Ahad, 25 Oktober 2009

CONTOH TERBAIK MEMUTAR BELIT FAKTA




TIPU KELENTONG DAN BODOHKAN MELAYU




KAH KAH KAH KAH KAH KAH...

kah kah kah.... BUKAN ANTI HADI... kah kah kah..

kah kah kah....TETAPI MELAWAN AJEN GEROMBOLAN YANG MENGERAM DALAM PAS.... kah kah kah...

kah kah kah... MEMBUKA KAIN SELIMUT AJEN AJEN GEROMBLAN...KEPADA AHLI PAS...kah kah kah..

kah kah kah... MEMBUKTIKAN....MALAOAN-MALAON YANG BANYAK MASAALAH HUTANG...kah kah kah

kah kah kah... NAK MEDIDIK AHLI PAS... AGAR CEKAP..CEPAT..PANTAS ..MEMBACA BLOG... kah kah kah..

kah kah kah....MALAOAN YANG BANYAK MASAALAH INI ... SEDANG DI PAU OLEH GEROMBOLAN...kah kah kah

kah kah kah.... NIZ AZIZ NAK SINGKIRKAN SAKI BAKI GEROMBOLAN DALAM PAS... kah kah kah..

nota:
inilah contoh terbaik
bagaimana berita di putar.

inilah contoh terbaik bagaimana
orang melayu di nafikan dari mendapat
berita yang saheh.

inilah contoh terbaik untuk memahami
proses pembodohan melayu.




7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

spt biasa.. baca utusan meloya cara terbalik.. kalo dia ckp pas bgai retak menanti belah maksudnya umngok yg dh nak karam..
kami golongan anak muda yg terpelajar takkan mudah tertipu.. kalo nk tipu, gi tipu media cyber ( sesekali kasi provoke mamat ngok ni pun best gak)yg kelabu asap tu.. dia tu bongok X2 dulu,kini dan selamanya.. kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

umno lover kena paham, kita tak berkenan langsong dengan ibu ayam kamu tu! Toksah dok menebeng muko huduh tu!

mn berkata...

JANGAN TUNGGU LAMA...

PERAMBAT...PERAMBAT...kah kah kah kah

'SERBAN TIRUAN' MESTI DIPERAMBAT KELUAR DARI PAS

LEBIH LEBIH LAGI JIKA ADA SERBAN 'MADE IN UMNO'...kah kah kah kah...HAD NI KENA LOMPAT SIDE KICK...kah kah kah

oghekiter berkata...

CONFIRM OTAK KAMBING....
KAHKAHKAHKAHKAH...

Dr Azhar berkata...

Jaga mulut di dalam bercakap tentang pemimpin kita. TGNA merupakan mursyidul am PAS.Siapa kita nak halang beliau daripada mengemukakan pandangan?

Cuba tanya,berapa banyak tahajud kita,istikharah kita berbanding tgna? Beradablah sikit.

Benda ni masih belum tamat.Jangan cepat-cepat buat kesimpulan TGNA tak betul,diperalatkan oleh orang lain. TGNA sebagai pemimpin tertinggi PAS yang wajib diberikan wala oleh ahli telah mendengar banyak pandangan dan aduan daripada ahli bawahan.Beliau mengetahui perkara yang kita tidak tahu.

TGNA sedang memberitahu ada bahaya dalam PAS yang terdiri daripada pemimpin tertinggi PAS sendiri. Sejarah PAS sendiri membuktikan berapa ramai pemimpin tertinggi PAS bahkan di kalangan ulama sendri yang belot daripada perjuangan. Dato Asri Muda, Nakhaei Ahmad, kesemuanya membelot daripada perjuangan. Siapa mereka? Mereka adalah Presiden dan Timb Presiden PAS. Adakah sejarah tidak boleh berulang?Adakah mustahil Timb Presiden PAS sekarang untuk mengambil langkah yang sama? Inilah bahaya yang hendak dikhabarkan oleh TGNA.

Kita sebagai ahli seharusnya mendengar dan meneliti pandangan TGNA, bukannya melompat dan menuduh beliau bukan-bukan.Siapakah yang mengajar ahli PAS berlaku biadap kepada Mursyidul Am/Pemimpin Tertinggi mereka sendri. Sehinggakan membakul sampahkan semua pandangan beliau bila sahaja PANDANGAN BELIAU BERTENTANGAN DENGAN PANDANGAN HASAN ALI DAN ROSLAN SMS. Mulia sangat ke Hasan Ali dan Roslan SMS sehinggakan kita membuang pemimpin tertinggi kita sendiri yang berjuang bersama-sama kita berpuluh tahun semata-mata untuk membela Hasan Ali. Siapa Hasan Ali tu? Tidak lebih bekas Timb Pengarah INTAN/BTN/PTD yang tugas mereka membrainwash orang lain agar mennyokong UMNO di atas nama Perpaduan Melayu.

Kalau Hasan Ali boleh bagi pandangan di Media tanpa melalui mesyuarat, kenapa pula Mursyidul Am kita sendiri, kita halang daripada memberikan pandangan di media.Adakah Hasan ALi lebih tinggi kedudukan dalam PAS dari TGNA? Adakah sudah sampai tahap biadap begitu ahli PAS sekarang semata-mata untuk mempertahankan orang (Hasan Ali dan Roslan SMS) yang mereka sendiri pun tidak tahu asal-usulnya.

Begitu teruk kekeliruan dan kebiadapan ahli PAS sekarang, sehingga ada yang mengatakan bahawa Mursyidul Am tidak layak untuk membuat komen tentang perkara-perkara tertentu. Tinggalkan kepada Presiden. Harus diingat,kedudukan Mursyidul Am dalam parti lebih tinggi daripada Presiden.PAS mewujudkan jawatan mursyidul ama adalah untuk mengawal kuasa Presiden sekiranya presiden yang dilantik menyeleweng daripada tugasnya. Nah, sekarang ini TGNA telah menjalankan amanahnya sebagai seorang Mursyidul Am.Kenapa kita harus melenting?

Dengar dan patuh kepada arahan pimpinan tertinggi, kerana di situ ada keberkatan perjuangan.

Tanpa Nama berkata...

Dr Hassan Ali ni PhD nya dari U mana? Tajuk tesis apa ye? Saje nak check ...

hamba allah berkata...

paku dulang paku serpih...