Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 25 September 2009

MANA LEBIH BAHAYA ?



KONSERT AMERICAN AIR FORCE



AMERICAN AIR FORCE TELAH MENGEBOM :

1 – 1961-1973 – Mengebom Vietnam
2 - April 1980 – Menyerang Iran
3 - 1982-1984 – Mengebom Beirut Lebanon
4 – Oktober 1983 – Menyerang Grenada
5 – April 1986 – Megebom Tripoli Libya – anak Gadaffi mati dalam serangan.
6 - Disember 1989 – Mengebom Panama menangkap president Manuel Noriega
7 - 1990-1991 – Perang Teluk – menyerang dan mengebom Iraq
8 - 1992-1993 - Mengebom Somalia
9 – 19 September 1994 – Mengebom Haiti
10 – September 1995 – Mengembom Bosnia
11 – April 1999 – Mengebom Kosovo
12 – 2001 hingga hari ini - Mengebom Afghistan
13 – 2003 hingga hari ini - Mengembom Iraq
14 – 2004 hingga hari ini - Mengebom Pakistan

OKTOBER 2009 PERTUNJUKAN KONSERT DI KUALA LUMPUR MALAYSIA


KONSERT PENYANYI BEYONCE



BEYONCE GISELLE KNOWLES TELAH MENDAPAT ANUGERAH FILEM DAN TELEVISION :

1 Black Reel Awards
2 Kamuritan Film Critics Awards
3 Golden Globe Awards
4 MTV Movie Awards
5 NAACP Image Awards
6 NRJ Cine Awards
7 Satellite Awards


ANUGERAH MUSIK

1 American Music Awards
2 American Society of Composers, Authors, and Publishers (ASCAP), USA
3 BET Awards, USA
4 Billboard Music Magazine, USA
5 Black Reel Awards, USA
6 BRAVO Supershow, Germany
7 BRIT Awards, UK
8 Capital FM Awards, UK
9 Demand International Entertainer of The Year
10 Energy Music, France / Europe (NRJ)
11 Glamour Magazine Woman of the Year, UK
12 Grammy Awards, USA
13 International Dance Music Awards, World
14 Ivor Novello Awards
15 Meteor Music Awards, Ireland
16 Music of Black Origin Awards, UK (MOBO)
17 Music Television, World (MTV)
18 NAACP Image Awards
19 New Musical Express, UK (NME)
20 Nickelodeon Kids' Choice Awards
21 People Choice Awards, USA
22 Popjustice Readers Polls
.23 Premios Lo Nuestro
24 Premios Oye, Mexico
25 Radio Music Awards, USA
26 Soul Train Music Awards, USA
27 Source Hip-Hop Music Awards, USA
28 Teen Choice Awards
29 The Record of the Year, UK (ITV)
30 Urban Music Awards
31 VH1, USA
32 Vibe Awards, USA
33 Whudat Music Awards, USA
34 World Music Awards, World

BEYONCE JUGA MENDAPAT LATIN GRAMMY AWARD

BERCADANG UNTUK MEMBUAT PERSEMBAHAN KONSERT DI KUALA LUMPUR




21 ulasan:

Suraya berkata...

Hi TT, I am back with you again. Since came to know you 4 days back, I really deep down to love you. Ha ha ha.... love your blog key!!.

Hi, very indepth info. Love the way pen.

14 versus 7+34.
BEYONCE GISELLE KNOWLES - won....

Ha... ha.... ha... So fix a date, I get the ticket for you TT. The superb seat, you me and the bed...

Best Regards
Suraya

sham berkata...

bro isham,,,,mana lagi bahaya konsert american airforce dan konsert beyonce..?
ambe rase bahaya ko .....kah kah kah kah.....

Sukj berkata...

PAK LONG TT,

AMBO CADANG BEGINI SAJALAH...

