Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 1 Oktober 2009

KALAU BODOH JANGAN BAGI TAHU ORANG RAMAI




KIMMA JUNIOR MUKA JOBO



KARPAL DESAK ANWAR JELAS KEKELIRUAN ISI PENGILIRIAN KETUA MENTERI PULAU PINANG

Pengerusi DAP Karpal Singh Rabu mahu Parti Keadilan Rakyat (PKR) tidak membenarkan pemimpin peringkat akar umbi membuat kenyataan yang menjejaskan parti Pakatan seperti isu penggiliran Ketua Menteri Pulau Pinang.

Karpal mendesak Penasihat PKR Anwar Ibrahim menjelaskan keadaan sama ada Ketua Pemuda PKR Pulau Pinang Mohd Yusmadi Mohd Yusoff mempunyai mandat untuk mengeluarkan kenyataan politik.

"DAP menggesa Anwar untuk memastikan pemimpin peringkat akar umbi PKR tidak mengeluarkan kenyataan politik seumpamanya pada masa hadapan," kata Karpal.

KAH KAH KAH…


woit… APA KATA KARPAL CUKUP TEPAT…. kah kah kah…

woit… INILAH PASAL BODOH… KECIK KECIK TAK NAK MATI… kah kah kah

woit… DAH BESAR MENYUSAHKAN RAKYAT…. kah kah kah…

woit… BALIK BALIK N NAK SALAH KAN MEDIA SALAH LAPORAN …kah kah kah…

woit… YANG BODOH BUAT KENYATAAN APA… MANGKOK APA?.... kah kah kah..

nota:
terlalu ramai ngook dan bangang berkeliran nak parking
nak mencari tampok kuasa. buat kenyataan ikut bontot.
bila kena bantai tuduh media salah lapor. kapala hangguk
apa tak faham faham. semua media gerombolan yang punya.
tak akan bagi laporan tepat.

pasal apa jadi ngook!

bila kena tentang maka bersilat lidah.
akhirnya bawa ajenda berjuang
untuk kepentingan melayu.
tekan lagi mula buka kopiah berjuang
untuk islam pulak.

tak ada bezanya ali ali ini dengan gerombolan.
cakar kulit sikit nampak darah gerombolan.
cakar sikit lagi ada otak gerombolan.
cakar lagi… terus lari masuk gerombolan kah kah kah.




12 ulasan:

cucupakkasim berkata...

perjuangan..! perjuanan..!sentiasa dimulut, tapi haram apa bala yellow pun tak tau...

Tanpa Nama berkata...

Mamat ni ingat dia hebat. Tak sedar media gerombolan pasang perangkap, tuptup terkena...hahahahahaha tu lah bila orang cakap dalam bahasa Inglis very clever tetapi Bahasa Melayu nya memandai mandai-ha ini lah mamat ngook kena kelentong media gerombolan.
Harap harap orang muda belajar lah....
jadi kalau ke Port Dickson tu jangan lupa nyanyi madah berhelah!!!!

Tanpa Nama berkata...

pada aku tak dak salahnya kenyataan pemuda PKR pulau pinang tuh...itu pandangan peribadi dier...tak masuk dalam mesyuarat exco pun...tak masuk dalam mesyuarat tertinggi pakatan rakyat pun...itu hanya pandangan dan idea PERIBADI beliau...setiap orang boleh jerk bagi idea pada dianya merasakan itu yang terbaik...yang bersalah sebenarnya hangpa (karpal dan TT) kerana terlalu sangat menghebohkan benda nie...relax la...isu nie tak membawa panjang pun...tak da mende sebenarnya...hang jerk lok lak kasik riuh....

aper daaa...cuma bawak rileks, jgn duk kecoh-kecoh lebih-lebih lagik membabitkan pakatan rakyat...buat malu kat ameno jerk...cukup la sifat ameno tuh sendiri suka kecoh-kecoh tapi tak dak isi...tak TT pun nak tiru style ameno kot...

Tanpa Nama berkata...

