Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 7 September 2009

AL-FATIHAH !




KALAH DI BAGAN PINANG HABISLAH RIWAYAT UMNO
– harakah daily

PAS yakin, jika calonnya berjaya mengalahkan calon Umno dalam pilihan raya kecil Bagan Pinang dekat sini, Umno akan jatuh pra matang atau sebelum masa ia akan jatuh sebagaimana yang sepatutnya.
Sekurang-kurangnya inilah pandangan AJK PAS Pusat, Husam Musa. Ini kerana, jika Umno kalah di kawasan yang dimenanginya dengan majoriti lebih 2,000 undi ini bermakna Umno benar-benar ditolak rakyat.

KAH KAH KAH….

kah kah kah… GEROMBOLAN NGELABAH… NAK CARI LOYAR LAGI… kah kah kah..

kah kah kah…. YANG MUDA … YANG BERIJAZAH… YANG PROFESIONAL… kah kah kah..

kah kah kah… PANDAI BAWA KEPALA LEMBU…. PANDAI BERTEDARUS SEPANJANG TAHUN…kah kah kah…

kah kah kah… DAN YANG MADU TIGA… kah kah kah…

woit…. KALAU DAPAT YANG MACAM INI JAMIN MENANG…. kah kah kah…

nota:
calon gerombolan telah sedia ada.
hebat gempal pendek profesional berpengalaman.
ada derajat kedudukan dalam masyarakat
tempatan. calon ini cukup gempaq. pengalaman hebat dia boleh
chek siapa tak bayar hutang ada di padang mashar.

tidak lain dan tidak bukan tan seri mat isa kah kah kah.




8 ulasan:

KeliwonKontang berkata...

MMg betoi sebab UMNO ada 5000 undi pos mesti dia guna habis2an ...
kalau kalah jugak mmg mampus disahkan /tidak dibatalkan oleh SPR .

Ini mcm bola pasukan M'sia lwn Brazil tapi semua player Brazil tutup mata dgn kain gelap ...kalau M'sia tetap kalah mmg sah kaki bangku buatan aloi

Tanpa Nama berkata...

kalo isa samad naik calon bgus juge..
konfirm umngok lingkup.. sedara mara dia je yg sokong dia skang.. lg satu geng2 kontrektor kelas F yg dpt projek time dia naik dlu.. kahkahkah..
orang2 pd.. harap muhasabah diri.. bukan x sedar2 lg.. jgn terus jd ngok!!

umno terus mara berkata...

ada lg ke calon yg bersih dlm bn

kah kah...bungkus la korg nnt..

Tanpa Nama berkata...

SPRM sudah sedia siasat Tan Sri Mat Isa? TMI suka menyogok perwakilan..dia memang banyak duit...dari mane dateng nye diut..daripada rakyat.

Tuhan Mahakuasa. Tuhan boleh cam siapa penyogok dan pencuri duit rakyat.

Bertadarus dulu sebelum jadi calon. Minta petunjuk dari BIKK MAMA dulu supaya putih, mcm puntianak, dilihat oleh pengundi..BIKK MAMA pun dari NS

Allahuakhbar Allahuakhbar.

Haji Kepala Lembu berkata...

abang haji nak juga jadi calon tapi guna lambang kepala lembu..tak nak guna dacing. tak muat timbang kepala lembu..

LOT147 berkata...

5000 dalam tangan. kalau kalah terjun kolam IWK kemudian suruh kapal selam cari. Handicap 5RIBU ooooi bukan sikit oooi. Macam main golf la pulak. mampuih cobaan, cobaan, cobaan

Kucing Parsi berkata...

ha ha ha

tan sri mat isa jadi calon

ada chance nak kekalkan kerusi tu

ha ha ha

nak letak berok pun boleh itupun kalau kat sarawak

ha ha ha

visit

http://www.melodymockers.blogspot.com/

Johan berkata...

kahkahkah..
ade peluang agak cerah utk kalah ni kahkahkah..Parlimen Telok Kemang ni PR pegang..DUN2 Port Dickson,Lukut,Chuah PR pegang..cuma Dun Linggi n Bagan Pinang BN..da lah umno-bn dpt 'handicap' undi pos beribu2,kalau kalah baik ngaku je rakyat tetap tolak korang!kahkahkah