Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 8 Disember 2009

EEEE GILA NAK JADI MELAYU




MAHAFIRAUN



KRITIKAN MENGENAI BTN DIBESAR-BESARKAN – MAHATHIR – mStar

Mahathir Mohamad berkata kritikan mengenai modul kursus Biro Tata Negara (BTN), termasuk yang mendakwa ia berunsur perkauman adalah sesuatu yang diperbesar-besarkan.

Beliau berkata kursus itu hanya mengajar penjawat awam supaya mempunyai nilai dan budaya yang baru, seperti lebih berdisiplin, jujur dan tidak melakukan rasuah, dalam usaha memberi khidmat yang lebih baik kepada negara.

"Kita telah mempunyai perkara ini selama 20 tahun. Ketika saya menjadi perdana menteri, tiada siapa yang mengadu apaapa dan mereka yang menghadiri kursus ini juga mendapati ia sangat berguna.

KAH KAH KAH…

woit… BETUL LAAAA… SELAMA DUA PULUH TAHUN INI ADA KETUANAN MELAYU… kah kah kah..

woit… SEKARANG SATU MALAYSIA TAK NAK PAKAI KETUANAN MELAYU LAGI… kah kah kah…

kah kah kah… SATU MALAYSIA NAK KETUANAN RAKYAT… kah kah kah

woit… EEE INI TAK FAHAM FAHAM… kah kah kah..

kah kah kah… ZAMAN FIRAUN ONE MAN SHOW SUDAH TAMAT… kah kah kah..

woit…SEKARANG ZAMAN ANAK BADAK… kah kah kah…




8 ulasan:

Johan berkata...

woit bodoh Mahafiraun,zaman ko internet belum berkembang luas..cuma media bodek yang monopoli berita,memang lah nampak macam takde orang kecoh..

mamat ni masih bernostalgia dengan zaman pemerintahan dia..kesian macam punggok ridukan bulan..kahkahkah

Sukj berkata...

MAHAFIRAUN NI MAKIN TUA MAKIN HANYUT DAN MAKIN BANGAP

KINI ORANG BEREBUT-REBUT NAK JADI 'MUSLIM SEJATI'

BUKAN BEREBUT NAK JADI 'MELAYU'...kah kah kah kah

Tok Ketua berkata...

Kah..kah..kah...
'Zaman Anak Badak'..kah..kah..
lawak la ko sham...kah..kah..

Woi Mamak Kutty blah la...woi..
tobat la,.. sementara ada stok..
kah..kah..kah.. orang tua ni mabok todi kot...kah...kah..

Woi Bagi la Anak BAdak tu peluang perintah malaysia ni.. Biar la di lingkupkan dan sapu habis harta negara..kah..kah..

Takkan dengki kot..
Woi MAdey dah minum todi masam ke..? kah..kah..kah..
Baik Ko isap ganja...lagi baik..
tak pun minum air ketum ke..
denggung jugak...
kah..kah..kah...

Tanpa Nama berkata...

dia ni mmg bekas menteri paling cibai dalam dunia arr..
dah berenti pun masih nk bising2 sibuk.. mcm fuck!!
mmg lg jahat dari Dajjal dia ni..
woi, mahathir bongok.. pegi matilah.. rimas bodoh!

Tanpa Nama berkata...

Salam..

Semua perbuatan dan percakapan Mahathir pada masa ini adalah untuk menyedarkan Mahathir tentang apa yang telah Mahathir lakukan (Kezaliman dan Penipuan)selama pemerintahannya. Kita patut ambil iktibar dari apa yang terjadi kepadanya dan tidak mengulanginya lagi.

Jadi, jika beliau mengeluarkan kenyataan yang pelik dan tak masuk akal. Itu tandanya, tuhan telah memberikan ilham kepada beliau untuk memberi peluang orang melaknatinya lagi ..ha ha ha ha ha..dan moga perlaknatan oleh kamu meringankan lagi siksa atas dosa beliau..sesungguhnya Allah itu maha Adil dan Bijaksana.

Mungkin doa orang teraniya telah termakbul dan Mahathir masih hidup lama untuk memalukanya sendiri dengan perbuatanya..ha ha ha ha ha ha..

Peach to all..ha ha ha ha ha..

pikir2sdiri berkata...

adesss..sebodoh2 dia,bodoh ko lg kot..ko doakan dia mati,silap2 ko yg mati dulu.ko nk bisisng2 kt cni mcm la dia penah kaco periuk nasik ko dgn family ko..de ke?klu mls,jgn nk salahkan kerajaan..20 tahun lebih org cina x pnah komplen xde duit,ko nk ckp dia kejam?buah pikiran ko pn bkn bernas sgt nk ckp dia bodoh..ckp mcm mat laluk mintak duit mak nk bli todi de la wei!!

Mr berkata...

mungkin makbul doa arwah fadzil noor mintak mahadey ni panjang umoq sbb dia bleh tgk kesan pemerintahan dia slama ni..

Tanpa Nama berkata...

madey ni ingt dia la yg terbaik..gak2nye klu org lain yg jd pm mungkin lebih maju lg,ni tgk la skng rasuah xabis2,polis kena beli,hakim2 kena jual,projek2 20%..ni sume dia yg jd tok guru nye..ni sibuk lg nk joint..ape nama..anak badok..kah kah kahh