Rabu, 9 Disember 2009

MALIKUL HEROHITO SEDIH – GEROMBOLAN SUDAH SERIK



SATU MALAYSIA SUKA HATI BILA GEROMBOLAN GADUH




BTN: HENTI BERTELAGAH SESAMA SENDIRI : MUHYIDDIN
–berita hairan

Pemimpin kerajaan perlu berhenti melakukan debat politik secara terbuka sehingga boleh menyebabkan pertelagahan sesama sendiri dan akhirnya terperangkap dengan gerakan strategi pembangkang sehingga rakyat menjadi buruk sangka kepada kerajaan, kata Muhyiddin Mohd Yassin.

Dia berkata, mereka sentiasa mencari jalan dan mengadakan agenda sedemikian dengan sasaran mahu menjatuhkan institusi dan agensi kerajaan seperti Polis Diraja Malaysia (PDRM), Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) dan institusi diraja.

"Saya bimbang ada gerakan tertentu yang dibuat secara halus atau kasar yang dilakukan pembangkang untuk melaga-lagakan kita dan memberi gerakan menjatuhkan dengan mempertikaikan institusi supaya akan terbenam dalam benak dan pemikiran rakyat betapa jahat dan buruknya kerajaan.

KAH KAH KAH…

woit…. INI MALIKUL HEROHITO CUKUP JAHAT… kah kah kah..

woit… PAKATAN KRITIK BTN… kah kah kah…

kah kah kah… TAPI MALIKUL SUDAH KATA PAKATAN KUTUK POLIS DAN SPRM… kah kah kah…

woit… JANGAN ALIH ALIH… JANGAN TIPU MELAYU… kah kah kah..

nota:

tapi satu malaysia memang suka tengok gerombolan gaduh
tapi satu malaysia memang suka kalau gerombolan berlaga
tapi satu malaysia memang suka kalau rakyat lihat gerombolan jahat

kalau gerombolan jahat – pakatan mestilah baik kah kah kah





3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

malikul tuduh PR nak jatuhkan institusi raja...waaa...sedap mulut...ni kene saman ni...die dah buat onar...SAMAN...TIBAI...SEMBAB NI

Tanpa Nama berkata...

Tak usahlah nak menyalahkan pembangkang mahyuddin oiiii...rakyat memang dah nampak, dah lihat, dah tengok, dah merasa dan dah tahu betapa buruknya, jahatnya, zalimnya, gedebenya,lahabaunya, bangangnya, penipunya, mangkuk ayunnya kerajaan....kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

waaa apa yang kata pakatan buat semua tak boleh. itu tak boleh ini tak boleh, sampai nak ajak debat pun tak boleh. habis tu apa yg bolehnya?

tengok tv sampai terngana masuk lalat itu yg boleh kah kah kah kah