Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 7 September 2009

TOLONG BACA FATWA INI SESUDAH BERBUKA PUASA



INI BUKAN TARDARUS INI TARBUS




ROSMAH MAHU AMALAN TADARUS DILAKUKAN SEPANJANG TAHUN
-melayau

Rosmah Mansor mahu amalan membaca al-Quran seperti bertadarus dibudayakan dalam kehidupan seharian di luar bulan Ramadan.
Beliau berkata, sifat cintakan al-Quran serta membudayakan kitab suci itu akan menjadikan kehidupan seseorang itu lebih berkualiti.

KAH KAH KAH KAH KAH KAH…

KAH KAH KAH…KAH KAH KAH…

kah kah kah… TERGOLEK GOLEK BERGULING GULING…. kah kah kah….

kah kah kah…. YA AMPOOOON…. YA MAULANI…. kah kah kah….

kah kah kah… YA BEDA BEDOO… kah kah kah…

kah kah kah…. PROGRAM NAK BER SHOPPING MACAM MANA?.... kah kah kah…

kah kah kah…BILA ADA MASA NAK PERGI SHOPPING…. kah kah kah…

nota:

mahatma ghandi pernah berkata:
lagi puteh dhoti dan kamiz ahli parlimen lok sabha
lagi besar rasuah yang mereka terima. lagi banyak
fatwa yang dikeluarkan lagi berat kontena yang
membawa barang shopping dari eropah kah kah kah.

woit tak ada kastam pereksa kapal selam masuk
ada bawa kasut tak dari paris kah kah kah.

p/s: sila ambil perhatian malam esok bik mama.
bertadarus kat mana?




26 ulasan:

KeliwonKontang berkata...

Ya Bik Mama bertadarus sambil korek2 taik hidung ...
BangIsham besok aku nak bertadarus dgn BikMama program kat mana
Surau Al Scorpeniah Ar-Rasyid ka ?

begudol berkata...

yes...bagus..bagus sekali...kesedaran sudah timbul..bibik saya mau baca yang mana....surah ka halaman ka...mukasurat.???...

PakGuardSriMalysiaPD berkata...

ya..maulana mama...mcmamana maulena...meredhosto baia...tadarus dh d budaya,posa dh d budaya,shoping dh d budaya,entot2 letup dh d budaya,kentut2 lari dh d budaya,bodo mcm bawa kpala lmbu dh d budaya,siasat2 mati dh d budaya,huluq duit bwh atas mja dh d budaya,askar2 yg dh mati/pencen 10 thn lalu nama ada utk mngundi jd budaya,ruang kargo vvip pesawat mnteri penuh barang2 shoping jd budaya,cuba2 ajak prmaisuri agong gi shoping2 jalan2 dh nak jd budaya,MB2 kna bg hadiah kat isteri2 mnteri dh jd budaya.bawa jntolak tmpat mngundi dh jd budaya,naikkan mnyak ptrol dh dbudayakan,jmpa dukun hndu mandi susu dh jd bdayo..kah3..rupo2nyo sobolah bantai tido dh jd buayooooo...slamat bsahur bro isham..

Tanpa Nama berkata...

Itu cium tangan baik punya sampai hingus2 bule lap dekat tapak tangan BigMama ...sedut bang jangan tak sedut ...kalau kium tgn basuh berak tgn kiri lagi afdal 70 ganda ganjarannya

Sukj berkata...

PAK LONG TT,

INI MUFTI BESAR MANA YANG BERCAKAP NIH...kah kah kah kah..kah kah..kah kah

SIAPA YANG SURUH NIH....kah kah kah kah..kah kah kah..kah kah

MUFTI BESAR...ATAU...SETAN BESAR...kah kah kah kah..kah kah kah..kah kah

NAK TADARUS SEPANJANG TAHUN...kah kah kah kah..kah kah...INI MEMANG HEBAT...kah kah kah kah..kah kah

