Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 29 November 2009

KANG KONG DARI SINTOK



KHALID PERNAH IKUTI BTN
– berita hairan

Kerajaan Selangor tidak sepatutnya mempersoalkan program Biro Tata Negara (BTN) kerana Menteri Besarnya, Abdul Khalid Ibrahim sendiri pernah menjadi peserta program itu.

Bekas Ketua Pengarah BTN, Nordin Kardi, berkata Exco Kerajaan negeri, Hassan Ali juga pernah menjawat jawatan Timbalan Ketua Pengarah BTN dan menyokong modul diguna pakai BTN.

"Menteri Besar Selangor pernah menjadi penghulu peserta dan saya penceramahnya. Hassan dulu menyokong modul diguna pakai BTN dan tidak membantah, malah beliau juga pelaksana modul berkenaan.

KAH KAH KAH…

kah kah kah… MEMANG BETUL KHALID PERNAH IKUT BTN… kah kah kah..

kah kah kah… TAPI KHALID SUDAH MURTAD DARI BTN…. kah kah kah..

kah kah kah…ITU PASAL SEKARANG DIA LAWAN… kah kah kah…

kah kah kah… BAGUS KANG KONG SINTOK NI… DIA BOCORKAN TENTANG HASSAN ALI…. kah kah kah…

kah kah kah… NAMPAKNYA HASSAN ALI MASIH BELUM MURTAD LAGI DARI BTN…. kah kah kah…

kah kah kah… KERANA DIA NAK BERPADU PADU… kah kah kah…




9 ulasan:

Harris berkata...

Kah!Kah!Kah!Acan ali..Oh acan ali.Termimpi2 nk berpadu2 ngan parti hamjadah lahanat@ger0mb0lan peramp0k negara.Demi perpaduang n ketuanang melayau la kekununnnnye..What da fak is that!!

Puan Ainon Mohd. berkata...

Saya pun dulu dipaksa pergi ke BTN....

seleman berkata...

btn - biasanya orang pegi btn jarang nak melawan/bantah atau melawan arus. Tak nak cari fasal.Sesiapa yang pegi memang dah set minda ikut aja janji selamat pergi dan selamat balik.Kena pulak yang pegi tu keja gomen.

mosabit berkata...

kangkong sintok ni marah..pasal lagu anak kecik dia dah tak di nyanyikan di selangor....abis la duit royalti untuk lagu 'budak kecik' cari lobang tu...

kah kah kah kah kah kah .....

tanya dia ..apa kabor faridah makwe tahun 80an dia dulu tu......

Johan berkata...

bodoh betul,takde idea nak hentam balik orang..woit,Khalid Ibrahim tu cuma peserta bukan kepala BTN mcm Hasan Ali kahkahkah..so dia tahu lah apa kandungan modul BTN,apa malaon2 BTN cakap masa program tu..anak2 muda universiti yg kena paksa pergi takkan si kangkong ni nak cakap mereka semua pergi sebab setuju dengan BTN?bodoh lah kangkong ni..

kahkahkah terbogel lagi Hasan Ali..bila nak lompat ni?..

Tanpa Nama berkata...

Bro TT

Kang kong sintok tu celor dalam air panas dan cicah dengan budu, sedap juga buat lauk nasi. Hujan-hujan ni ikan sukar nak dapat, lauk kang kong cicah budu pun ok juga.Prof Dayak Gunung ni dok bodek aje kerja dia,bukan berfikir secara intelektual!

HajiKepalaLembu berkata...

bangang punya Pak Cik Kordi. semua orang tak suka BTN tu, tapi terpaksa. bahalul punya pak cik kordi

Master Yoda berkata...

Kah kah kah

Kesian adik ipar aku, ade VC mcm ni..

Mudah2an adik ipar aku tak dpt la tempias bangang VC dia...

Kah kah kah...

Copy paste artikel org pastu claim dia yg wat??

Kah kah kah

ha ha ha berkata...

Ha ha ha ha..

Aku dulu masa duk U, ada surat suruh pegi BTN..tapi antar kat kolej ..aku dok kat luar pasal UM tak mampu bagi penempatan kat pelajar diaorang ..jagi aku tak pegi BTN..ha ha ha ha...

Aku tak pegi BTN dan masih boleh ambik ijazah gak...ha ha ha ha ha..Bodo sapa yang pegi BTN..ha ha ha ha ha ha ha.....tapi kalau keje Gomen kena pegi BTN untuk sahjawatan...dan semua yang pegi terpaksa mendengar silibus yang melacurkan kebijksanaan mereka..ha ha ha..cuma yang buta sahaja percaya apa yang pegawai BTN kata..ha ha ha...