Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 9 Disember 2009

KELUAR UMNO KATA MADEY PADA NAZRI



ANUGERAH SATU MALAYSIA - DRAMA TERBAIK 2009




MADEY JAWAB NAZRI
-mStar

"Dia adalah ahli UMNO. Dia patut letak jawatan," kata Mahathir Mohamad ketika ditanya mengenai selaran Menteri Di Jabatan Perdana Menteri, i Mohamed Nazri Aziz terhadapnya mengenai isu Biro Tata Negara (BTN).

Bekas Perdana Menteri itu turut menambah, Umno sendiri adalah sebuah parti bersifat perkauman yang membela nasib orang Melayu.


KAH KAH KAH…

kah kah kah… INI DRAMA TERBAIK TAHUN 2009… kah kah kah..

kah kah kah… INI SKRIP TERBAIK TAHUN 2009… kah kah kah..

kah kah kah… INI DAILOK TERBAIK TAHUN 2009…kah kah kah..

nazri : madey kamu rasis
madey: nazri kamu keluar gerombolan …. gerombolan parti rasis
nazri: madey kamu eee… kamu bukan melayu kah kah kah



9 ulasan:

Mat Lendir Tengkek berkata...

Bro!

2 X 5 = 10

5 X 2 = 10

10/ 2 = 5

10/ 5 = 2

Bro tengok, angka-angka tu beza tak?
Itu la gua sudah cakap dari dulu lagi, kan!

Ariji berkata...

bukan anugerah skrin 2008, tapi 2009 la hehehe

Tanpa Nama berkata...

cissssssssss! durhaka kau si Nazri

Tanpa Nama berkata...

ala....sudahlah nazri...masa madey jadi PM...madey kata MELAYU HAPRAK..ada kau bising?...tarakkkk...dah tu boleh cium tangan madey lagi...kalau boleh bontot madey pun kau nak cium....sebut pasal bontot...brahim katak tu dah cium lum buntot madey?....kahkahkah

koboi berkata...

APA?? AMNO parti perkauman???

Siapa salah Madey @ Nazree??

Pigi jahanamlah semua gerombolan...

Tanpa Nama berkata...

Bro, walo pon lubang hidong ko beso mcm mawas, engko tetapppppp!!! menjadi pujaan hatikuuuu!!! kong kali kong bro...kah kah kah!!! Kalo MGR hidop lagiiiii...menangis dia kerana semua award kena sapu....kah kah kah!!!!

Tanpa Nama berkata...

tidak...tidak....tidak.... ini bukan lakonan atau sandiwara. mereka memang sedang berperang. ameno memang tenat lagi nazak. samalah juga dengan suku sakat be end yang lain.

Tanpa Nama berkata...

aku pelik tgk org melayu..apesal undi eeeeeeeeeee..

Keliwontron berkata...

TanpaNama 19:16 Muahahaha lawak hang nie

Abis la Madey semua dah start tibai org tua tu .... kalau minggu depan Tang Sri Rahim Tamby Chik smash dia pulak mao masuk IJN lagi org tua nie

Nazri drama saja tu ..dekat belakang mai rumah Madey tolong tebas rumput dan siram pokokk Mengkudu Madey ...hangpa jangan percaya la sinetron bodo nie