YANG MELULUSKAN KEBENARAN KONSERT TU ADALAH BAPAK SETAN

SO BIAR CUCU CICIT SETAN SAJALAH YANG MENONTON KONSERT TU

YANG TAK NAK MENONTON KONSERT TU...KITA GOTONG ROYONG CARI SLIPPER BURUK BUAT 'KALONG'...kah kah kah kah kah kah kah..kah kah kah kah..kah kah kah

HABIS KONSERT KITA MINTA BEYONCE KALONGKAN SLIPPER TU KAT MANA-MANA TENGKOK CUCU CICIT SETAN...kah kah kah kah kah kah..kah kah kah kah kah..kah kah

KALAU NAK AFDAL LAGI SURUH BEYONCE BAWA KALONG SLIPPER TU PERGI KAT SRI KEMBANGAN...kah kah kah kah kah..kah kah kah..kah kah...DI SINILAH LETAKNYA MAHLIGAI SETAN BESAR...kah kah kah kah kah..kah kah kah kah..kah kah

Tanpa Nama berkata...

dua dua bahaya kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

ADAKAH PESAWAT TU DATANG NAK BOM MALAYSIA?

ARTIS DATANG KOMPOM BAWAK MAKSIAT...

Tanpa Nama berkata...

woitt semalam ok..ini hari dah pakai penapis lak..

Tanpa Nama berkata...

Zahida Rafik lagi bahaya bagi Bik Mama.
Bik Mama kontot macam penguin bahaya bagi rakyat Malaysia, jom campakkan dia dalam sungai Pahang!!!!hahahahha Thunderbirds tak bahaya tapi memperbodohkan TUDM, tanya kalau dia ada bagi chance TUDM terbang debgan deme!!! tak usah harap la yob!!! Deme tau yang juruterbang TUDM tak de skill... macam yang jadi Panglima Tentera Udara tu takut terbang-cuba chek rekod zaman muda dia buat apa? Sama la yang macam jadi Panglima Angkatan Tentera tu, jadi general sebab pandai ampu sultan Pahang dengan memburukan Panglima Tentera Darat tapi apa nak buat menteri pun bengap. Kalau ari ni Malaysia kena serang maka hancur lah kita...brader kalah perang brader!!!
Duit rakyat habis bagi kat AIROD untuk sponsor PTU dan PAT makan angin luar negara!!! Bodoh punya Mat Monggol!!!

aku berkata...

Rosak akidah atau hanyut lagi bahaya...

Kita tak nak remaja kita nama saja Islam tapi perangai macam sial ...

Walaupun aku bukan geng PAS tapi aku pun anti konsert2 ni....

Tak mampus pun kalau tak dengar lagu omputih ni....lagu nasyid pun dah banyak

Johan berkata...

macam biasalah,catatan ni akan dipenuhi dengan komen2 fundamentalis dan holier than thou

Tanpa Nama berkata...

hoiiii bro TT!!!
ko tahu psal beyonce detail tuuu....
aku jeles tau... sbb aku minat dia, tp x tahu plk, award dia ramai mcm tuuu!!!
bro TT dok serumah ngn beyonce ka?
@ dok dlm kain dia!!!!

akarstaksuci berkata...

dua - dua mencuci minda .. layan saja .. fikir lebih..

Tanpa Nama berkata...

Paling ketara Beyonce akan rock hebat menggetarkan darah muda yang menyaksikan dengan harga tiket yang mahal.Tiada yang mati katak atau terkena apa-apa kesakitan.Yang tidak ada kena-mengena dengannya mungkin khuatir tarian atau pakaiannya akan meruntuhkan akhlak dan budayanya sedangkan ramai anak muda wanita kita yang bertudung dan bersopan-santun banyak( majoriti orang Melayu) yang merenda di banyak tempat awam seperti di jalan pantai Pulau Pinang atau merempit atau sedang menagih dadah atau di panggung wayang, tak tahulah mereka ini terpengarh dengan Beyonce atau sifat anak muda di mana saja di atas asalkan mereka tidak ditindas gerakannya harus berkasih sayang, bernakal atau bermaksiat ala kadar pada satu masa. Tapi Tentera AS telah banyak membunuh umat termasuk umat Islam dalam program 'rock' ketenteraanya. Zaman dulu lagi cerita keruntuhan moral dah berlaku, buka kisah istana mesti ada berlaku sesuatu yang melanggar tata susila dan ketika itu tiada pengaruh rock seperti Beyonce atau Beatles dan sebagainya.Zaman Arab lagi hebat malah pada zaman Nabipun ada cuma kita tak jmpa rekod yang mencatatkan kejadian itu.

