Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 17 Oktober 2009

DARI SATU MALING KE SATU JAMBAN



TEST JAMBAN UNTUK BIK MAMA




‘1TOILET ’ PLAM TO LET TEACHERS AND STUDENTS MINGLE FREELY - Star

KUALA TERENGGANU: The state government will introduce a “1Toilet” policy in a move to liberalise education, where teachers – and even principals – will soon have to share toilets with their students.

State Education, Higher Learning, Human Resource, Science and Technology Committee chairman Ahmad Razif Abd Rahman said the policy was mooted in line with the 1Malaysia concept, and teachers and students could have a feeling of “oneness”.

“We want students to have a sense of belonging that we believe would inspire them to excel further in their education.

TEST JAMBAN UNTUK GURU



KAH KAH KAH… KAH KAH KAH…

woit…. SATU JAMBAN… SATU MALING… kah kah kah…

kah kah kah…. INI BETUL BETUL JERNIH PUNYA OTAK… kah kah kah..

kah kah kah… BODEK PUNYA BODEK…. SAMPAI SATU JAMBAN…. kah kah kah..

nota:
dulu masa islam hadari
ada seminar islam hadari
ada perandingan islam hadari
ada peraduan islam hadari
ada konferen
islam hadari

satu malaysia ada satu jamban kah kah kah..

woit… nak bodek .. bodek laa betul betul kah kah kah




12 ulasan:

nami o fish berkata...

satu terengganu busuk sebab ada 1Jamban je kah kah kah!

Johan berkata...

kahkahkah memang gua bantai gelak baca ni..woit ni buat idea pakai otak Sanusi Jonid ni..

Sukj berkata...

PAK LONG TT,

AMBO TENGOK GAMBAR GAJAH TU MACAM NAK 'TADARUS QURAN 1 TAHUN' JER...kah kah kah kah

kah kah kah kah...ILMU FEKAH LINTANG PUKANG...NAK TADARUS QURAN 1 TAHUN...kah kah kah kah

DAH LA BAHLOL 4 KILO...ANGKUH SOMBONG PULA...kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

depa ni dah nyanyuk dan kurang cerdik. kalau bertambah kes "molest" kat sekolah macam mana? EXCO Trengganu ni mengidap kes terlebih makan keropok lekor agaknya. lepaih ni apa pulak?

sri hartamas

puteh berkata...

1jamban umno,mca,mic & gerakan....pr x yah le.....busuk..keh...keh..

cucupakkasim berkata...

Apa you lupa KONTREK hadari...

Tanpa Nama berkata...

MasyaAllah, ceteknya pemikiran dia ni, kalu camtu suruhlah PM naik teksi atau bas.. itu lagi satu msia!

Tanpa Nama berkata...

nampak sangat nak bodek
dulu takde pun nak buat polisi tandas ni
dah 1malaysia kene la ada 1jamban lak
tak abis abis bangang melayu ni

Kucai berkata...

1 jamban xpe lagi.. jgn besok ramai2 berak dalam satu lubang jamban.

Keliwontron berkata...

Seronok la murid2 kalau macam tu ..kena lepas berak cikgu disiplin punya turn depa tinggai satu tonkoi tahi utk cikgu padan muka cikgu ....
1toilet 1tahi 1smell

ini sapa punya idea bodoh keldai , tak bule di ajaor kecik2 tak nak kojol

DUMB DUMBER berkata...

tak semestinya 1malaysia konsepnya sampai kpd 1toilet. tak praktikal. mcm blik guru perlukah kongsi dgn student? kacau. privacy pun ptg...

Tanpa Nama berkata...

1jamban? Kah kah kah... ni macam nak perleceh 1Malaysia je ni...

Mana Pewaris? Mana Pekida?