Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 8 Disember 2009

SEMUA ORANG TAHU - HANYA MADEY YANG TAK TAHU




INI MENTERI MELAYU YANG PANGGIL MADEY RASIS - BUKAN APEK CHINA




NAZRI PANGGIL MAHATHIR RASIS KERANA PERTAHAN BTN
– malaysian insider

Nazri Aziz called Mahathir Mohamad a “bloody racist” for defending the Biro Tata Negara (BTN) courses, and reasserted the Cabinet’s earlier decision to overhaul the programme.

He also slammed Umno’s Utusan Malaysia newspaper, saying its “denial syndrome” was making him laugh.

The minister in the prime minister’s department also repeated his stand “everybody knows what the BTN is,” so there was nothing to hide.

KAH KAH KAH…


kah kah kah… BETUL CIK NAZRI… MEMANG BETUL… kah kah kah..

woit… SATU MALAYSIA TAHU BTN AJAR ANAK MUDA MELAYU JADI RASIS… kah kah kah…

woit… SATU MALAYSIA TAHU BTN AJAR ANAK MUDA TENTANG KETUANAN MELAYU… kah kah kah..

kah kah kah... SATU MALAYSIA SUDAH TOLAK KETUANAN MELAYU.. kah kah kah

nota:
pelik dalam hal btn ini mat mongol zzzzzz saja.
langsung tak buka mulut.
menantu zzzzz pun tak cakap apa.
tidooo dengan pak mentua ke?
mana dia orang ini semua pergi.
pergi naik kapal anak raja saudi ke?
nak jumpa kotak lagi sekali ke kah kah kah


TAK PERCAYA SILA BACA:


BTN SUDAH LAMA TERPESONG –BEKAS PENGARAH – harakah daily

KOTA BHARU, 3 Dis: Biro Tata Negara (BTN) yang diwujudkan kini bukan lagi untuk menjaga semangat bangsa dan cintakan negara, sebaliknya untuk menjaga kekuatan parti Umno.

Bekas Pengarah BTN Terengganu, Rosli Abdullah memberitahu modul kursus yang diajar dalam BTN khususnya selepas tahun 1998, lebih menekankan pengukuhan peserta kursus kepada pada parti pemerintah itu.

“Pada masa yang sama, peserta kursus juga turut diajar memusuhi pemimpin parti-parti pembangkang, khususnya ulama dalam PAS, lebih bersifat perkauman dan berbagai lagi,”ujarnya lagi.

KAH KAH KAH...

kah kah kah... SUDAH TAUBAT BEEEB !.. kah kah kah



34 ulasan:

Johan berkata...

wow! ada hero anti-rasis wei dalam Umno..kahkahkah..kesian Mahathir Mohamad,kan dah kena tibai..diam jelah,pergilah tunggang kuda2 tu kat Argentina..

Tanpa Nama berkata...

Rendang tak berbuah.....

Tanpa Nama berkata...

entah apa2 la mahathir nie.. relax sudah..ketinggalan zaman betul..semua orang tahu kejahatan btn tue.. ini tahun 2009..bukan tahun 2000..

apa la madey nie..tak pernah trus terang.. kalau trus terang kan senang..

trio berkata...

kah kah kah

kasi tampar sikit itu muka eee madey, biar dia sedar dari mamai... ini sudah dikira perang terbuka ma, for da second round between nazri n eee madey kah kah kah

Sukj berkata...

kah kah kah kah...

NAZRI KATA PADA MADEY...'LU SAPA'...kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

KEKALKAN YO NAMO DINASTI MADEY KUTTY UNTUK TATAPAN ANAK MELAYU AKAN DATANG TAPI SEKARANG NI ORANG MELAYU SENDIRI DAH GUNO NAMO ORANG PUTIH PERANGAI PUN LOBIH KO ORANG PUTIH CAM NO TU, KONO TANYO MENTORI BAKAR JAMBATAN BRO...

madbi berkata...

kahkahkahkahkahkah kelakar betul mak oiiiii.... kalau takat cabang 2 lidah tu masih boleh disamakan macam DINOsaurus. ni kalau sampai berlidah kaki siap berjari jari, apo ke bondo menatang eh?????? harap satu hari keadaan ini menjadi kenyataan supaya jadi pengajaran kepada puak gerombolan dan pelajaran dan contoh yang baik kepada pakatan..... dah akhir zaman, macam macam keanehan terjadi(pencemaran nuklear kot)

Tanpa Nama berkata...

minta jasa baik
jadikan gmbar mady ni di bawah OSA.
tq.