Tanpa Nama berkata...

dulu avril datang bantah, gwwen stefani datng bantah, MLTR datang bantah

tak kemananya bantahan bantahan tu pun

perkara ni sering berulang dan berulang, mereka datang sini kerana peminat yang lawa diorang datang, peminat tu termasuklah melayu cina india semua anak muda malaysia

kemaksiatan yang berlaku mungkin sebab konsert tapi lebih besar dari tu ada bijak pandai yang patut bertanggungjawab dalam mendidik anak-anak muda lupa amanah atau sebenarnya tak kisah dalam mengajar anak-anak muda tu jadi baik

apa yang si mat skema tu boleh buat sekarang, memakai serban sambil berkot tu dah kira moden dan kedepan lah ye....

Tanpa Nama berkata...

Manusia bila berakalkan logik gitulah jadinya...

Yang patut dibenci bukan kapal terbang, tapi malaun yang menggunakan kapal terbang dan suku sakat yang menyebabkan kehancuran tu..

Beyonce... kalau minah2 melayu pakat pakai macam beyonce tu tak ke haru.. betis nampak, paha nampak.. lurah nampak... Ingat, Mencegah lebih baik dari mengubat... Dah tak cukup lagi ke gejala sosial yang melanda Malaysia ni...

Korang jangan jadi bodoh! Biaq pemuda PAS buat kerja diorang... ini bukan pasal nak tunjuk baik... ini pasal maksiat!

KALAU TUHAN MURKA BUKAN KAKI MAKSIAT JE YANG KENA, PAK ALIM PAK LEBAI PUN KENA JUGAKKKKKK!!! DAH LUPA KE PETUNJUK TUHAN MASA TSUNAMI HARI TU...

PESAN GUA...JANGAN JADI BODOHHHHH

orang Tanta juga berkata...

nasa tantawi ni patut join sekali la tengok konsert

tak sporting langsung

kat mesir pun konsert lagi mengghairahkan

aku tau laa..

Tanpa Nama berkata...

"orang Tanta juga berkata...

nasa tantawi ni patut join sekali la tengok konsert

tak sporting langsung

kat mesir pun konsert lagi mengghairahkan

aku tau laa..
2009 September 25 18:40 "

Mintak maap la ye aku nak kata kau ni BODOH boleh tak

Kau ingat semua pak Arab kat Mesir tu betui ka kepala hotak diorang?

Pak Arab kat mesir tu aku nak bagitau hang, ada kepala otak yang macam UMNgOk main halal je semua. Ronggeng jadi, dangdut jadi, rasuah jalan...

Ada jugak Pak Arab yang dalam kategori baik, kategori ulamak...

Jangan la kau jumud sangat...

Kalau nak ikutkan lagi malu pak Arab tu, dah la Al-Quran dalam bahasa diorang, langsung diorang tak ikut...

Hisssssss....

Ni bukan pasal sporting tak sporting... kalau tanah yang kau pijak tu kau sendiri jadikan, kalau udara yang kau sedut tu kau yang cipta, kalau H2O yang kau minum tu kau sendiri yang buat... biaq pi la hang nak telanjang lagu mana pun... dunia ni Allah yang punya... kita ni habuk pun tarak, nak cipta sehelai DAUN pun tak larat...sedar2 lah melayu oiiiii....

Tanpa Nama berkata...

ramainya orang pas melompat..

Bandar Tun Razak berkata...

Nasa tantawi ni apalah.. Yang nak pergi tgk konsert tu pun bukan pak lebai atau pak aji.. so kalau nak kata dgn konsert tu boleh rosakan Akhlak.. diharap Nasa Tantawi boleh le desak kerajaan haramkan internet.. internet lebih dari Beyonce lagi ada... dipendekan citer nak tonjolkan diri kononnya itulah Tugas2 Sebagai Ketua Pemuda Pas pun biarlah berpada2

Tanpa Nama berkata...

keluar fatwa haram kepada konsert ni,so semua yang Islam janganlah pi tengok,,biar semua yang bukan Islam pi sahaja,,atau check ic kat pintu masuk,,,kan ic ada catak perkataan ISLAM kalo pemengang tu ISLAM,,,,

Master Windu berkata...

Dpt kongkek Beyonce skali dua, memang terbaik

Kah kah kah

Napi berkata...

Master Windu berkata...
Dpt kongkek Beyonce skali dua, memang terbaik

Kah kah kah
----------------

jgn harap laah kah kah kah!x 10
dah daftar tanjung rambutan blom?