Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 17 Oktober 2009

AMPOOO



ANGKAT DAN AMPOO





HATI HATI DENGAN KAKI BODEK PM
- malaysiakini

Wakil Kelantan hari ini memberi pesanan kepada 'kaki bodek perdana menteri' dan juga kepada wakil Terengganu semalam yang merendah-rendahkan keupayaan Umno Kelantan untuk merampas semula negeri tersebut yang kini dikuasai PAS.

Noor Zahidi Omar, ketika membahas ucapan dasar presiden hari ini berkata perdana menteri perlu mengambil sikap berhati-hati dengan 'kaki bodek' dari syarikat-syarikat berkaitan kerajaan (GLC).

"...Saya nampak banyak sekali GLC pergi ke kawasan PM hulur zakat punya banyak. Takkanlah di kawasan PM banyak orang miskin. Tapi kenapa sejak beliau jadi PM saja, banyak GLC hantar zakat," katanya lagi.

KAH KAH KAH….

woit…. BARU SEKARANG SEDAR…. kah kah kah…

kah kah kah… BODEK INI BUDAYA GEROMBOLAN…. kah kah kah…

woit… TAK BODEK… TAK DAPAT PROJEK…. kah kah kah…

nota:

membujur lalu
melintang lurus
membodek masyuuk
mengampo tunduk
melintang lurus
menjilat licin


BINI BOS SLIM... SLIM MACAM ZIANA ZAIN



kentot bos wangi dicium
bini bos ramping dan ranggi
rambut bos subur dan segar
bini bos begetah dan cun




2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Geli la brader gua tengok bini bos.
Macam berudu pun ada, macam dah jadi kodok pun ada.
Ueeeek gua mahu muntah tengok muka dia, dah tu perasan pula nak mendidik tetapi sebenar nya nak menipu Melayu.
Ueekkk si Bonzai tak sedar diri.... pergi mampusss la lu semua projek nak sapu konon berlagak nak jadi macam Hillary Clinton tapi ueeek nak muntah gua....poraaah la... kontot Malaysia..... bolih buat progrem gusti dengan Isa Samad sepadan dan senegori...hahahahahhaha

Tanpa Nama berkata...

janganla menghina sesama manusia... kalau pun tak suka bentuk fizikalnya diam aje... kalau korang suma tak suka bikmama dan kalau bini bik mama pun dah tak suka kat bik mama, bagi kat aku, biar aku yang urus... hehehehe