AI kena jelas bahawa Mangkok Ketua Pemuda ini sudah tersasul dan pohon maaf atau bersetuju nanti apabila AI berkuasa semua jawatan penting harus diberi pada semua kaum asalkan berciri CAT, jika tidak PR menyamar saja dan tiba masa mentadbir nanti akan diaplikasikan sama seperti UBN buat. Kalau tak diseselaikan PR akan hilang pengaruh kerana falsafah perjuangannya sudah dicalar oleh mangkut junior dari Balik Pulau ini yang sukar berbicara secara berbelit-belit dan abstrak kononnya bertindak sebagai psedo intelektual, macam Ezam Lembu.

Tanpa Nama berkata...

"tak ada bezanya ali ali ini dengan gerombolan.
cakar kulit sikit nampak darah gerombolan.
cakar sikit lagi ada otak gerombolan.
cakar lagi… terus lari masuk gerombolan kah kah kah"

adeh menyusup kalbu ...

cakar sikit lagi ada kepala lembu kat jubuq

kakakakkaka .....

Tanpa Nama berkata...

salam bro tt..

gua rasa kenyataan lu tu leh jatuhkan pakatan.lu jangan buat sampai anak muda tinggalkan pakatan.gua pun sokong pakatan.pendapat masing2 biarkanla.gua rasa blogger macam lu la banyak rosakan team pakatan.ada blogger macam lu susah pakatan ambik pemerintahan negara ni.lu pikir la sendiri bro..lu pun suka ampu la bro...hidup rakyat..pakatan for all.

Johan berkata...

kalau macam ni baik tak payah ada biro penerangan,tak payah ada ketua penrangan..dah brapa lama dah,balik2 benda sama macam ni terjadi..

Tanpa Nama berkata...

Kah..kah..kah

Kesian YB beruk sekor ni....

Woi Isham,
Ada ke patut kau label dia KIMMA JUNIOR MUKA 'JUBOR'... Kita kena hormat status dia.. YB Ahli Parlimen Malaysia tuuuu...

Kah..kah..kah...
Kah..kah..kah...
Kah..kah..kah...

mtgbertam berkata...

Dok hentam UMNO/BN, kena tau juga apa benda yg tak kena dengan depa. Ahli2 Parlimen BN tak boleh suarakan pendirian walaupun persoalan yg timbul itu tak betul pada rakyat, tapi MP kena ikut pendirian pimpinan BN yg haprak. Cth, isu PPSMI, ISA, PKFZ dll.

PR kena beza, benarkan wakil rakyat bersuara asal tidak melanggar prinsip perjuangan. Kalau sekadar hal2 teknikal, takkan tak boleh bersuara.

Yang salah, TT. Dia yg dok kata kaedah baca suratkhabar arus perdana. Kalau tulis tiada, ertinya ada. Kalau tulis ramai, ertinya tak ramai. Tapi, BH tulis pasai Yusmadi terus TT amek masuk dlm blog dan hentam.

Yg betui sosialis je kot? Pirahhh

Tanpa Nama berkata...

aku pun rasa takde pepehal pun.mampus pi la budak pinang ni nak kata ape pun. bukan salah.
ade orang cakap TT bagus sebb berjuang untuk rakyat semenjak aku blum lahir, tapi ader orang maklum TT pengecut sebb lari luar negara takut isa.
ader orang di bilang cerita ko buat macam haram, tapi aku minat giler citer macam haram ko tu. kreatif bro, dari jemapoh ke manchester.tak kisah asal asal ko berkarya ikut gerak hati ko.aku respek ko bro.
generasi bundle. apa yang kau mahu.generasi bundle itu pilihanku.aku ingin bebas nestapa.

mungkin orang tua, dia tengok balik gunung bila ada tanah runtuh.

Tanpa Nama berkata...

betul tu tanpa nama...kenyataan tupihak dia..yg kita nak ulas dan terkejut bangang ni apasal..rileks la..bodoh ke kenyataan tu?? rasanya idak..silap gaya yg ckp bodoh tu la yg bodoh

Tanpa Nama berkata...

Tukar tiub ni BANGANG!! Ko paham ke apa yg ko tulis ni. Berapa sen BE END dah bayar ko? Apa ke bangang pegi ulas Utusan Melayau punye citer ni...konon2 adil la..pi rah mabuk