Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 5 Disember 2009

SUMBER YANG MANA SUMBER NO ?



INI SUMBER JOWO - SEMBRONO



INI SOMBRERO - MEXICO


INI SUMBER TAMIL NADU - BALA


NAJIB KATA DAKWAAN BALA TIDAK BERASAS - malaysiakini

Najib Razak akhirnya bersuara terhadap dakwaan bahawa adiknya, Mohamed Nazim telah memaksa penyiasat persendirian, P Balasubramaniam menarik balik akuan bersumpahnya.

Beliau bagaimanapun menafikan dakwaan itu yang menurutnya tidak berasas.

Apabila soalan itu diajukan kepada beliau dalam sidang akhbar selepas mesyuarat Majlis Tertinggi (MT) Umno malam ini, Najib Razak berkata, beliau tidak akan melayan kenyataan semberono.

Beliau diminta mengulas dakwaan Balasubramaniam dalam siri video wawancaranya yang disiarkan dalam Youtube.

KAH KAH KAH…. KAH KAH KAH..

woit… SEMBERONO INI BAHASA SULAWESI KE?... kah kah kah…

woit… SEMBERONO INI BAHAWA JOWOR KE?... kah kah kah…

woit… SEMBERONO INI TOPI MEXICO KE?.... kah kah kah..

kah kah kah… INI BAHASA TAMIL KA?.... KAN BALA TAMIL…. kah kah kah..

kah kah kah…. SEMBERONO… INI SUMBER YANG NO… kah kah kah…

kah kah kah…. SUMBER YES BELUM SAMPAI KE?... kah kah kah..




18 ulasan:

نيك حافيظول berkata...

Jib, cakap banyak lu nie. Royalti tu bui-bui la weih...

nanti pecah perut ke kah kah kah

Johan berkata...

sumber Yoko Ono kot kahkahkah..atau sumber numero uno..ha!

woit mat mongol ni nak sumpah lagi ke??..kahkahkah

Susuhunanan berkata...

sembrono paler bana die..contoh2 sembrono camni "najib tak syg bini"..."bini tak syg najib".."najib tak kenal nazim"..ha ni baru btol sembrono..hahaha

Tanpa Nama berkata...

Najis asyik menafikan keran B berkuasa dan selagi berkuasa dia bebalakan menafikan, tak mau saman youtube ke atau portal yang membongkar ceritanya. Apahel ni, ada dakwaan terhadap pembunuhan Altantuya, biniya terbabit,adikya kini terbabit Ini kes besar man, tak boleh tahan stres lama-lama pasti meletup man! Najis kini berlakon hebat dia tak bersalah, kaji bahasa tubuh badannya boleh lihat dia cuba melindungi kesalahannya.Si albino ini tak senang hidup man! Rakyat yang sedar terus kasi tekanan pada Najis man!

Tanpa Nama berkata...

sham Rais cakap banyak la lu.

censor komen tak demokratik la lu ...

penakut cabut lari kekeke.

bila penyakit lu gi ke raja petra

Sudin berkata...

Tak lama isham ooiii..!
Sebelum hari natal tahulah untung nasib dia.
Nak lari kemana?
Ke perut nganchuk mak dia?
Ke Sulawesi kampung nganchukwak dia?

Kalau sumpah 44 tak lama hidup najib binatang ni....!!!
Ini soal bunuh....!
Bukan perkara main-main.....!!!

HajiKepalaLembu berkata...

Awas rakyat Malaysia. ada orang dah buat persediaan lari ke Sulawesi untuk dapatkan perlindungan...orang Bugis sediakan tempat untuk pemimpin kamu

Tanpa Nama berkata...

kita tnggu sumber semberoyess. haha

Tanpa Nama berkata...

selagi berkuasa ...maka apa jua perkataan yang PM ucapkan adalah semuanya benar dan tak tipu belaka...hehehe

Umar Mukhtar berkata...

kaji body language antara bala dgn. mat mongol.

Siapa yg. cakap benar???

Sivakumar berkata...

Kalau mau tengok debat Brother Hisham pasal emigrasi keluar dari Malaysia di Astro Awani itu hari,

Sila pergi ke website ini, ada video dia.

Tanpa Nama berkata...

kalau aku jadi najibpun adik aku akan bt perkara yang sama mcm adik razak..

ha ha ha...

ini dah jadi cerita anak beranak...
rosmah terlibat, adik najib telibat, bile agarnya saudara mara najib yang lain nak terlibat??

muyhiddin tentu senang hati..takyah nak pakai bomoh tumbangkan najib....kiri kanan tembak najib dia bt dono jer...
ha ha ha....

muyhiddin...wa caya sama lu...

p/s : jgn lupa kasi tender jambatan bengkok kat wa klu lu dah naek jd PM...

jebatderhaka

Tanpa Nama berkata...

Aku nak buat donooooo.....apa kau bleh buat??? Kes dok ono lah sham...
Yang ada....hanya nonok!!! kah kah kah!!! Kau nak nonok sapa??? zzzzzzz!!!!! cretttttt!!!!

koboi berkata...

Yala jib...

sumber sembol.. eh sembrono buat apa nak kisahkan?

Tanya sama pokok
apa sebab goyang
nanti jwb pokok
suami najib goyang...

takkan tak nak saman....
perut tgh kembonggg tu...

Tempe Nama berkata...

Tukartiub di Yutiub!

http://www.youtube.com/watch?v=To6On4P3SmA


Berlawan dengan anak bekas Emm Bee Kedah... kah kah kah...

Tanpa Nama berkata...

terbaru...

pengarah SPRM letak jawatan...

ha ha ha...

bro, siasat...

jebarderhaka

Puan Ainon Mohd. berkata...

Tuan Tukar Tiub,

Jika tuan tidak padam foto lelaki bertopi itu, saya tidak akan baca lagi blog tuan ini!

Mat lendir berkata...

Begini Bro,

1. Jawapan yang diberi itu adalah sama sah tarafnya dengan jawapan yang dikeluarkan oleh Mahkamah rayuan.

2. Dengan itu tidak diperlukan sama sekali siasatan atau pendakwaan oleh mana-mana pihak termasuklan SPERM atau PRDM.

3. Sesiapa yang masih tak puas hati dengan keputusan ini, sila rujuk harus sana sini untuk meminta pandangan.

Harap maklum.