Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 13 November 2009

PERDANA MENTERI BERSABDA !




ISTERI PEMIMPIN BERPERANAN MANTAPKAN HUBUNGAN DIPLOMASI : ROSMAH
– berita hairan

Isteri pemimpin negara juga mempunyai peranan tersendiri dalam membantu memantapkan ikatan jalinan diplomasi antara Malaysia dan Indonesia.

Rosmah Mansor, berkata ia sekaligus dapat membantu ikatan perhubungan kedua-dua negara tidak mudah diganggu gugat oleh isu kecil dan remeh.

KAH KAH KAH…

woit… DENGAR BAIK BAIK…. MAK DATIN OOOOI …kah kah kah…

kah kah kah… PASANG TELINGA LUAS LUAS… kah kah kah…

kah kah kah… BUKA BRA…CEPAT CEPAT… kah kah kah..

kah kah kah… PERDANA MENTERI MERANGKAK MENTERI LUAR DAN DALAM KELAMBU SEDANG BAGI TAKLIMAT….kah kah kah…

kah kah kah… SAPA DEGIL… SUAMI TAK DAPAT KERUSI. kah kah kah..



4 ulasan:

Master Yoda berkata...

Pabila Hamsor bersabda..kah kah kah...

Mane perawi nye??

Kukuh ke sanad nye??

Kukuh ke matan nye??

Kah kah kah

Bersabda = melebong??

Kah kah kha

Hamsor oh hamsor...

LembuKenyang berkata...

...uk!uk!ak!ak!...ini quran versi asal...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...transcript dia memang yang asli, tulen dan suci macam breeze...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...99% umat islam tak berpeluang membacanya...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...hanya orang2 tertentu dari sidratul muntaha sahaja dapat menyampaikannya...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...itu nabi muhammad pun tak tepat lagi membawa risalah dari langit...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...marilah kita sujud dan taat dengan firman2 suami najib yang disampaikan dalam keadaan penuh berhikmah...uk!uk!ak!ak!...

Sudin berkata...

hubungan dengan mat bangla dan shahruk tersampuk setan tak nak buat hubungan ka.....?

najib boleh berjubor dengan altantuya.....
tak kan perempuan sial ni tak boleh berjubor dangan mat bolywood atau mat bangla......???

2x5 laki bini ni...!!!
kuat berjubor...!

Superman berkata...

Woi LembuKenyang...ko kalo nak bagi komen pon,jgn la sabitkan nama Nabi..jaga adab sket...

Sejahat2 aku pon,aku x penah nk suke2 ati je nak main2kan ayat2 Quran dan hadis2 nabi...

Bagi ko mmg lucu la tp bagi aku,aku sensitif bila org duk main2kan pasal Nabi dan Quran nih...

Kalo org kapir yg baca ulasan ko cmne die rase??seolah2 org Islam ni letak Islam bwh kaki je...bleh plak buat main2..

Nak kutuk kekejaman pemimpin gerombolan tu hak ko..aku pn kutuk kawkaw gak..tapi jgn main2 lagi dgn nama Nabi dan ayat2 Quran..

Ko paham??!!!