Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 19 Oktober 2009

KATAK DAN PISANG



YANG MANA KATAK YANG MANA PISANG ?





BUAT PERNILAIAN SEBELUM TERIMA SEMUA IBRAHIM
- melayau

Pergerakan Pemuda UMNO Kelantan meminta Majlis Tertinggi (MT) parti itu membuat penilaian terperinci sebelum menerima semula kemasukan bekas Ketua UMNO bahagian Pasir Mas, Ibrahim Ali bagi mengelak “pisang berbuat dua kali”.

Setiausaha Pemuda Negeri, Bazlan Baharuddin berkata, apa yang dialami oleh parti sebelum ini cukup menyedarkan apabila Anggota Parlimen Pasir Mas itu sanggup menentang calon Barisan Nasional (BN) pada pilihan raya kecil 2005.

"Dia sanggup tentang BN, kerana tidak terpilih (dicalonkan), pilihan raya umum lepas sekali lagi dia tentang calon BN menggunakan lambang Pas,” katanya ketika diminta mengulas kenyataan pihak tertentu yang mencadangkan Ibrahim diterima semula masuk sebagai ahli UMNO.

Bazlan berkata, Ibrahim kini diawang-awang ekoran kedudukannya dipertikaikan oleh Pas kerana sering memberi reaksi negatif kepada parti itu.

KAH KAH KAH

kah kah kah… PERANG SUDAH BERMULA DI KELANTAN… kah kah kah..

kah kah kah… PISANG BERBUAH DUA KALI?.... kah kah kah…

woit…. BUKAN PISANG LAAAH…. kah kah kah…

kah kah kah…. KOTAK MELOPMAT LIMA KALI…. kah kah kah..



7 ulasan:

p a l e y berkata...

mole ditembak saje mamat nih.
datang xmenambah pergi xmengurang!

Tanpa Nama berkata...

kesian katak, pasal mat kertok nate sekor ni, katak di hina! katak haiwan mulia, penanda aras ecology tapi mat kertok, nate ni lebih rendah dari taraf dari katak!

puteh berkata...

.......nak buat apa dengan besi buruk yang dah karat....buang je.

mosabit berkata...

ini katak sudah abis lompatan...dia dah jadi gila meroyan...perasan dia katak betong dari indonesia yg sebesar dulang....rupanya dia ni katak pisang yang kurus cengkuring....
katak makanan ular...bagi jer pada anakonda....kah kah kah kah ....

Tanpa Nama berkata...

satu cadangan geng yg suka mlompat2supaya menubuhkan satu parti iaitu pertubuhan bangsa katak malaysia, katak pisang sbg presiden,ezam tim.presiden(muktamat/tak bleh bantah)....
bebas kemana saja...sapa paling kuat lompat akan dilantik sgb naib presiden

seliparjepun berkata...

salam...

katak untuk umpan haruan, haruan lompat atas darat...!!

Tanpa Nama berkata...

betul.. brahim katak ni better buat parti sendrik, psal ahli jgn risau.. ko bole ushar kat geng2 berudu dlm pkr nih.. si posmen perak tu pun ok gak jd member ko.. sapa2 yg rasa nk melompat tu cepat2 daftar dgn brahim katak ni..