Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 3 September 2009

KARTUN PUN TAK AMBIL POT !!!




SEORANG MUNKEE POYO




GEDUNG KARTUN : KAMI TIDAK MENGEMIS PADA KDN
- malaysiakini

Ketua Editor majalah humor politik Gedung Kartun, Zulkiflee Anwar Ulhaque atau Zunar menegaskan bahawa pihaknya tidak akan mengemis pada Kementerian Dalam Negeri (KDN) berhubung permit majalah tersebut.

“Kalau hendak lulus, luluslah. Kalau tidak, kami tidak akan mengemis pada KDN.

"Kami boleh buat (terbitkan) dalam bentuk lain,” kata kartunis Zunar yang terkenal dengan 'kartun hidung besar' mantan perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohamad.

KAH KAH KAH…

kah kah kah…. LIDAH KONTOT… kah kah kah…

kah kah kah…. KESIAN ISTERI MUNKEE…. kah kah kah…

kah kah kah…. KENA CARI LIDAH LAIN LAAAAA…. kah kah kah…

kah kah kah….MUNKEE JENIS CEKAI … KARTUN PUN TAK AMBIL POT… kah kah kah...



7 ulasan:

Kucing Parsi berkata...

ha ha ha

buat apa nak merayu

nanti kena tapis

ha ha ha

abislah idea manusia di malaysia

visit

http://www.melodymockers.blogspot.com/

sang kegelapan berkata...

anjing itu anjing!

matstimketum berkata...

ini kes nak tolong tutup kemaluan sedara! siapa lagi nak tolong cover jika tidak saudara sendiri. siap bagi appoinment nak berunding. kah,kah,kah..............

Johan berkata...

semua pon kna mintak kelulusan..semua pon kna mntak permit..2 ari lepas kecoh plak psl Alain "spiderman" Robert,mamat Perancis yg panjat menara kembar petronas tu..kna tgkap,kan gari cm penjenayah besar..ape pasal?sbb dia takde permit..

woit! mamat perancis tu panjat tanpa permit sbb itulah 'thrill'nya..mane syok klu kna mntak kelulusan..ape mamat tu buat adalah seni..

dan mamat tu bkn main redah je pon,dia da brpengalaman brtahun2,dia ade 'skill' dan amat berani..dia takkan tido masa tgh panjat,dia bkn Dollah Badawi..dan dia panjat menara tu pun takkan menyebabkan petronas tiba2 bankrap..dia tak merbahayakan negara ni..yg merbahaya kpd negara ni ialah mamat bekas PM yg ade pejabat kat Klcc tu..sape name dia gua pon da lupe..standard lah,dah mamat tu sdri pnh ckp melayu mudah lupa..kahkahkah

Johan berkata...

berita ternow!! Musa Hassan telah dilanjutkan lagi tempoh menjadi bapak anjing utk setahun lagi..kahkahkahkahakhakahkahkah hebat!kahkahkah

mamai berkata...

ada banyak lagi cara boleh jual kartun..itu KDB bodoh

digger berkata...

gile beb...best maut gedung kartun...aku dah beli & khatam! x sabar nak tggu Vol. 2 & seterusnya!