TUDUNG KEPALA LAGU MANA...kah kah kah kah...kah kah

SEKEJAP PAKAI...SEKEJAP TAK PAKAI...kah kah kah kah..kah kah kah..kah kah

DI MAKKAH(UMRAH) PAKAI...BILA BALIK KE NEGARA SETAN...BUKA..TAK PAKAI


BACA QURAN...TADARUS QURAN...TAPI...APA YANG QURAN SURUH DAN PERINTAH...TAK IKUT..TAK BUAT...kah kah kah kah kah..kah kah

kah kah kah kah kah...kah kah kah..kah kah...INI BUKAN ORANG BERIMAN YANG BERCAKAP...TAPI INI CUCU CICIT SETAN PUKIMAK YANG BERCAKAP...kah kah kah kah..kah kah kah..kah kah

POORAHHHH...

CUCU CICIT SETAN TAK LAYAK BERCAKAP PASAL QURAN...kah kah kah kah kah..kah kah

KAU ORANG HANYA LAYAK BERCAKAP PASAL 'PROJEK' SETAN PUKIMAK ONLY...kah kah kah kah..kah kah kah..kah kah

Tanpa Nama berkata...

bik mama ni 'boleh' ke bertadarus..
mcm fail jer.. brane ke dia nk try?
lepas mandi susu, keliling api tu?
entah2 tetiap mlm dok baca jampi mentera yg guruji sruh hafalkan.. kahkahkahhh.. lg mau sembang psal agama.. lawak.. lawak..

maw berkata...

tadarus alquran hendak dibudayakan?tari menari tu budaya,cium laki orang [shah rukh]tu budaya,menghabiskan duit rakyat tu budaya,rasuah tu budaya,mempamirkan keris tu budaya,bertadarus bersendirian berhad atau berkumpulan tu bukan budaya lah ngok itu suatu amalan bodoh ,bangang ,bahlul mahlul!

Haji Kepala Lembu berkata...

kalau di Sabah ada satu istilah yg hampir dengan tadarus..TABARUS. maknanya tamak haloba,monopoli,semua dia nak tibai. jadi ayat itu sebenarnya gini..ROSMAH MAHU AMALAN TABARUS DILAKUKAN SEPANJANG TAHUN..rosmah perlu muhasabah diri, telanjang depan cermin baru nampak kopek bik sebelah..

Tanpa Nama berkata...

nasihat bik mama utk rakyat 1 msia yg baru kna rampok dgn kenaikan harga minyak, tambang pengangkutan awam, brg2 keprluan dsbgnya....utk org yg byk mkn komisen...party all d time!!! yahooo lanjutkan kopek bik mama!!

pak arab... berkata...

KAH...KAH...KAH...

BRO ISYAM...
CUBA BAYANGKAN BIK MAMA PAKAI TARBUS...!!!

KAH...KAH...KAH...

Nikjoe berkata...

Kah Kah Kah Kah....

berapa bnyk kah daa..

IBAN MUSLIM berkata...

Tadarus lagu mana...nak sebat pun tak reti suami dia ni....last2 minta si peminum arak tu merayu...dia ingat tadarus tu macam "akademi fantasi" ka? Tu yang payah ambik sekerat2 ikut nafsu...

Tengok tadarus macam sedap je lagunya, mau...

Tengok hukuman sebat macam 'zalim' pada otak dia, tolak....

Ikut otak ja...

Atas otak pun tak tutup...tak jumpa kot ayat Quran suruh tutup aurat....

keraspedal berkata...

ustaz glamer negeri ganu...

http://www.youtube.com/watch?v=LcGyijKePwQ

patut tengok sampai habis,pasti terhibur..

kuasamalaya berkata...

wahahahahahah..gelak guling guling aku..tersedak milo ais..cehhh syabas bro ishammm..syabasssss

katfish berkata...

teringat aku mamat menteri yang kata nak nak tidog kat felda tiap minggu..kah..kah.. minggu ni dia tidog felda mana abang isham??

the world longest fart berkata...

kah kah kah.. nak terberak tercirit terkincit aku baca! kah kah kah.. budak tu mesti kesat taik idung dia masa tengah salam.. kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Inilah dia apabila munafik jahanam berfatwa... time puasa laa baru sibuk suruh bertadarus.. lu sapa? entah-entah doa Qunut pun tak hafal...

