Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 1 Oktober 2009

TAN JANGAN LUPA !!! TAN SERI V MANICAVASGAM ADALAH ORIGINAL KIMMA




KIMMA RAYU PERTIMBANG CADANGAN SERTAI BN
– berita hairan

Kongres India Muslim Malaysia (Kimma), buat kali keenam sejak 1976 merayu Najib Razak mempertimbangkan cadangan mereka untuk menyertai Barisan Nasional (BN).

Presidennya, Mohd Fazil William Abdullah, berkata Kimma sudah 33 tahun merayu untuk menyertai BN.

KAH KAH KAH…

woit… BERAPA KALI NAK MASUK BN… kah kah kah…

wot… APA YANG KIMMA NI MAHU…. kah kah kah…

kah kah kah… NAK JADI RAJA GOPAL PULAK KE…. kah kah kah..

nota:
dibawah ini adalah ahli ahli kimma
dan yang akan menjadi kimma
dan yang sedang melamar nak jadi kimak


DUA EKOR KIMMAK



KIMMA MENGUAP



KIMMA PULAU



KIMMA ORI



KIMMA KETUANAN MELAYU



KIMMA HILANG DUIT BANK NEGARA 10 BILION RINGGIT



KIMMA PULAU JUNIOR YANG BARU APPLY





10 ulasan:

Sukj berkata...

PAK LONG TT,

KIMMAK TU APA BENDA..? WHY NOT BUBUH 'PU' DI DEPANYA...kah kah kah kah kah..kah kah kah

Faridshah berkata...

kah..kah..kah
kah..kah..kah

KIMMA ni kempunan nak jadi menteri! Puak2 KIMMA patut bubar, masuk gerombolan. Mesti dapat jadi menteri. Contoh dah banyak..!

Kah..kah..kah
KIMMA Ori, KIMMA Pulau, KIMMA Menguap..
Kah..kah..kah

Tanpa Nama berkata...

salam bro tt..

aku x paham apa masalah ko ni.patut ko support la team pakatan.ini mengutuk lagi.ko lebih kurang macam parpukari.hope bro jaganla rosakan pakatan.apa yang ko nak sebenarnya bro.bn buat salah pakatan buat salah.ko buat la parti sendiri.bagi ko n geng ko join.lu pikir la sendiri bor..tuhan bagi otak untuk berfikir..

Johan berkata...

menyampah gua tengok muka yusmadi yusof tu..orang cakap muka taik..kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

kha kha kha kha kha....woit...chit....putu mayam putu mayam...maruku maruku...

apsal mat rempit tak pasang cermin sisi motor kena tahan polis tapi mamak jual roti tak kena tahan padahal roti penuh satu motor sampai tak nampak cermin sisi...SPRM sila siasat...

teringat aku makan roti canai kat mamak bangsar...tengah syok menenyeh roti dengan kari lalu suap kemulut tetiba terpandang penebar roti meletakkan dua jari dibibir lalu dari bibir tadi terpancut air merah kuning merah berlendir...wakakakakaka tobat lahom aku...takkan singgah dah kedai tu...

apsal stall mamak makin byk???ada kena mengena ke dgn deng mamak di atas????

Salleh PJ berkata...

Saudara/i Tanpa Nama
(2009 October 1, 10:39),
Buat apa nak support kalau tak betol - Dah tahu taik - Bau pun macam taik - Tapi buat apa nak rasa dengan lidah? - Macam Pandir.

TT,
Kau buat lawak sampai aku rasa nak berak - Adoi - Apecerit? - Bila nak menapai sekali ni? Tq

Tanpa Nama berkata...

Dia sorang je betul...

Tanpa Nama berkata...

actually mamak pn tk support kimma..kononnya ada 80 ribu ahli..pirah penipu besar...nih semua kes syok sendirilh..apa kaitanya dgn mamak stall?

Tanpa Nama berkata...

Hang bila nak join parti PUKMAK tu, j0han? Hang ada pHd Pukmak kan?
Beli mana?

Tanpa Nama berkata...

V Manikavasagan-entah betul tak yang aku dengar-memeluk Islam semasa menikah dengan isteri keduanya. Rahsia hanya diketahui semasa nak buat persiapan perkebumiannya bila isteri pertama (Hindu)bertembung dengan isteri kedua (Islam.

sri hartamas