Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 19 Oktober 2009

TERBONGGENG - NAMPAK SELUAR DALAM



KENA TONGGENG





RAMAI YANG DATANG UNTUK PELANCARAN SATU MALAYSIA DI BAYAR
- malaysianinsider

IPOH, Oct 19 — Najib Razak launched his highly-publicised “ satu Malaysia” concept before a crowd of at least 30,000 at the Perak Stadium here last night.

But according to some spectators, they had been bused in after collecting RM30 coupons.

KAH KAH KAH… KAH KAH KAH..

woit… PERANGAI LAMA TAK BERUBAH LAGI…. kah kah kah..

kah kah kah... NO CHEN CHEN... SAME SAME.. OLD TRIK... kah kah kah..

kah kah kah.. METING METING...SAY CHEN CHEN.. NO CHEN CHEN... kah kah kah..

kah kah kah…CIPUTLAA…. TREE ZERO DOLAR ONLI…. kah kah kah..

woit…YOU SAI YOU CHEN…. YOU SAME SAME … YOU KELENTONG MORE MORE…. kah kah kah..

kah kah kah.. YOU MEK MALAYU STUPID STUPID LAAA… kah kah kah..

kah kah kah... YOU HAPI HAPI... CHIT CHIT MELAYU... kah kah kah..

woit… YOU MEK MALINGSIA….WI LAF LAF … kah kah kah



11 ulasan:

seliparjepun berkata...

salam..

yeke..? kupon pulak...beras pun kupon, lepas ni semua pakai kupon sebab dah x guna istilah politik wang atau rasuah...ape nak panggil...???

Khun Pana aka johanssm berkata...

Hahaha...tu lah, mi spik umno pakai kupon...

Kupon ikut warna...

hahahah..

Siapa mau bertanding jawatan umno, sila beli kupon..hahaha...
no chen chen, sem sem money

Tanpa Nama berkata...

kau orang nak tau...puak gerombolan paksa cikgu-cikgi bawak bebudak sekolah pergi 1Malaysia memalam kat stadium...paling kurang satu sekolah hantar 2 bas (bebudak india dikecualikan kerana menyambut deepavali). ni apa punya kerja le gerombolan ni - hari minggu mak bapak nak begurau sende ngan akan pin digangu.

Myfuad berkata...

rahsuah kupon la pulak...muah ha ha...kupon sapa yg punya...hua hua...

fredo berkata...

yg seluar kuning tu kompom lelaki..tgk telur melambak da tau...

Nahum berkata...

Masalahnya kat sini, ada rakyat yang sanggup menerima..ini menunjukkan masalah rasuah ni bukan pada pemimpin saje, rakyat Malaysia ni masih ada yang menerima benda2 rasuah macam ni, tak percaya g tanya org bagan pinang..rakyat Malaysia, berubah lah.

Khun Pana aka johanssm berkata...

Ya , betul.
Gua tengok itu gambar bonggeng pakai seluar royal kuning ada telor manyak bosar.
mesti telor sultan tu...hahaha

Sultan Bonngeng hahaha...
http://perakexpress.com/www/2009/10/19/mengapa-pakatan-rakyat-perak-dijatuhkan/

Tanpa Nama berkata...

Memang ini masalah satu Malaysia..1malaysia . PM datang penuh satu stadium...tapi malangnya tak nampakpun orang cina dan india...betul ramai datang tapi orang melayu saja tua dan muda . apa sudah jadi dan mau jadi huh..apa pemimpin melayu tak paham ke ...woit..bayar datanglah orang melayu . orang cina dan india tak tunjuk muka . mana menteri melayu yang heboh pasal 1malaysia...saya rasa semua gagal.

orang melayu penuhkan stadium dapat naik bas free pergi ipoh...apa punya tuiii.

MB perak buat tak tahu saja atau buta....mana sokongan orang cina dan india semasa acara 1malaysia .Jual muka makcik mrlayu tua saja lagi sedih...makcik kena pegang batang bendera macam tangkai coklat .

udin main gasing tg. ipoh.

Tanpa Nama berkata...

bila trick lama umngok ditelanjangkupaskan:
konsep sama, bentuk pendekatan beza sikit je
memang umngok ni telangkup dalam tempurung hotak depa, asek syoq sendiri
dah tu perasan elit
kah kah kah
"WI LAF LAF"
klakka-la!

kaki ngampu berkata...

berpuluh puluh bas dikerah meramaikan di stadium perak. ada dengar cerita saorang dibayar RM 10.
aduyai nabil....lu pikir la sendiri

mosabit berkata...

woiittt...perak mana ada bangsa lain ..semuanya bangsa eeeeeeeeeeeee.....sebab mb haramnya keturunan eeeeeeeeeeeeeeeeeee...kah kah kah kah ...

eeeeeeeeeeee..ajer geleeeeeeeeeeeee aku....kah kah kah ...eeeeeeee ader telor keeeeeeeeeeeeeee?....