Tanpa Nama berkata...

nazri tu tuian madey hasil semaian 21 tahun dulu.....

Tanpa Nama berkata...

mahathir ni ingat ramai lg org yg sokong dia kot? yg sokong dia suma yg ngok2 jer..
BAPAK PENYAMUN 1 MALINGSIAL..
pegi mati lah mamakdey kutty padayappa!! wira dunia ke-3 konon..
biler nk mati? 1 Malaysia nk buat kenduri kesyukuran ni..

-budak itm

Tanpa Nama berkata...

memang bodoh piang lah kau ni tiub, melayu rasis tak boleh, tapi kalau cina dan keling rasis tak apa. memang lembu la kau ni... bodoh macam lembu.

broooo... berkata...

tumpang lalu, lari tajuk sikit!!!

dibawah saya sertakan laporan yang di petik dalam Utusan Malaysia hari ini.

diharap DSAI & kepimpinan PR dapat mengambil tindakan “paling tegas” terhadap kenyataan yang dibuat oleh Dato’ Ibrahim Ali didalam laporan tersebut.
kalau semalam menteri dijabatan perdana menteri Dato Sri Nazri Aziz boleh membibas kenyataan mantan PM Tun Mahathir mengenai kenyataan beliau terhadap BTN, jadi dalam isu ini kita mahu tindakan yang lebih tegas diambil, termasuk mengunakan ISA jika perlu.

http://www.themalaysianinsider.com/index.php/bahasa/45758-btn-nazri-kecam-mahathir-rasis-mahathir-dakwa-sengaja-dibesarkan

Dato’ Ibrahim Ali sudah melampau & keterlaluan serta terdesak hingga sanggup menggunakan isu perkauman untuk kepentingan diri.

diharap seluruh pimpinan tanpa mengira kaum & perti bangun bersama, bersatu mengecam &mengambil tindakan tegas terhadap kenyataan biadap pemimpin biadap, perkauman, pembelot, tak sedar diri, tak mengenang budi, gila talak, gila meroyan dll… ini.

tidak ketinggalan, utusan Malaysia juga patut diambil tindakan kerana kerap menyiarkan arttikel berbebtuk hasutan!

diharap mendapat reaksi tegas & pantas dari pimpinan PR.

Terus berjuang,
Lawan Tetap Lawan…..

————————————————————————————————
http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2009&dt=1208&pub=Utusan_Malaysia&sec=Politik&pg=po_03.htm

Anwar, Pas, DAP hancurkan Melayu Islam

TAIPING 7 Dis. – Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) menegaskan, orang Melayu akan hancur selagi terus menyokong bekas Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Anwar Ibrahim dan konco-konconya.

Presidennya, Datuk Ibrahim Ali (gambar) menegaskan, orang Melayu juga tidak boleh bergantung kepada Pas kerana parti itu hanya mempergunakan agama Islam dan menjadi tunggangan Parti Keadilan Rakyat (PKR) serta DAP.

Tanpa Nama berkata...

BUKAN MADEY SAHAJA RASIS...
NAZRI PUN SAMA... TAK GUNA PUNYA AHLI GEROMBOLAN, SEKARANG DAH NAK MAMPUS, KUASA DIHUJUNG TANDUK, BARULAH PURA-PURA NAK UBAH SUAI BTN... APAPUN...SAMA ADA KAJI ATAU TIDAK, UBAH SUAI ATAU TIDAK...KITA TETAP TOLAK AMENO/BN....

anak bapa berkata...

hore hore

Tanpa Nama berkata...

TAIPING 7 Dis. – Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) menegaskan, orang Melayu akan hancur selagi terus menyokong bekas Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Anwar Ibrahim dan konco-konconya.

