Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 29 November 2009

INI LOGO BARU - JAMIN MENANG



LONGO BARU - JAMIN MENANG NUMBOR SATU




PPP TUNTUT MURUGIAH LETAK JAWATAN TIMBALAN MENTERI -melayau

Parti Progresif Penduduk (PPP) akan menyerahkan notis kepada Senator T. Murugiah esok untuk memintanya mengosongkan jawatannya sebagai Timbalan Menteri dalam masa 14 hari, kata Presidennya, M. Kayveas.

Bercakap kepada pemberita selepas menghadiri majlis PPP di sini hari ini, Kayveas berkata, Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri itu patut meletakkan jawatan kerana beliau memperoleh jawatan itu semasa beliau masih menjadi anggota parti itu.

Murugiah dipecat daripada parti pada 16 Mei tahun ini.

Kayveas juga berkata, parti itu akan menganjurkan pertandingan mencipta logo baru PPP yang terbuka kepada semua rakyat Malaysia.

Pemenang bagi tempat pertama, dua dan tiga, masing-masing akan menerima RM5,000, RM3,000 dan RM1,000 manakala RM500 akan diberikan kepada tiga pemenang sagu hati.

KAH KAH KAH…


kah kah kah… TAK ABIS LAGI CERITA POOORAH POORAH POOORAH INI…kah kah kah..

kah kah kah… MUNKEEE INI JADI MENTERI MEWAKILI SIAPA?... kah kah kah..

kah kah kah…. SUDAH LAH TAK MENANG PILIHANRAYA…kah kah kah..

kah kah kah...SUDAH KENA BUANG DARI POORAH POORAH POORAH… kah kah kah

woit… MACAM MANA RAKYAT NAK PERCAYA….GENG LAMA MUNKEE INI PUN SUDAH TAK PERCAYA LAGI… kah kah kah..

nota:
menteri wilayah tidak di undi
anak mami tidak di undi
murugiah tidak diundi


semua boleh jadi menteri

nak tahu kerana apa?

kerana pm kita pun tidak di undi.
siapa pm kita?
suami mat mongol ialah pm pertama kah kah kah




7 ulasan:

HajiKepalaLembu berkata...

Najib dah standby nak lari Sulawesi kalau BN tumbang. Selalu sangat ke sulawesi sebab ada makna tu..awasss

Tanpa Nama berkata...

Bangangnya wakil BN dapat undi tapi tak jadi menteri...

JamalKhiaqPtuiiii berkata...

Yang mangkuk misai (apa tu Kagat? Kugat? ubat Gegat?) yg misai tebai ada cutting plak ditengah2 jadi mcm aloq atau jalan kena tebas antara hutan belukaq tebai .... jugak nampak mcm lebuhraya kat Jeniang tu pun ada .... mangkuk kedah tu buleh diangkat jadi menteri ka....? timb. menteri ka ....? incaj halehwal agama ..... maklumlah lepasan Maktab Mahmud Aloq Setaq mali .... tapi janji dapat jadi menteri dah lah..... atas penat lelah titik peluh dia membodek sakan (kaki kuat jilat lah tu) semasa pm pegang menteri pertahanan dulu.....

kira ... bodek dia menjadi wooooo!!!!!

orang kedah kata ... bodek dia 'makan' wooooooo!!!!!

muka mcm tu pun dapat jadi menteri ....buleh MAMPOIH kalau mcm tu punya dok ada!

Tanpa Nama berkata...

Sham,

Logo tu pun sesuai untuk PAS.

Kahhhhh !!!! Kahhhhh!!!!!

Kalau anak jantan, siarkan komen aku.

Tanpa Nama berkata...

Tibai, jangan tak tibai.
Biar dua-dua ekor sekali tergolek.
Biar dua-dua ekor sekali terlungkup

Dua-dua ekor tergolek
Kita tepuk tangan.

Sudin berkata...

Aiyo yo yena dey.....?
Ande Balasubramaniam dont want 2 join ah....?
No...!....only the bomoh,bomoh,bomoh want 2 join.....!

Kah,kah,kah......hanchor malaysia ni..!!!
Keling jual karpet......pelanggan bayor bulan-bulan gilakan bomoh,gilakan keling jual karpet.....
Kah,kah,kah.....U Wei...!!!sambunglah cerita perempuan isteri, jalang,dot,dot,dot....keling jual karpet.......kah,kah,kah....
Semuanya auta keling......
Adik-beradik Mahafiraun auta keling......keturunan nenek moyang mamak keling penipu.

Tanpa Nama berkata...

Tanpa Nama berkata...

Sham,

Logo tu pun sesuai untuk PAS.

Kahhhhh !!!! Kahhhhh!!!!!

Kalau anak jantan, siarkan komen aku.

2009 November 29 22:52

~~ko igt bro isham pengecut cm ko ke??nilah contoh org yg dilahirkan emaknye yg telah becampur dgn airkencing ayahnye dlm airmani bapaknye!!pengecut!babinye org umno!

~~iskandar ahmad,UKM (carik aku klu ko brani)