Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 17 Oktober 2009

LAGI SATU JAMBAN




UNITED MALINGSIA NUMBER ONE



UMNO PERLIS CADANG GAGASAN SATU MELAYU – berita hairan

Wakil Umno Perlis, Ahmad Bakri Ali mencadangkan penubuhan gagasan 1Melayu bagi memupuk kembali perpaduan orang Melayu yang berpecah berikutan keadaan politik semasa.

Beliau berkata, keputusan pilihan raya umum Mac tahun lalu menunjukkan perpecahan dikalangan orang Melayu semakin serius.

"Gagasan 1Melayu tidak pernah wujud berbanding orang Cina dan India yang mempunyai gagasan mereka sendiri. Inilah masalah orang Melayu yang asyik berkelahi.

KAH KAH KAH… KAH KAH KAH..


woit… INI SATU LAGI KAKI BODEK…. kah kah kah..

kah kah kah… ADA SEMINAR SATU JAMBAN… kah kah kah…

kah kah kah… ADA SEMINAR SATU MALINGSIA… kah kah kah…

woit… YANG INI SATU MELAYU PULAAAAAK…. kah kah kah…

kah kah kah... SATU MALINGSIA TAK ADA KE?... kah kah kah

nota:
apa akan jadi kepada azeeez naina mydeeen
kutty baharudeen saleem kaseem -
boleh masuk satu melayu ke …. kah kah kah..

nasib baik jabatan pendaftar cekap mengesan
kalau tidak satu malaysia kena tipu. hari ini
kaklau ada eeee kita tahu munkeee mana ni kah kah kah





2 ulasan:

mosabit berkata...

pegi dahhh..satu melayu konon....melayu melayu melayu.....
sampai layu semua...bila melayu perintah kelantan apa korang buat???

tindas mereka seberapa boleh...tindas dan tindas dan tindas....

perjuangan untuk melayu konon.....

perintah dah separuh abad....nak letakkan melayu punya 30 % harta pun semput.....

woiitt umno..!!!...boleh tak korang jangan bercakap pasal melayu lagi ????berbulu seluruh badan aku mendengarkannya......
kah kah kah kah ....

Sudin berkata...

apa jadi melayu raya...?kah,kah,kah...hari raya tinggal dua hari lagi....kah,kah,kah......

woit...mangkuk wakil perlis !..
kalau lu perjuangkan melayu raya dah lama Umno/British humban lu ke kamunting......bodoh punya wakil..!

Rumpun melayu tu apa ?....mahathir kutty ?.....pukimak punya wakil melayu....tarak baca punya......