Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 5 Disember 2009

PERUT SUDAH JADI BUSUNG



MULA IKAT PERUT JANGAN PECAH




DOA PECAH PERUT : MUHYIDDIN TAK TAHU APA NAK KATA – berita hairan

"Tak tahu nak kata apa", itulah reaksi Muhyiddin Yassin, yang terkejut dengan kenyataan Mursyidul Am Pas, Nik Abdul Aziz Nik Mat, yang akan mendoakan pemimpin kerajaan Barisan Nasional (BN) "pecah perut" berhubung isu bayaran royalti minyak.

Dia berkata, kenyataan sedemikian langsung tidak mencerminkan sifat keIslaman dan terperanjat kerana ia keluar daripada seorang yang bergelar Mursyidul Am.

"Rasa tak boleh apa nak dikata. Yang kita tahu sebelum ini pun, kita kata sebagai orang Islam tak pernah mendoakan seorang Islam lain itu musnah hanya kerana sebab-sebab konflik tertentu dan dalam hal Kelantan berkaitan royalti minyak

KAH KAH KAH…

kah kah kah… MEMANG TAK PERLU KATA APA PUN…kah kah kah..

kah kah kah… NAK KATA APA PULAK… kah kah kah…

kah kah kah…. IKAT SAJA LAA PERUT YANG SEMBAB TU… kah kah kah…

woit… IKAT JANGAN TERBURAI…kah kah kah..

woit… TAK PERNAH ADA YANG MENDOAKAN ORANG LAIN MUSNAH?.. kah kah kah…

woit… HARI HARI SATU MALAYSIA DOAKAN GEROMBOLAMN MUSNAH… kah kah kah…

kah kah kah… HARI INI SAHAJA TAK ADA DOA … KERANA SATU MALAYSIA SEDANG KETAWA SAMPAI NAK PECAH PERUT ..… kah kah kah..




9 ulasan:

نيك حافيظول berkata...

Kecek banyok mat sembab nie. hati pekat sangat doh raso dio nie. royalti mano royalti, bui - bui dok..

nanti pecah perut ke kah kah kah kah

Johan berkata...

selama ni memang pun Mat Sembab ni tak tahu nak cakap apa..mengarut je memanjang..ni first time dia cakap jujur kot kahkahkah..adoi ni memang lawak pagi sabtu..ni baru nak pergi tido tapi terbaca ni,bantai gelak sampai dah hilang ngantuk..kahkahkah

Sudin berkata...

Asas ugama pun muhyiddin celaka ni tak tahu......!!!
Ini pemimpin yang nak kita ikut ?

Woit....lebai,kadi,ustaz.....!!!ha...!..habislah lu orang tak boleh cari makan lagi......
Tak boleh baca yasin,sembahyang hajat....kenapa ?
Muhyiddin keluar fatwa tak boleh doa,sembahyang hajat.....dia kata pencuri,perompak,Menteri rogol budak bawah umur,najib dan razak baginda yang liwat altantuya tak boleh kita doakan mereka musnah....sebab mereka-mereka ini orang islam.....!!!

Menteri melayu bodoh,bangang,cherodik buah pelior rupa ini kita nak ikut...?
Hari-hari chakap pun SYIRIK...!!!

Apakah Tuhan sembahan ahli-ahli gerombolan lanun Umno/Bn ini ?

Musuh kamu yang jelas dan nyata ialah Syaitan Iblis yang bertopengkan Umno/Bn.....!!!

Tanpa Nama berkata...

Dulu kata TGNA nie sesat... la ni dia nak berdoa pun takut... kah...kah...kah...

kalau dia sesat, dah tentu doanya tak makbul...kah...kah...kah...

kalau takut dengan doa TGNA, maknanya gerombolan ni dah buat salah ke? kalau tak, apa nak ditakutkan... kah..kah...kah...

gerombalan2 tak takut dengan tuhan, tapi takut dengan doa...kah...kah...kah...

Doa TGNA ni makbul la yea...
jadi Tuan guru tak sesat la...

Ray...

HajiKepalaLembu berkata...

Bangang dan bodoh. engkau tak pernah doa PAS kalah kah dalam pilihan raya..bodoh..baik engaku cari tempat lari macam mat mongol

zack berkata...

sebab tu Rasulullah dah berpesan...jangan tegakkan bangsa..tegakkan agama..Insya Allah negara dan bangsa akan maju selamanya..kita mundur sebab tinggalkan agama dibelakang..

koboi berkata...

oii sembab kau x payah berdoa pun rakyat dah musnah...
kah... kah... kah...

kalau dah sembab berfikir guna buku lali.... mcm mana nak tau diri sembab...

Sama-samalah kita berdoa agar sembab di beri akal...

kah... kah... kah...

Tanpa Nama berkata...

setuju dengan pendapat zack..

1 bangsa tapi perangai cam lanun bt apa nak sokong..

mengaku agama islam tapi kelakuan ngalahkan yahudi bt apa nak tolong..

jebarderhaka

Tanpa Nama berkata...

Sembab berkata di dalam hati, "Ehemmm, bala dah datang"