Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 6 Oktober 2009

GELAP MACAM AZEEEZ




MALAP JIKA PEMBANGKANG TADBIR MALAYSIA
– malaysiakini

Mahathir Mohamad berkata keadaan negara akan menjadi malap dan buruk sekiranya pentadbiran kerajaan berpindah daripada BN kepada pembangkang kerana kebanyakan pemimpin pembangkang sanggup menukar pendirian semata-mata untuk mendapat populariti dan sokongan rakyat.

KAH KAH KAH…


woit… MEMANG LAH MALAP… kah kah kah..

kah kah kah… HARTA KENA ROMPAK… kah kah kah..

kah kah kah…KHAZANAH NEGARA SUDAH KOSONG… kah kah kah..

kah kah kah… HUTANG RAKYAT BERKEPOK KEPOK… kah kah kah..

woit… HABIS DI BAHAM OLEH KRONI KAPITEN KLING INI… kah kah kah…

woit… BUKAN MALAP ..GELAP TERUS MACAM KULIT AZEEEEZ . kah kah kah



4 ulasan:

Johan berkata...

macam lah madey ni tak pernah tukar pendirian..kejap cakap pasal dilemma melayu,kejap ckp psl bangsa malaysia,kejap mengaku melayu tup tup dgn riz khan ngaku india kahkahkah..kejap ckp tak nak anak2 trlibat dlm politik,tup tup si mukhriz dah jd timbalan mentri..kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Tak yah crita bnyk la madey.ko pi tengok lalang kat sic dgn putrajaya.

Tanpa Nama berkata...

Apa plak khazanah kosong? Kita cari TKT dulu, cek dia punya aset klau di luar kemampusan dia, sah rete rembat punya, amik balik! Buat sama pada semua penyamun jangan kasi mereka lepas, enjoy rete rompakan!Kita tubuh banyak tribunal 'jual kucing'...hau hau hau hau....jangan lupa penyapu lidi buat pukul kucing curi lauk!

joe_ringgo berkata...

gelap mcm tengkuk azeeeeeeeezzzzz...