KeliwonKontang berkata...

Doa qunut tak pa ....questionable ...kat Perlis depa tak baca lama dah

fredo berkata...

dahi dia asah puting tebal bik mama la.. aisehh!!! bik mama suda baik syiokk!!!

fredo berkata...

dahi dia asah puting tebal bik mama la.. aisehh!!! bik mama suda baik syiokk!!!

Susuhunanan berkata...

tu jantan bodoh maner plak yg g cium tgn mak lembu tu?hahahaha

Tanpa Nama berkata...

Suatu ketika nanti...15tahun akan dtg

Cucu ; Atuk UMNO tu parti apa?? ada makan2 dan joget2 ke??

Atuk ; Bukanlah cu..UMNO adalah parti politik tapi dah tutup sebab parti UMNO nie PERKAUMAN. Parti yang kuat rasuah..pemilihan pucuk pimpinan rasuah,dapat projek rasuah,mahkamah rasuah,perampas negeri,perosak bangsa parti nie,

Cucu ; Tak ada jabatan pencegah rasuah ke atuk???

Atuk ; Ada. Tapi dah tukar nama. Suruhanjaya Pembunuh Rakyat M'sia.

Cucu ; Kalau bunuh polis tak tangkap ke tok??

Atuk ; Polis pun dah jadi Musang caner nak tangkap...Musang kepala ayam. Perasuh jugak...bunuh orang guna bom lagi tapi dalangnya terlepas. Polis pun bodo gak.

Cucu ; abis tok macam mana boleh ok je sekarang ni ???

Atok ; Lepas Barisan Najis kalah, Pakatan Rakyat ambik alih. Negara yang kaya,hasilnya diagih untuk rakyat. Kebajikan rakyat dijaga,barangan dikawal,konsesi tol dihapuskan. Mahkamah di pulihkan. Menteri Barisan Najis(B'END)semua dalam penjara sebab banyak kes dan harta dirampas.

Cucu ; Oooo, patut la gambar atuk nampak segak je gantung kat dinidng. Atuk pejuang melawan UMNO
masa muda2 ek...

Atuk ; itu cu tak tengok atuk dijalanan berdemo lagi.

Cucu ; Demo tu caner tok??

Atuk ; Demo menentang kezaliman.. menentang ISA, mertabatkan Bahasa Melayu.

Cucu ; UMNO ni melayu ke tok???

Atok ; Dengarnya MELAYU tapi Presidennya dulu mamak. Kata islam..tapi demo bantah kuil bawak kepala lembu sambil take beer. Judi berleluasa, arak tidak di bendung.Entah la UMNO nie parti apa..mcm yahudi je lebih kurang.

Cucu : oklah tok..nak jumpa Amnor jap,ajak dia dtg umah.

Atok ; ooiii..jangan nak memandai kamu ajak UMNO datang umah. Abis terbakar umah aku. UMNO dah mati dan pupus...langkah mayat aku dulu.

Cucu ; Laaa...bukan UMNO parti la tok...A.M.N.O.R anak wak seman yang umur 10tahun tu..kawan saya la tok.Apa la tok nie...

Atok ; eeee..cakap le,anak wak seman. Aku tak boleh dengar nama UMNO nak muntah dan geli geleman...puuiii!!!

Kucing Parsi berkata...

ha ha ha

bertadarus

mesti lunak suara rosmah baca al-quran

caya lah rosmah

suara mu umpama gegak gempita guruh di langit

visit

http://www.melodymockers.blogspot.com/

Johan berkata...

kahkahkah bik mama ni taw ke ape dia ckp ni??

Saiful berkata...

keh22222..senot tt cek mek bulat ni bertarbus..lagu nya cam..ulala u la hup..jaga nanati renung teruih kemata senor tt baru tau..jatuh cinta kat dia susah..kucing senor sapa nak jaga..keh222222

judin berkata...

maulani .maulana

maulanin ..maulanat