Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 1 Disember 2009

MALIKUL SEMBAB BERFATWA LAGI



KALAU NAK SLIM - NAK BUNUH SELERA MAKAN - TENGOK MUKA INI




NIK AZIZ BUKAN TOKOH AGAMA – berita hairan

Muhyiddin Yassin menganggap Mursyidul Am Pas, Nik Aziz Nik Mat tidak sesuai digelar tokoh agama, sebaliknya hanya layak menjadi tokoh politik kerana memperalatkan agama demi kepentingan politik.

Dia berkata, jika benar Menteri Besar Kelantan seorang tokoh agama dan faham selok-belok agama, Nik Aziz tidak sepatutnya menggunakan doa meminta Tuhan memusnahkan orang lain terutama yang seagama dan sebangsa dengannya.

Katanya, apa yang dipertahankan Nik Aziz itu adalah satu kesalahan besar di sisi agama kerana tidak menunjukkan amalan sebenar bagi seorang yang dianggap sebagai pemimpin agama, mursyidul am dan tokoh Pas.

KAH KAH KAH…

woit… APA PUNYA TUUUUUUR…. kah kah kah..

woit… APA PUNYA FATWA… kah kah kah..

kah kah kah… KALAU SEAGAMA DAN SEBANGSA…. ERTINYA MESTI SOKONG… kah kah kah..

kah kah kah… KERANA PEMBUNUH DAN PERASUAH INI SEAGAMA DAN SEBANGSA MAKA KITA WAJIB DOAKAN PANJANG UMUR…kah kah kah..

kah kah kah… SEMBAB INI SUDAH GILA KE APA?... kah kah kah..

woit… APA PUNYA TUUUUR … APA PUNYA FATWA… kah kah kah..



13 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

inilah akibatnya bila bekerja tidak meletakkan kalimah ALLAH dan MUHAMMAD didepan,tidak meletakkan al quran dan sunnah nabi dikiri dan kanannya...

mereka tuntut hak mereka,kelantan tuntut hak klantan...klu hentian pagoh itu ditakdirnya terpancut minyak org johor boleh juga berhak dengan royalti.klu tengah2 sawah tanjung karang terpancut minyak rakyat slangor juga ada haknya.ini yg kita paham.ini janji petronas dgn krajaan negeri masing2.tolong jgn pusing2.

bagi saja.apa ada hal...klu krajaan klantan salahguna wang royalti itu aku percaya sepuluh kali ganda hebatnya drpd doa tok guru azab tuhan kepada mereka.apa yg takut sngat...

yg jd masalah gerombolan kalut kelam kelibut,serba tak kena...tok guru cuit skit jer dah glabah tak tentu arah...

Mat Dangdut berkata...

kalo makbul doa saya harap...semua mati waktu tgh makan ais-krim mongolia...atau mati 'berkaraoke' selepas dangdut..boleh ke?

Tanpa Nama berkata...

Satu lagi contoh klasik Mat Sembab mempamerkan kepintaran bodoh gila babinya. Entah apa-apa asyik komen ikut sedap mulut dan tak bermutu langsung seperti penampilan peribadinya!

mosabit berkata...

apa gelar gelar???...ingat TGNA tu suka sangat ker dengan gelaran?....

kalau dah sembab tu jangan la nak sembabkan TGNA pulak...cari lah orang lain yg segrombolan dengan kamu....

kah kah kah kah kah kah ....

Tanpa Nama berkata...

pasal doa pun jadi kecoh..ambo punya pasal la nak doa apa pon.doli apa mu.p

Tanpa Nama berkata...

tak faham aku, kenapa la puak umngok nie melenting-lenting dan melilau-lilau...kan doakan sekiranya najib and puak2 bangangnya buat aniaya dan ada niat tak baik...kalau najib dan puak2 bengongnya tu tak de niat jahat dan buat aniaya...tak la risau...maka ini menunjukkan bahawa mmg najib dan puak2 bengongnya mmg ada niat jahat...hehehe

نيك حافيظول berkata...

kah kah kah kah

sembab ooo sembab. anak seorang ustaz sembab ooo sembab kah kah kah kah.

kurangkan sikit daging di muka itu biar tumbuh jambang kah kah kah kah

baiklah ustaz al-malikul sembab, sekarang apa punye masalah dengan doa nik aziz itu, ada getar itu punye turrrrr ke kah kah kah kah

madbi berkata...

bukan tokoh agama....????? habis sapa tokoh agama??? harussani??farid rawi??jamilkhir??toyokhir??abuya??nordin mtop??chinpeng?? tokjib??bikmama??altantuya??ezam??bala??zianazain??azizsatar??yusofhaslam??a.galak??kru??alleycat??karpal??lks??saiful??khalidibrahim??muhyidin??nakhaie??hisamudinrais....??tulangbesi??nasaruddinmatisa??hajihadi??husam??sapieapdal??musaaman??taibmahmud??pidah??juhichaula??azalina??linggam kot..habis tu sapa????? mangkuk betulla hang ni...kalau dah kita doakan musuh kita supaya jadi baik tapi tak mau baik2 jugak...doakanjela supaya musuh tu kojol... maka disitula noktah kejahatannya, orang lain pun tak jahanam...

Tanpa Nama berkata...

Siapa yang tidak memberi Royalti Minyak kepada Kerajaan Kelantan? Ada kaaaaaaaaaaaaaaaaah hasil minyak itu milik Najib Rajak? Bukan kaaaaaaaaaaah hasil minyak itu hak rakyat Kelantaaaaaaan??????

Manakan daun bergoyang jika tidak ada angin? Manakan ada asap jika tidak ada api!!!

Nik Aziz berbuat demikian dengan berdoa bagi pehak rakyat Kelantan. Beliau berkorban untuk rakyat Kelantaaaaaan dan bukan untuk diri dia sendiriiii!!! biarlah pemimpin yang tidak memberi hak rakyat dibinasa oleh Allah Yang Mahakuasa!

Allahuakhbar Allahuakhbar.

Tanpa Nama berkata...

Maunya didoakan puak-puak munafik tu supaya tak leh kencing sampai mati sebab menahan royalti minyak yang mengalir di bumi Kelantan.

HajiKepalaLembu berkata...

AGAKNYA MASA PILIHAN RAYA MAT SEMBAB NI DOAKAN NIK AZIZ MENANG DI DUN CEMPAKA. DOANYA BEGINI..yA ALLAH MENANGKANLAH NIK AZIZ DAN CALON2 PAS DALAM PILIHAN RAYA INI. AMIN..INILAH DOA MAT SEMBAB

Usaha & Doa berkata...

Biarkanlah dia nak berfa'turrr'wa..Takdenye orang nak dengar...
Ngigau siang mlm dia dgn doa TGNA tu...

Master Yoda berkata...

Nordin Kardi la tokoh agama yg ulung

Kah kah kah

Yusuf Qardawi pon tak leh celen mamat ni....

Sintok mari beb...

Kah kah kah