Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 7 September 2009

YA AMPOOON YA SIDI YA MAULANA





ANAK YATIM MENUNGGU AYAH



FAHAMI QURAN PACU UTUHKAN BANGSA
– malaysiakini

Najib Razak berkata pemahaman yang jelas mengenai inti pati Al-Quran penting dalam membantu usaha kerajaan
membina sebuah negara bangsa yang utuh dan disegani melalui gagasan 1Malaysia.

Najib berkata dengan pemahaman yang betul itu ia dapat memacu peradaban dan memartabatkan tamadun bangsa seterusnya membersihkan persepsi negatif Barat terhadap Islam.

KAH KAH KAH..

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH


kah kah kah… YA HABIB YAH HABIBI ... YANG ANA BERGULING GULING … YA ANA KETAWA TERGOLEK GOLEK… kah kah kah..

kah kah kah…. YA AMPOOON …YA SI SIDI YA MAULANA… YA HABIBI ... YA INI YA FATWA YA BARU KAH ... kah kah kah…

kah kah kah…. ANA MAHU TANYA .. YA ALTANTUYA
YA SIAPA YA BERI ARAHAN YA MEMBUNUH… FEREMPUAN ITU..
.kah kah kah…

kah kah kah… YA AMPOON… YA MAULANA…. YA ANNA MAHU TANYA ...YA KOMISEN KAPAL SELAM…. YA BERAPA FULUS YANG ANTA SONGLAP YA …. kah kah kah…



10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Nah bertaubat lah kau Najib. Nampak wajah permepuan cun dari Magnolia. Apa you rasa..melihat anak yatim menunggu kepulangan ibu yang ta kunjung datang?

Najib ta ada perasaan "guilty"? Hanya YOU dan Tuhan Yang Mahakuasa yang tahu. Tuhan Tahu. Tuhan akan balasih yang berdosa dan pembunuh.

Ya Allah kabulkan niat budak yatim supaya ibunya datang yang dibinasa oleh 1Malaysia dengan SiFore. Berikan rezeki dan kesiatan baik kepada budak yatim supaya satu hari dia akan dapat melawat Malaysia untuk bertemu dengan Najib!

Allahuakhbar Allahuakhbar.

Johan berkata...

kahkahkah
woit mat mongol,beli kapal selam takkan bantu membina negara bangsa malaysia

Sudin berkata...

Najib berkata dengan pemahaman yang betul itu ia dapat memacu peradaban dan memartabatkan tamadun bangsa seterusnya membersihkan persepsi negatif Barat terhadap Islam.


Kah,kah,kah.......woit....najib setan pukimak !

SPRM bunuh Teoh Beng Hock tu tamadun bangsa apa ?
Polis bunuh Kugan tu tamadun bangsa apa ?
Bunuh Altantuya guna C4 tu tamadun bangsa pukimak apa ?

Woit...setan haram jadah najib !
Tahukah apa dia ngancuk mak dan ngancuk wak ?
Ia adalah adik-beradik pukimak setan tamadun Umno/Bn !

Padam rekod imegresen,perjanjian bersama tentera setan pukimak 5 negara tu tamadun setan apa ?

Jangan campur- aduk ketuanan melayu dengan Quran....woit setan najib lebih baik cakap pasai lain benda.........iblis setan pun pandai cakap pasai Quran........Setan pukimak Umno/BN tak akan tunduk pada Quran.
Lagi sekor setan pukimak Mahathir lagi teruk.....suruh revise Quran...nak revise apa ? Revise auta keling bangsa pukimak mamak setan ketuanan melayu Umno/Bn...!!

Berapa lama lagi nak rosak dan bodohkan orang melayu ?
52 tahun tak cukup lagikah,setan ?

Bangsa,bangsa,bangsa.....
Bomoh,bomoh,bomoh.......

Ngancuk mak kamu Najib !
Nampak sangat bertuankan idea setan British,pecah dan perintah...

atan berkata...

yaa tukar tiiiubbbb. ana gelak berdekah dekah..ko buat lawak la .aduh...nak terkeluar nasik berbuka tadi..aduh..........

cahaya malam berkata...

hehehehe..
macam-macam!

master berkata...

Aku tengok budak cam tu ada iras-iras muka Najib ...

Comel macam Najib.

mudz berkata...

si Monggol mengigil melihat coli hitam.....tak macam kopek bik mama yang melemaskan.

Bapak mana yang sangggup c4 kan anak dalam kandungan...entot-entot termengandung...ini bapak haramjadah

Tanpa Nama berkata...

Sapa la yang buat teks ucapan utk si najib nie...macam meludah ke langit, akhirnya jatuh ke muka sendiri...kalau la faham Al Quran, maka tak de la rasuah, zina, penyelewengan dan segala jenis kemungkaran yang telah dilakukan oleh manusia terutama puak gerombolan...agaknya dia org selama tak faham Al Quran kot termasuk la si Najib...tu yang byk buat perkara2 mungkar....Mudah2an di bulan Ramadhan Al Munbarak nie...Allah SWT memberi petunjuk pada mereka sehingga mereka mengaku akan segala kemungkaran yang telah dilakukan...Amin...

prodioni berkata...

Tak tahu nak kata apa. Tengok berita TV3 cinoneng mlm tadi dengaq Najib baca terjemahan al-Quran. Terjemahan tu betoi la tapi yang membaca terjemahan tu ikut ka apa yang al-Quran suruh buat?

SyawaL berkata...

kah kah kah...
mmg indon betul.... hahaha
ya ampooon....