Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 25 September 2009

SAPA NAK GANTI



TANGKAP ANGOTA KABINET YANG LULUS KOS TAMBAHAN PKFZ
- harakah daily

Pihak polis sepatutnya menangkap anggota kabinet yang terlibat memberikan kelulusan yang membawa kepada peningkatan kos Zon Bebas Pelabuhan Kelang (PKFZ), kata Naib Presiden PAS, Mahfuz Omar.

Beliau kesal dengan tindakan polis membazirkan wang rakyat dengan membuang masa hendak memburu mereka yang terlibat membocorkan kertas kabinet mengenai perkara itu.

"Kenyataan Najib sebelum ini bahawa dalam kes PKFZ, apa-apa yang boleh dimaklumkan akan dimaklumkan, tetapi (ia) bukan alasan untuk mendedahkan Kertas Kabinet membuktikan bahawa kertas kabinet yang didedahkan oleh Malaysia Today itu adalah dokumen tulen.

KAH KAH KAH….

woit… MAHFUZ HANG JANGAN BUAT LAWAK… kah kah kah…

kah kah kah… KALAU TANGKAP ANGGOTA KABINET… APA YANG TINGGAL… kah kah kah…

woit… KALAU KABINET DI TANGKAP…. NEGARA INI JADI NEGARA DITAKTOR…. kah kah kah…

woit… YANG TINGGAL HANYA BIK MAMA DAN HASSAN ALI….kah kah kah….



5 ulasan:

Suraya berkata...

Hi TT, I got an idea. I hope you will buy it.

Get this two donkey, what you called as Bik mama and Hasan Ali, take them to Yala or Golok and get the Imam to seal them as happy couple.

My salute to Mahfuz Omar.

My regards to Tukar Tuib. Hi hope your tuib tak bocor tonite ok.

aki berkata...

U r rite bro
kalu kabinet semuwa suda tangkap ..bis pinggan mangkok I nak hayun mane?

nak hayun tingkap je ke?

mangkok hayun betoi.

Tanpa Nama berkata...

Kah kah kah.siasat btul2 sultan sgor nak sapa jadi mb.jgn dok sembang kat padang batu ngan pasar seni je

Haji Kepala Lembu berkata...

kwak...kwak..kwak..kwak..apa kata bro TT couple dengan bik mama..puas minum susu bangas..hehe..terasa juga pukulan ayam serama..

haji boroi berkata...

mahpuz ni takde point laa..takde ke pendedahan2 gempak mcm raja petra buat..kalo bn jadi bini najib,,isa jd ikut suka aku..aku pon leh jadi ahli politik..aku nak buktiii..bukti brader!!buat la keje..dedahkan dokumen2 rasuah tu banyak2 biar terguling2 bn tuu..