Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 29 November 2009

EEE TIPU KADAZAN



MUSA AJAK UMAT ISLAM TOLAK PENGARUH BARAT YANG NEGATIF
- mStar

Ketua Menteri Sabah Musa Aman meminta umat Islam di negeri itu supaya menjauhi daripada pengaruh kehidupan Barat yang lebih banyak membawa kerosakan dan kemusnahan.

Sebaliknya, katanya, umat Islam perlu mengorbankan gaya hidup yang mengutamakan kemewahan dan kesenangan duniawi dan mengamalkan kehidupan yang sederhana dan mengelak pembaziran.

KAH KAH KAH ..

kah kah kah… HANYA SATU PERKATAAN SAHAJA UNTUK MUNKEEE INI…kah kah kah..

kah kah kah… LANCAU LAAAA… BAK KATA NAMEWEE KEPADA TNB...… kah kah kah..




8 ulasan:

Johan berkata...

kahkahkah siapa yg rampas tanah?siapa yg jual IC kat pendatang asing?siapa yg bekerjasama dengan cukong?..barat ke?..

woit kalau kat barat,dah lama munkee2 mcm Musa Aman ni kena tangkap dan dihukum..ni ke budaya barat yg dia maksudkan?memang bahaya pun..bahaya kepada orang2 macam dia laa..kahkahkah..

Niamah betul..tiu nia bu! kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

ada 1 lg perkataan bro..

'Butoh' kau lah musang aman!!
sapa yg dgr ckap mamat ni mmg ler bongok mcm media cyber tu.. kahkahkah!

Tanpa Nama berkata...

Cibai lahhhhhh

KAH KAH berkata...

kahh..kahh,..kahh..
asyik ulas berita je. kah..kah..kah

kat sabah tu org kadazan je ke ..kahh

kahh,..kah....xde isu ke KAHH...KAHH..KAHH oIIII

jonny bikin pilem berkata...

memang pun..jawapan yang wajib kpd musa paki aman..KEPALA LANCAU LAH LU!!!!

Tanpa Nama berkata...

kepada kah kah

kadazan tu wakil natif la..takkan kan mau sebut semua.. dusun kadazan murut sama saja..nama bangsa tu tidak penting...

tapi the point is.. musa aman tu lancau faham..musa aman ni keturunan mamak dan benggali..tapi pernah mengaku kadazan.. lancau la..

Tanpa Nama berkata...

nampaknya satu perkataan x cukup utk mamat shok sendiri nih..dia ingat org bodoh piang mcm dia.sape nak tambah lagi perkataan yg sesuai...hadiah tiket percuma menonton filem JALANG ...

Tanpa Nama berkata...

keturunan Pakistan Musa Aman perogol Dusun Keningau. Kaki pukul dia C Samusudin bugis PTI. Kalau nampak dia kita potong lancau dia. kah kah