Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 5 Disember 2009

BERITA PALING PELIK - PERANG AKAN BERMULA




SATU KAIN SARONG DUA MALAON - PASTI KAN BERGADUH !




MUHYIDDIN UNSURE ABOUT SULAIMAN’S RESIGNATION – malaysian insider

Muhyiddn Yassin is unsure that Sulaiman Abdul Rahman Abdul Taib has quit as Deputy Tourism Minister but believes the prime minister might know it.

“I have no knowledge about it. The Prime Minister has been informed. I am not too sure,” the deputy prime minister told reporters tonight.


PM SAHKAN SULAIMAN NYATAKAN HASRAT LETAK JAWATAN -mStar

Najib Razak mengesahkan bahawa Timbalan Menteri Pelancongan Sulaiman Abdul Rahman Abdul Taib telah menyatakan hasrat untuk melepaskan jawatannya.

"Dia telah menyatakan hasrat untuk melepaskan jawatan sebagai timbalan menteri tetapi saya belum berunding dengan pengerusi Barisan Nasional Sarawak," kata Najib yang juga Presiden Umno pada sidang media selepas mempengerusikan mesyuarat Majlis Tertinggi (MT) Umno di sini, malam tadi.

Najib berkata Sulaiman menyebut masalah peribadi sebagai sebab utama beliau membuat keputusan untuk meninggalkan pentadbiran persekutuan.

KAH KAH KAH…

woit… BERITA INI PELIK… kah kah kah…

woit… MUNNKEE DUA EKOR INI TAK BERCAKAP LAGI KE?... kah kah kah..

kah kah kah… DULU SEMBAB KATA BTN DITERUSKAN…kah kah kah…

kah kah kah… TAPI MONGOL KATA BTN AKAN DI HAPUSKAN…kah kah kah…

kah kah kah… NAMPAKNYA SORANG PANJAT TIANG TALIPON… YANG SEORANG LAGI PANJAT BINI…. kah kah kah…

woit… INI MACAM DAH MULA NAK PERANG… kah kah kah..

kah kah kah... SUDAH TAK ADA KOMUNIKASI LAGI... kah kah kah




13 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

masalah peribadi ape.....memang dari dulu dah bermasalah si sulaiman taib ni...sulaiman nie naik kerana bapak dia, ambik RHB pastu lingkup...dia tengah ator strategi nak ganti bapak dia tu...tunggu le pilihanraya negeri nanti...

نيك حافيظول berkata...

Molek benar dua ekor nie ado sinih..

Royalti mano royalti... bui-bui dok, nanti pecah perut ker kah kah kah kah...

Johan berkata...

awas!ni mungkin petanda si beruk Sulaiman Taib ni akan bertanding pilihanraya Sarawak tahun depan tuk ganti tempat bapak dia..

Sudin berkata...

Kah,kah,kah.......nasib baik panjat bini.
Kalau panjat tiang letrik tentu kojol mampus najib ni...!kah,kah,kah
siang malam panjat bini dan puki.
Otak dan fikiran dia ingat benda tu je isham ooiii...!
Tengok muka pun boleh kenal....kah,kah,kah.....ilmu makrifat ?nanti ada yang tak puas hati....kah,kah,kah

Dalam dunia orang bergaduh pasal duit dan puki......!!!
Duit dan satu lagi bunyi duit jugak.......BUUUURRRIT...!!!

mudz berkata...

Ni cite perang yop....sulaiman tu penyeri cite...

Najib & Muhyidin dan mula berperang. najib nak pertahankan jawatan, muhyidin nak rampas jawatan.....bahana kuasa.

Yang nak rebut jawatan muhyidin apikan najib...muhyidin tikam belakang, muhyidin mastermind kes bala,macam-macam kutuk muhyidin......nak rebut jawatan beb cara hidup gerombolan.

Perang ni dah bermula dan tidak reda sehingga ada hilang jawatan...sejarah telah membuktikan.

Pergi mampos gerombolan.

HajiKepalaLembu berkata...

gaduh jangan tak gaduh. sorang dah ada tempat lari. sorang lagi nak mnyorok kat mana kalau BN gulung

Tanpa Nama berkata...

bunga2 menuju kearah peperangan dalam umno dah bermula...siapa yang kalah atau menang, semua tu tak penting...yang pasti rakyat malaysia yang kalah dan terus diperbodohkan...hehehe

Tanpa Nama berkata...

Sham, kau kalo dtg Serawak aku luku pala bana kau.

Kah kah kah....memang sial lah kau.

Tanpa Nama berkata...

ha ha ha..

kekwn aku dari BN suma x nafikan yang najib mmg ada problem ngan muyhiddin...

ha ha ha...

depa kata muyhiddin takut BN jatuh sebab kes ALTATUYA..ada 1 member ak dari setiawangsa ( dia nie org kuat UMNO )kata, bala kambing muyhiddin utk celarukan lagi kepala najib.

ha ha ha...

dia kata lagi sekarang puak-puak dari UMNO dah start kaut harta kaw- kaw coz takut akan ekonomi malaysia yg akan jatuh..then diorg tahu UMNO akan kalah dalam eletion akan datang....


yang mana nak lari bawak anakbini luar negara dah start larikan duit..

Tanpa Nama berkata...

politik UMNO dah kusut..

yang adik nak tolong abang, yang anak nak ganti bapak..

hancur...hancur...

koboi berkata...

pegi belahlah lu Tapak Sulaiman...

Melanau yg perabis duit kmk d Swk...

Oii org Swk sedarlah kita dah kurus kena isap malaon yg lebih teruk dr mahafiraun

koboi berkata...

Sulaiman sakit? kah.. kah.. kah..

Alamat pilihanraya Sarawak dah dekat.

Sah nak ganti bapak la tu...
he....

Kucing Parsi berkata...

takpa biar sekeluarga taib berkuasa di sarawak

orang sarawak tak pernah bangkang

tapi biar semua MP sarawak istihar sarawak merdeka

ha ha ha

hidup sarawak untuk merdeka

visit http://www.melodymockers.blogspot.com/