ertinya...PENCAPAIAN UNTUK MEMBOHONGI, MENIPU DAN MENAKUTKAN RAKYAT MESTI DIUTAMAKAN.

Lihat dalam kes minyak ni....duit rakyat dah disapu....media pulak macam-macam kelentongnya...itulah dia...Suku malaysia...tiga suku lagi tu siapa?....kita lah....

Tanpa Nama berkata...

Bese la tu...
nak kumpul duit rakyat banyak2
lepas tu songlap semua sekali.

Tanpa Nama berkata...

lalalala senangnya dalam hati pagi2p keja tambang bas dah naik 2x ganda, 1 lagi projek kerajaan barisan nasional, rakyat didahulukan (naik kan harga sume sebab rakyat yang guna & beli, kita ramai tokey2 yang taja), pencapaian diutamakan (capai, rembat, rompak sume harta rakyat). haramjadah punya kerajaan

Tanpa Nama berkata...

BMDUA Kekejaman Bintang Tiga - Berita Hairan...
satu lagi media KERAjaan menakut-nakutkan dan menipu rakyat...x habis2 kuntau-muntau...

Tanpa Nama berkata...

Terima kasih kepada UMNO/Barisan Nasiyonal kerana menaikkan harga petrol RON97 kpd RM2.05 seliter.
Juga terima kasih UMNO/BN kerana menyediakan petrol RON95 pada harga RM1.80 seliter.
Sesungguhnya hanya UMNO/BN lah mampu dan layak memerintah negara ini. Undilah Barisan Nasiyonal.

1Malaysia..
Rakyat diHULUkan,
Kroni dan Keluarga diuTAMAKan !

-UMNgOok-

fawchert berkata...

negara lain hari merdeka kurangkan harga minyak utk rakyat (cth, negara sebelah)..negara kita, merdeka lagi naik harga

Susuhunanan berkata...

kepada yg xtau,harga RON95 RM1.80 seliter skrg samer seperti harga RON97 RM1.80 yg kiter isi sblm2 ni..kualiti menurun,harga naik...ingat org msia ni buta kot...gomen yg pendusta...hatuih!!!
merdeka!!!yeyeh...

Tanpa Nama berkata...

malaysia xlama lagi jadi mcm zaman sebelom medeka laa..najibul stupid

daaksaytunk berkata...

minyak naik..kita tukar pakai kereta lembu oiii...ble kita hantar pi SUK Selangor..hahaha!!!

Kucing Parsi berkata...

ha ha ha

harga minyak dunia naik sedikit minyak terus di naikkan harga

sapa cakap sekarang stockpile dunia mempunyai problem

ha ha ha

kerajaan kita memang gila hendak wang

jika benar subsidi di hapuskan mengapa masih mundur negeri minyak malaysia, lihatlah setiu kemaman, kota belud, sandakan, mukah, betong, sarikei limbang

mereka negeri yang mundur!!! mereka penerima subsidi, mereka negeri di bawah Barisan Nasional!!!

sudah, jangan lagi tipu negara malaysia

visit

http://melodymockers.blogspot.com/

Tanpa Nama berkata...

lepas raye bantai cine... x kene mengene..

Tanpa Nama berkata...

harga minyak akan tetap naik sebanyak mana berat bik mama naik...wakakaka
tu lah...orang suruh masuk The Biggest Loser tak nak...kuikuikui