Presidennya, Datuk Ibrahim Ali (gambar) menegaskan, orang Melayu juga tidak boleh bergantung kepada Pas kerana parti itu hanya mempergunakan agama Islam dan menjadi tunggangan Parti Keadilan Rakyat (PKR) serta DAP.

mamat anak pak ali nie..memang dasar katak ...lidah panjang..boleh tangkap lalat..
dulu berkempen diatas pentas PAS menyamar pakai serban...sekarang dah macam gila meroyann la pulak...lepas nie jangan harap la leh naik balik..tunggu ko bila plhanraya nanti..jangan harap rakyat nak undi ko..madey jadi apa sekarang..sian dia dah tak ada kuasa,,,,dah tak power...maklumlah dah nyanyukkkk

Tanpa Nama berkata...

kejam la lu bro letak kaki kat mulut

letak la gambar bogel daphine iking ker........selera skit aku nak tgk.....kah kah kah

mat pelik bin ajaib berkata...

kenapa mulut madey begitu?

*hairan sungguh. Sungguh2 hairan*

broooo... berkata...

org yg tanpa nama 2009 Disember 8 09:22
lagi la bodoh macam baghal@kaldai

gascoigne berkata...

takpe sabarlah...next election Ketuanan Melayu akan takde dah...diganti dengan Ketuanan Rakyat...

Sabar yelah...yang penting jangan lupa mengundi....next election Anwar akan jadi PM...kita rombak semua,

Tanpa Nama berkata...

beb TT
al-kataki wal perkasi dok buat gila n menjadi gila2 nya....
x dew berita pon dr blog TT

Daeng berkata...

Selamat tinggal 2009 selamat datang 2010.
Selamat tinggal 2009-Tahun 2009 bakal berakhir beberapa hari lagi..selamat tinggal 2009 dan Selamat datang 2010. Selalu kita dengar orang mengajak kita pandang ke hadapan. Tetapi kali ini Daeng Mamak ingin mengajak kalian semua pandang ke belakang!! Pelik memang pelik tapi ini hakikat hidup. Pandang ke belakang bermaksud kita memandang sejarah hidup kita sepanjang 2009.
Kalau di ingatkan semula 2009, banyak perkara yang berlaku di dalam hidup & Negara kita. 2009 melihat pemimpin Negara masing-masing berlagak jadi adiwara pada rakyat. Ada istilah ketuanan rakyat ada istilah 1 Malaysia. Bagi saya semuanya hanya untuk meraih kuasa untuk keberuntungan peribadi. Apa punya tuuuurrrr H1N1 melanda negara tapi B1N1 lagi ganas. Hanya menyerang kaum adam sahaja.
Perkara yang berlaku pada kita duit poket makin kempes dek kerna harga baragan keperluan asas mau meneruskan sisa-sisa hidup semakin tinggi. Sekarang harga bawang merah besar sudah RM4.00/kilo di pasar raya Giant. Harga beras naik lebih 20% tahun 2009. Contohnya beras untuk orang kencing Manis _ Taj Mahal dari RM 23/ 5kg sekarang sudah RM35.Duit pinjaman PTPN masih perlu di bayar.Ya ampun mak ayah!! Bagaimana anak mu boleh kirimkan wang buat belanja bulanan!!Kadang –kadang terfikir inflasi tahunan yang di umumkan oleh kerajaan macam tak logik. Tapi memang betul kerajaan tak tipu. Mereka benar! Sangat benar kerana harga inflasi hanya di kira dari dari beras hancur 15%, di kira harga gula pasir, garam, susu pekat manis, tepung gandum tanpa vitamin. Memang bijak!!sangat bijak!!
Desakan hidup semakin tinggi. Upahnya masih ciput. Tidak setara dengan apa yang di usahakan. Apa boleh buat kita ni hidup di zaman kapitalis. Sistem apa barang boleh jual kita jual. Apa barang boleh untung kita jual. Apa bayar upah murah kita tindas.berbual dengan kenalan dari Philiphina, mereka terkejut Negara tercinta ini masih tiada system gaji minimum. Apa boleh buat kita masih pakai undang pekerja tahun 1955. Kasihan, para pekerja di Malaysia. Kesatuan sekerja apa khabar? Bila nak ubah gaji boleh tuntut kerja lebih masa dari RM1500 kepada RM2500. Kasihan kaum buruh di Malaysia. Hidup mereka tertekan. Sangat tertekan. Sekarang golongan kolar biru masuk MLM dan sebagainya untuk menampung kehidupan. Inilah reliti 2009.
Selamat datang 2010- Harga Petrol tiada subsidi di pam minyak. Di harap kerajan tak letak harga lantai. Biarkan stesen minyak letak kan harga seminimum yang mereka mau. Tapi mampukah kerajaan berani? Ya ampun pasti tak berani! Lihat saja bila bank berlumba –lumba tawar intrest rendah sampai BLR tolak 2%, kos guaman bank tanggung sudahnya Bank Negara tidak benarkan lagi.Lantas dengan bijaksana penjualan hartanah akan di kenakan cukai 5%. Kalau RM100000 sudah kena cukai RM 5000. Kasihan Sang Pembeli rumah. 2010 yuran guaman kena bayar, interst pinjaman tinggi + 5 % cukai belian rumah. Sampai kapan nak menyewa. Nak buat rumah setingan ahli kapitalis dah bolot semua tanah kosong. Anak kecil main api. Aku belajar lagu ni di kem merong mahawangsa di Denkil tahun 1997 masa kursus BTN. Kalau tak pergi biasiswa akan di tarik balik. Ya ampunnnn!!! Kena lebong den masa tu!!
2010 ada GST- apa kebenda ni? Orang kampong tak paham apa ni GST. Bahasa mudah cukai Belian barangan. Contohnya kalau GST 5% kita beli beras harga RM 50.00 harga yang perlu di bayar ialah RM52.50. Dah hilang RM2.50. Apa boleh buat buat dengan RM 2.50 boleh beli gula sekilo tahun 2010. Pasal apa gula tak ada subsidi lagi. Kenapa tak ada subsidi lagi? Khabarnya kerna rakyat Malaysia ramai yang kena kencing manis. Apalah bijak sana punya alasan.
Selamat tinggal 2009. Selamat datang 2010. Turun naik, turun naik gaji nya masih bergitu. Ya ampun orang politik!! Tolonglah berkerja untuk rakyat. Cukuplah main wayang gambar politik!! Ya ampun orang makan gaji kerja gomen. Tolonglah kerja dengan lebih cekap untuk rakyat!! Ya ampun..ya ampun…
Dari: Daeng Mamak

