Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 17 Oktober 2009

INI YANG CUN



LEBAI SAUH SUDAH MARAH




MADEY PELECEH KHAIRY

Ucapan menantu Dolah Badawi telah dipeleceh oleh Madey.

Khairy dalam ucapanya di PAU menyarankan agar parti meninggalkan konsep ketuanan Melayu. Khairy mahu ahli Umno lari dari ‘seige mentality’ atau ‘otak yang dikepong’ untuk bertanding sabaris tanpa hak istemewa dan ketuanaan.

Ucapan Khairy ini telah tidak dilaporkan oleh semua akhbar Melayu.

Madey yang sedang merancang untuk menaikkan anaknya dengan cepat telah memperlekehkan ucapan Khairy ini dengan mengatakan bahawa masih ramai orang Melayu yang miskin dan merasa terkepong.


KAH KAH KAH..


kah kah kah… INI YANG BEST… kah kah kah..

kah kah kah… BELUM HABIS MEETING KERUSI SUDAH MELAYANG…kah kah kah..

woit… PELIK PULAK…. ADA ORANG EEE YANG NAK TOLONG MELAYU…kah kah kah..

kah kah kah… DULU TOLONG…LIM..VINCENT..ANAN…kah kah kah..

woit…DULU… KOREK… KOREK… KOREK… kah kah kah..



9 ulasan:

baginda® berkata...

saya suka..

umnoanakharamjadah berkata...

itu olang satu tua satu muda ha...dua-dua selupa ma...cakap ada pusing-pusing....itu tua punya olang dulu ha ada kjaga melayu ka?...ayo..yo...sikalang sudah lain ma....itu muda punya olang ada celita balu...mau cari pengaluh ma....itu wang lasuah belum cukup lagi ma...

Sudin berkata...

kah,kah,kah......
woit...2 ekor munkee !

seekor tolong melayu bernama vincent,ananda.....

seekor lagi tolong melayu bernama patric,michele yeoh,jackie chan...

Ada satu lagi spesis munkee yang bernama eeeee....diletak hujung,tengah,pangkal nama dengan huruf eeeeeeee atau yyyyyy.....apa nama.....?....kutty!!!!!!!!!....ya,ya,kutty.......kah,kah,kah......

sampai tahun hijrah yang keberapa nak tipu melayu ni.....???????

ketuanan melayu lawan ketuanan eee dan ketuanan yyy...kah,kah,kah..........

oone,rende.mune,nalee....
yat,ee,sam,sei......
aeik,do,char...ding,ding char....

woit...isham ! PAU itu apa....?
TAPAU ?.....ya kasi tapau ini gerombolan lanun Umno/Bn...kah,kah,kah.....
tapau jangan tak tapau....tapi dengan kain kuning.....keturunan raja mereka tu........kah,kah,kah.....
raja apa ?.......raja lanun gerombolan yang menipu melayu tiap-tiap saat.....

Yang kenyang menteri gangster MCA..terutama menteri kesihatan dan pengangkutan.......
Yang kenyang kroni jual ubat....
Yang kenyang kroni taukey insurans...
BARUAnya gerombolan ahli Umno....
ULARnya kabal-kabilah MIC.....

Melayu nganga.....kah,kah,kah....

Johan berkata...

woit menantu cepatlah kejutkan bapak mertua dr tido..tibai balik..gaduh jangan tak gaduh,baru syok satu Malaysia kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Madey, siapa yang boleh menghambat programnya seperti nakkan anaknya jadi PM akan kondem tidak kira membuang sikap tiada keyakinan diri orang Melayu itu adalah baik.Orang Melayu yang terpasong dengan sikap pondan, tak ada harga diri dan yakin diri menjadi resipi yang baik untuk UMNO kerana itulah yang diperjuangkan oleh UMNO. Melayu pondan dalam keyakinan diri dibela oleh orang UMNO untuk menjadi sebab kuat depa boleh pulun lagi wang rakyat. Lihat RM67 bilion pakej perangsang pergi mana nak membela orang Melayu yang lemah dalam menyelenggarakan rumah, peniaga kecil,masjid, surau, sekolah dan apa lagi. Mana ada? Mana duit itu sudah pergi?
Melayu bangan tak nampak tu semua, kerana terpukau engan Madey an Khairy.

zeqzeq berkata...

apa yang saya NAK cun lagi..tak cun lagi..

Sukj berkata...

kah kah kah kah kah...MADEY PELINGKUP NAK PELECEH KJ...kah kah kah kah

TOLONG BAGI TAHU KAT MADEY TU...KJ BUKAN LULUS SPM GRED 3 Woii...kah kah kah kah

KALAU KJ LULUS SPM GRED 3, BOLEH LA KATA KJ TAK FAHAM 'SIEGE MENTALITY'

PAK LONG TT, CUBA TEKA TENGOK ANAK SIAPA YANG SPM GRED 3??? kah kah kah kah kah..

Tanpa Nama berkata...

As'salam Isham, off topic sat. Apa dah jadi dgn Zahid dan Azmin ni. Tak syok le mcm ni. Kalau ya pun ada prgeseren pribadi jgn le smpi nk heboh satu malaya. Puak-puak gerombolan mesti ketawa besar nenguk kita brlaga-laga. DSAI, tlg le nenguk2 le sikit masalah ni.

- Terang Bulan

DUMB DUMBER berkata...

melayu mudah lupe...