Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 13 November 2009

PERADUAN MENEKA GAMBAR - APA YANG HILANG



SILA TEKA APA YANG HILANG - HADIAH 10 JUTA RINGGIT





GAMBAR DARI UTUSAN MELAYAU - PEMBINA MINDA MELAYU




GAMBAR DARI AKHBAR CUKONG THE STAR




GAMBAR DARI HARIAN METRO




nota:
semua warga negara satu malaysia jantan betina dan sida
boleh mengambil bahagian.

sila teka apakah yang hilang dalam gambar gambar ini.

siapa dapat meneka dengan tepat akan memenangi hadiah:

pertama - dua tiket pakej percutian ke ulan bator.
kedua - dua malam didalam kapal selam scoopene
ketiga - semalam dengan bik mama

hadiah hadiah sagu hati ada disediakan :

7 pakej percutian ke bukit cerakah,
25 permaidani dari pakistan
10 pasang seluar dalam waninta sais xxxL175

keputusan hakim muktamad. surat menyurat
tidak dilayani kecuali panggilan talipon dari v.k .linggam




21 ulasan:

digitalDark Art berkata...

Bagus bro.. kasi bukak sikit mata org ramai ngan ketelusan lapaoran dlm akhbar tika ini.

persoalannya ape tujuan akbar pengampu ni buat laporan berita? manyampai kebenaran ke menutup kebenaran? bangang punya laporan!.. hahahahaha

Tanpa Nama berkata...

bro...

pakej percutian nie ada naik carpet terbang macam cite p ramlee tak?

hua..hua...hua...

Sukj berkata...

SEMESTINYA YANG HILANG '2T'

TIPU...

TELAN...

kah kah kah kah kah kah..kah kah

Tanpa Nama berkata...

hahaha..napa payung yg first tu takde lambang bn???

jab sp berkata...

hampa mungkin tak pening,tapi aku pening bila tengok gambar ni.
betul lah yang tak ada dalam gambar UM tu adalah penimbang senget tapi ada dalam akhbar lain.yang aku pening, petang semalam(kelmarin orang utara kata)+-1845pm kat tv ada tayang gambar ni,tapi bukan gambar timbang,yang ditunjuk gambar mobile.eh eh it songlap.

نيك حافيظول berkata...

Ya ampooooonnnnn...

Woit! Pak2 Menteri gerombolan kata jangan buka internet, bohong.. Jangan baca blog bohonggg... Jangan mandai - mandai buat risalah kutuk kerajaann, bohongg... Woit! Ini apa? Kasi cilok itu punya logo tu apa sebenarnya? Ya ampoooonnnn ini bukan bohong.. kah kah kah

Ya ampoooooooooonn dapat hadiah wei bermalam dengan Bik Mama kah kah kah kah

ps : You should've never trusted any kind of mainstream media

checkmate berkata...

bro...gua nak hantar borang kat mane?gua dh jumpa..

Tanpa Nama berkata...

Berita Meletop 2009!Congratulations!
Tembelang memang dah pecccaaah!
saya dah tengok youtube tu...memang real...caya la RPK.

k0m4nd3r berkata...

Ape tajuk berita nih?

Tanpa Nama berkata...

aku dah nmpak dah ape yang ilang..kehkehkeh..

cube korang perati betul2 pokok kelapa sawit kat tiga2 gambar tu..kehkeh...

amacam tuan?hadiah mane satu nak bagi kat aku..

Tanpa Nama berkata...

alamak...silap laa...

gamba yang first skali tu takde logo bn kat payung..kahkahakhakha..

kelapa sawit pulak yang aku nampak..kahkahkah...

lebih baik bacee numbur ekor walaupun tak main tapi bile cek keputusan mesti betyulnye..

kahkah hebat betul surat kabar orang melayu ni..

sniper berkata...

dapat hadiah ketiga kira ok lah agk agak dia suka ais krim panas tak kah kah kah

mistaqayyum berkata...

buat malu malaysia je akhbar2 nih.. kaki ampu.. hhmmm..

Tanpa Nama berkata...

Yahooo!!!! Gerenti aku dapat hadiah pertama melancong ke Ulan Bator. Jawapannya logo BN.Hadiah ke tiga aku tak nak. Takuttttt!!!!! Brother TT bila aku dapat pergi melancong.

Tanpa Nama berkata...

haa.. haaah... haaaahh.... correct... correct... correcttt....

kalau tak silap aku yg tak ada tu kati tahun 50an kot... atau utusan melayau punya kemera pakai yg tahun 50an punya kot...

bro kalau aku jawab betoi...
aku tak hadiah utama, aku nak hadiah yang ke 3 tu udah la... k

Tanpa Nama berkata...

Macammana boleh hilang dacing gerombolan dalm gambar atas tu.....hui dia buat magic.

Tanpa Nama berkata...

kalau saya tima panggilan tak dak "korek....korek....korek" tak laku ker

LOL berkata...

hahaha... bodoh betoi utusan ini...

sangka orang akan kaitkan BN dengan pembunuh, bila terlihat payong itu... kah kah kah

takkan tak boleh guna gambar dari sudut lain ke? 'cropping' pun tak tahu buat ke?

kah kah kah... apamacam nak harap dari geng "Ultra Virus" ini, kah kah kah!

Master Yoda berkata...

kah kah kah

power siot editor surat2 kabau ni..

tau pakai photoshop dah skang...

ingat tau membodek je...

kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

LOGO BE END dikuburkan...

bikir berkata...

Dimana ada lambang ni **dacing dajjal** di situ ada KEMISKINAN hidup baik rohani atau jasmani....