Tanpa Nama berkata...

Gerombolan dah makin MERAPU aku tengok...

Kena gila meroyan

Tanpa Nama berkata...

Kah..kah..kah
Sekali kepala Madey nmpk mcm
kepala Lembu jelir lidah la..
Apa lagi konco-konco UMNO,
pijak laa..
Kah..kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

oh madey ada kuda di argentina ka? wow.. fantasticc

Tanpa Nama berkata...

I am sure everyone would get along in our country called Malaysian and call each other friend, I hope my kids and next generation never get witness racism first hand.

Life is hard as it is, without the need racism like supporting our family and giving our kids a good education.Ways to stop racism should begin at home and school. Getting along will be our biggest advantage, our strongest tool. I did have people who I did call friends.

So many holding the reins of power not spiritually aware,
And racism is around me everywhere,
And racism only leads to division and war,
Just to show how ignorant some.

Once I remember my Muslim Friends recite to me about Islam:

Prophet Mohammad Saying:

" All mankind is from Adam and Eve, and Arab has no superiority over a non- Arab has no superiority over an Arab; also a white has no superiority over a black; a black has any superiority over a white - except by piety and good action".

p/s: Minta maaf tulis dalam bahasa inggeris kerana kadangkala kita beremosional dan sedih kenangkan nasib kita yang bukan Melayu di negara ini tiada kata-kata yang sesuai dapat dikongsikan dalam bahasa Melayu...dan ia bukan bermaksud dan bertujuan untuk merendahkan bahasa kita.- Balan Nambiar.

Tanpa Nama berkata...

Madey belum kenal dirinya sendiri.
Pengampu pengampu beliau sudah mula membenci kepada Madey. BTN hanya untuk kepentingan Politik Orang UMNO sahaja..

Sekarang Madey hanya perjuangkan kepentingan Anak anaknya sehingga menuju ke putra jaya bakal PM.. selepas Najib..

Madey masih mengangap Negara Malaysia hanya milik keluarga mereka sahaja.. Bukan milik rakyat.

