Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 13 November 2009

MACAM MACAM PUNYA TER



MALAYSIA TIDAK BOLEH LAGI DIPROMOSI SEBAGAI PUSAT PENDIDIKAN MURAH
-mStar

Malaysia tidak boleh lagi dipromosikan sebagai negara yang menawarkan pusat pendidikan yang murah dan mudah, kata Mohamed Khaled Nordin.

Beliau berkata Malaysia perlu bertindak lebih agresif dalam menarik penuntut asing tetapi kali ini tumpuan perlu diberikan untuk menarik pelajar dari luar negara yang terbaik di kalangan mereka.

KAH KAH KAH…


kah kah kah… INI TER BIKIN SUSAH… kah kah kah…

kah kah kah… INI TER BIKIN SUSAH CHINA DOLL MAHU DATANG…kah kah kah…

kah kah kah… KALAU TAK TER MURAH NAK TER APA… kah kah kah..

kah kah kah… NAK TER PANDAI… TER BODOH… kah kah kah…

kah kah kah… NAK TER BIJAK … TER BANGANG…. kah kah kah…

kah kah kah… NAK TER ILMU…. TER KOSONG…. kah kah kah…

woit…. ORANG MELAYU TAK TER FIKIR… kah kah kah…

kah kah kah…. UNIVERSITI HARI INI …. SUDAH TER ROSOT…kah kah kah..

kah kah kah… SUDAH TER COROT…. kah kah kah..

nota:

semua naib cancelor selalu tidak ter dipejabat
kerana mesyuarat cawangan dan bahagian.
profesor tak pernah ter tulis buku kerana buat multi level
pelajar ter tipu ter kena bayar hutang teeer pptpn kah kah kah..





6 ulasan:

seliparjepun berkata...

SALAM...

SAYA SOKONG BRO ISHAM....ITULAH YANG BERLAKU DALAM INSTITUSI PENGAJIAN TINGGI...!

PENDIDIKAN DI DAGANG DAGANGKAN...DIUNTUNG UNTUNGKAN...PENCAPAIAN DIKEMUDIAN KEMUDIANKAN....

LembuKenyang berkata...

...uk!uk!ak!ak!...yang aku heran skrg...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...bila jumpa mana2 warga di luar dan sekeliling kita, 98% sumer dah tak sokong gerombolan lagi...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...yang tak suka tu ramai laaa...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...tapi pilihanraya boleh dia menang...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...ajaib betul...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...kalo gitu mungkin mereka dapat dari undi2 jin dan malaikat saja la kot...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...wallahuaklam bissowab...uk!uk!ak!ak!...

Sudin berkata...

nak TER.....BERAK dengor lanun Umno ni bercakap....!!!

ni akibat siang malam berkaraoke...

nak kenal puak-puak lanun ni senang je......siang malam karaoke......

pendidikan nak lingkup ke,
rakyat kena cekik ke,
cukong mengketedarah duit rakyat ke,
mamak pukimak mahathir tipu ke....dia orang tak peduli.....

siang malam karaoke...

kira ok le tu.......?
macam setan.....!!!

Tanpa Nama berkata...

nak tarik penuntut luar negara? rakyat malaysia pun susah nak tempat dalam universiti nih nk tarik orang luar..nilh konsep satu malaysia..

Tanpa Nama berkata...

Nak buat MLM ker nak belajar jadi pandai? MLM tu org tak sekolah pon bole buat janji ada duit... lps abis belajar buat MLM alasan tak nak makan gaji... tak nak jadi kuli...abis kalau dah pakai sistem piramid tu tak guna hirarki ker? maknanya kalau dah jd kuli tu selama2nya jadi kulila....kalau upline dah suruh maintain tiap-tiap bln tu bukan ker arahan dari bos... mmg melayu sampai bila2 tak abis2 kena bodoh dgn bangsa lain...sampai bila nak sedar?

Tanpa Nama berkata...

kuota pelajar untuk uia pon dah dikurangkan...
celaka btol..