Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 8 Disember 2009

SATU LAGI PROJEK TIPU RAKYAT



BAIKI BUMBUNG STADIUM AMBIL MASA


Kerja-kerja membaik pulih bumbung Stadium Sultan Mizan di Gong Badak, dekat sini, yang runtuh awal Jun lalu mengambil masa kerana terdapat beberapa perkara teknikal yang belum diselesaikan.

Menteri Belia dan Sukan, Ahmad Shabery Cheek berkata, pihaknya yakin kontraktor yang bertanggungjawab akan meneruskan kerja-kerja pembaikan itu seperti diarahkan Kabinet.

Katanya, Kabinet telah memutuskan tanggungjawab membersih dan memulihkan runtuhan diserahkan kepada kontraktor asal yang terbabit dalam pembinaan stadium itu.

''Kita akan pastikan mereka siapkan tetapi kerana ingin menyelesaikan beberapa masalah teknikal... kerja-kerja membersihkan stadium terpaksa mengambil masa agak lama.

''Jika mereka tidak mampu kita akan serahkan kepada kontraktor lain... tetapi yang pasti segala tanggungjawab terletak kepada kontraktor asal," katanya kepada pemberita di sini hari ini.

Pada 2 Jun lalu, bumbung bahagian timur stadium yang menempatkan pintu A, B dan B1 ke tempat duduk awam serta tempat duduk tetamu diraja serta orang kenamaan (VIP) runtuh.

Kejadian tersebut berlaku selepas setahun stadium bernilai RM292 juta itu siap dibina dan menjadi beberapa venue utama sukan termasuk Sukan Malaysia (Sukma) 2008.

KAH KAH KAH…

woit… LIHAT HARGA NYA… 292 JUTA… kah kah kah..

woit… INI MACAM NAK KELENTONG… kah kah kah..

woit… MULA MULA PROJEK BUAT STADIUM… kah kah kah..

kah kah kah… BILA STADIUM RUNTUH …BUAT PROJEK BERSIHKAN STADIUM… kah kah kah..

kah kah kah… KEMUDIAN BUAT PROJEK BETUL KAN STADIUM… kah kah kah..

kah kah kah.. BAGI KONTREKTOR KELAS F YANG BARU…kah kah kah…

kah kah kah… INILAH DASAR YANG MENJANA EKONOMI NEGARA… kah kah kah..

kah kah kah... INI DASAR KETUANAN MELAYU... kah kah kah..

nota:
bila china dan india marah
kata bukan melayu tak hormat melayu
tapi macam mana nak hormat melayu haprak macam ini
tak kan kerana mereka melayu kita mesti hormat
letih lah badan
keringlah tekak
kosonglah perut

lebih baik cium buntut anak gajah kah kah kah




6 ulasan:

Johan berkata...

Dulu kata laporan akan siap dalam sebulan..sekarang kata nak bersihkan n repair dulu..laporan punca runtuh bila lagi nak keluar??

matstimketum berkata...

cium bontot anak gajah? tak semenggah bro!

fuardo berkata...

Akhirnya semua orang takut nak pergi stadium ini,

broooo... berkata...

antara contoh penipuan umno/bn

setiap kali berlaku kenaikan harga minyak, mentri terbabit selalu memberi alasan bahwa harga minyak naik melebihi 80 dollar setong...
sepanjang 2 tahun yang lalu hanya beberapa kali saja harga minyak menjangkau 80 dollar setong, itu pun sekejab2 sahaja...
sekarang kita ditipu lebih teruk lagi dengan membayar harga 1st grade petrol untuk mendapat 3rd grade low class petrol... kesannya semua orang dah tahu.

cuba kaji graft disini & nilaikan sendiri!!!

---------------------------------

http://oil-price.net/dashboard.php?lang=en

Tanpa Nama berkata...

konsep 1malaysia: bersihkan didulukan, repair diutamakan...
kahkahkah... bersih dan repair bagi buang segala bahan2 bukti dulu, baru boleh panggil pengkajisiasat profesional hatta dari luarnegara sekalipun - yang pastinya memberikan laporan: tiada kes salahguna kuasa atau penyelewengan... kahkahkah

lagipun lambat repair stadium, lambatlah dapat main bola kat situ, maka semakin lambatlah mutu bolasepak negara nak majulah sukan untuk negara...
kahkahkah

-average joe-
klakka-la.blogspot

Tanpa Nama berkata...

asal bercakap je air liur pun berbuih2......makn sabun breez ker?

dulu2 ketua al-arqam tu...
pastu incek shabry chik.... & sekarang incek shaziman........toloooong le....
bawa la tisu ker, sapu tangan ker.......geli le menteri mulut berbuih2 bila bercakap.

maaf kuar tajuk ckit.....