Framestone berkata...

he..23x ubah je la BTN tue... wajibkan sahaja pada yang wajib he..23x buakn wajib paksa... tp bg meraka yang wajib brain wash kepale otak dok fikir nk jual maruah negara je...

melayu..?? eh sape melayu ek he...23x wujud ke ketuanan tue.. he..23x sikit2 hilang la tue.. boleh simpan dalam buku sejarah he..23x

www.broframestone.com

dinpaka berkata...

Jangan lah korang hina Mahathir..kesian dia.. nanti dia nangis lagi macam mana??? nanti dia keluar dari umeno kali kedua macam mana..?? sape nak pujuk dia??.. Fidah AP dah nyanyuk juga cam mana nak pujuk Madey??...kah..kah..

kesian madey....makin tua makin di kutuk.. udah2 lah madey, elok lah tambahkan lagi amal ibadat yang sedia ada supaya lebih mantap lagi demi menghadapi akhirat nanti.. (termasuk peringatan untuk aku juga)..

pikir2sdiri berkata...

alahai..lalang mmg org suke..katak lompat lg org suke pungut..asalkan sefahaman dgn kite xpela kot..lalang ke,katak lompat ke xpe la kn?time org tua ni da xde la bru rmi nk jd hero. x heran la nazri..kene sound skali kang diam la..taku ank bini x makan nnt..takut kroni mengamuk cri kt rumah x dpt bantuan..hahaha..

Tanpa Nama berkata...

Boh lah
Mat kutty tok soh dok belawok lagi. Dulu demo kuat mace diktator oghe takut mu kato BTN ajar sejarah.Ajar menate gapo! bersara la tok soh buat kenat lagi!

Mr berkata...

Bekas Pengarah BTN? Rosli Abdullah? dh jd bekas baru lu nk ckp dh terpesong? masa dulu lu sebat cukup2.. skrg dh pencen baru lu nk bukak mulut? rosli rosli...

Sudin berkata...

Bermati-matiankah Mahathir mempertahankan BTN ?
Biro Tipu Melayu dengan laungan "Ketuanan Melayu".

Sudah tentu akan di pertahankannya kerana salah satu manfaatnya atau nikmat ialah memperolehi peluang untuk ditaja bagi memperolehi pendidikan di pusat-pusat pendidikan terulung di dunia buat anak cucu-cicitnya atas dasar DEB/Ketuanan melayu.

Biar rakyat berbunuh-bunuhan sesama sendiri dari tiupan api perkauman yang nyata amat berkesan setelah beliau praktikkan selama ini.
Dengan kesempatan ini mengolah persetujuan melayu bahlol untuk mengangkatnya sebagai pejuang melayu.Namun hakikatnya tidak lebih dari seorang keturunan mamak jenis pembelit yang tersohor.Politikus realpolitik sahaja,tidak lebih dari itu.

Ha,ha....pemikir ?
Tunggu.........

Tanpa Nama berkata...

korang rasa mahathir ada baca tak post nie kahkahkah.. lamanya tt tak update..dari tengahari aku buka tutup blog nie..

wakmeli berkata...

rasis tu perkara biasa la, bukan melayu je rasis tapi cina ngn india pun sama. cuba bagi kuasa penuh kat dorang. tgk singapura je cukup. contoh terbaik.aku gerenti dorang akan melebihkan bangsa dorang gak. bak kata pepatah omputeh ' every races hate each others, but they all hate jew' klau xsilap aku camtu le.
cuma rasis melayu dalam konteks ni ialah utk pertahankan umno je. tu yg silap besar. pastu dalam masa yg sama dorang gak yg jual tanah melayu dan bersetongkol dalam keja2jahat(saham dalam kongsi gelap,perjudian, arak, rasuah dll) atas nama umno secara tak langsung mmpergunakan nama melayu.pirah. wat kesalahan dan guna nama umno dan sebab tu umno dah jadi lubuk penjenayah kolar putih.aku cuma percaya PAS je yg layak dalam pertahankan Islam dan secara langsungnya majoriti melayu insyAllah... bila islam ditegakkan mengikut hukum, insyaALLAH keadilan dan kesaksamaan dapat ditegakkan.