Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 1 Disember 2009

HARI HARI AKHIR ANAK ANAK KECIL KENA TIPU



ANAK KECIL BERMAIN API - HINGGA TERBAKAR KANG KONG DI SINTOK




KABINET SETUJU SUSUN SEMULA BTN CERMINKAN SATU MALAYSIA - malaysianinsider

Kabinet bersetuju untuk menyusun semula Biro Tata Negara (BTN) ekoran tekanan pelbagai pihak agar ditutup kerana didakwa menyebarkan propaganda perkauman, kata Menteri di Jabatan Perdana Menteri i Nazri Aziz hari ini.

Nazri berkata, Ketua Setiausaha Negara Mohd Sidek Hassan telah diminta agar menyelia urusan penyusunan semula BTN.

“Kami bersetuju untuk menyusun semula BTN kerana sukatannya bertentangan dengan konsep satu Malaysia Najib Razak,” kata Nazri di bangunan Parlimen.

Keputusan itu dicapai dalam mesyuarat Kabinet baru-baru ini.

KAH KAH KAH…

kah kah kah… INI BERITA AMAT PELIK… kah kah kah…

woit… MALIKUL SEMBAB BUKAN DALAM KABINET ?... kah kah kah..

woit… SHARIZAT GEDEBAB TU BUKAN DALAM KABINET ?... kah kah kah..

woit… MAT NOR SEMBAB JUNIOR BUKAN KABINET?…. kah kah kah..

kah kah kah… MANA MUNKEE INI PERGI BILA AGENDA SINTOK INI DIBINCANG?...kah kah kah

kah kah kah… INI MESTI AHLI KABINET DOLAH BADAWI… KABINET ZZZZZZ… kah kah kah…



9 ulasan:

نيك حافيظول berkata...

kah kah kah kah

apahal la mamat sekor ni berbeza pendapat dengan pimpinan gerombolan yg lain. Mat Isyam, Mat Monngol dan Malikul Sembab kata bertepatan dengan gaya 1Malaysia, dia pulak kata tidak?

Kah Kah Kah Kah

Nampak sgt gerombolan cuba nak klentong dan bodohkan melayu melalui media....

Sudahlaa... Stop being a compulsive liar la...

Tanpa Nama berkata...

salam

nak tergelak dengar lagu anak kecil main api sebab saya bayangkan namwee buat lagu rap, bunyi dia lebih kurang macam ni

anak kecil main api
kenapa main api..pi..pi
api tu bahaya...ya..ya
kalau terbakar..kar...kar
kan susah...sah..sah

main mercun lagi bahaya..ya...ya
nanti putus jari..ri...ri

hah..hah...sambung la lagu ni sapa yang nak. Br Keris Silau yang selalu kat Malaysia Today tu mesti pandai. lama tak dengar.

jemput namwee buat lagu ni..hah..ha
mesti best kan bang isham.

Tanpa Nama berkata...

eh.. ada pengakuan laa pulak .. kah kah kah ...

HajiKepalaLembu berkata...

kedapatan...baru mengaku..tahniah nazri aziz sbb mengaku BTN ni cacat dan pincang..pasti epas ni ada modul bagaimana nak jadi kurus

Tanpa Nama berkata...

Pegangan UMNO adalah Ketuanan Melayu yang membolehkan semua Ketua Bahagiannya merompak habis harta negara melalui membakar rasa tak selamat Melayu yang orang Cina atau bangsa lain sedang menindas orang Melayu. Semuanya salahkan bangsa lain dan Melayu akan bersatu dengan tipu-bohong UMNO itu. Meracunkan orang Melayu di BTN dah berakar umbi. Di BTNlah akan diperbodohkan orang Melayu dulunya kaya, bertamadun, moden sehingga datangnya penjajah dan kaum lain. Orang Melyu dulu adalah hamba kepada raja-raja Melayu , hidup bertani, bayar cukai kepada pemerintah. Kini Raja-raja jadi pemegang agama dan adat Melayu dan Ketua Bahagaian UMNO duk asyik sebat harat negara. Lihat rumah-rumah mereka semuanya boleh berharga berjuta-juta RM, tak mungkin dapat berbuat demikian dengan duit makan gaji selekeh mereka. Kerja mereka melaung-laungkan Ketuanan Melayu sampai naik boring gila babi. Tak mungkin mereka akan membuat perubahan bermakna kepada inti kursus itu keran jika berlaku maka rakya akan lebih sedar untuk membuang UMNO yang tiada falsafah perjuangan untuk keadilan langsung kecuali mempertahankan kini dan selamanya Ketuanan Melayu! Melayu bangan lagi bodoh bangkitlah daripada kena sihir UMNO!

Tanpa Nama berkata...

tahniah pakatan rakyat dan krajaan rakyat slangor.

kpd sprm silalah siasat tender spies slangor...

siasatlah supaya pakatan rakyat tidak menjadikan rasuah sebagai kemestian.siasatlah demi rakyat.siasatlah demi kerajaan yg hidupmatinya kerana rakyat.siasatlah supaya pakatan rakyat sentiasa sedar bahawa perilaku jijik gerombolan jgn dijdkan pedoman...

siasatlah demi sebuah kerajaan yg bakal memerintah malaysia...

nyahkan gerombolan dan kwn2nya...

jebatmalaya berkata...

salam, lagu ni dah lama aku dengar. seingat aku masa aku kat tadika lagi.. tapi masa tu mana faham sangat. so nyanyilah sampai hilang suara... tapi bila aku hayati maksud sebenarnya adalah.. api tu sebenarnya rasuah.. so.. bila aku fikir memang patutlah.. bumi dipijak milik orang lain.. memang pun telah terjadi waktu sekarang.. kerana rasuah.. banyak tanah-tanah, gunung-ganang, felda-felda jadi milik orang asing. main lagi dengan rasuah walaupun RM10. pasti tergadai segala yang ada. senang cerita api masih kecil jadi mainan bila dah besar.. rentung badan hilang nyawa tergadai maruah harta benda. fikirlahkanlah... unndi untuk pihak yang amal rasuah ibarat bermain api...

Tanpa Nama berkata...

anak kecil main api...
buat ape kau main api....
kau masih anak kecil lagi...
nanti rumah kau hangus kena jilat api...
sudah hangus tanye menteri..
mana tahu kena bagi subsidi...
mintak subsidi tengok ic...
kau melayu ke eee...
tapi sekarang tak kisah lagi..
asal ada "bin" dan "binti"..
kalau tak percaya tanyer menteri...
menteri kata yang penting undi...
yamg penting undi...
bukannya eee...

jangan main api (3x)...

lebih baik main guli...
sakit hati baling guli...
kena dahi menteri...
kena dahi menteri..
masih kecil belum dosa lagi...
jangan main api...

Bekas Peserta BTN berkata...

Kursus BTN tiada tujuan lain selain dari membodohkan orang Melayu. Sudah bodoh dibodohkan lagi. Bodoh membodoh memang kerja gerombolan supaya orang Melayu tidak cerdik dan tidak bangun dari tidor.