Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 29 Disember 2009

LAWAK PETANG SELASA



NAJIB AJAK RAKYAT CAPAI TRANSFORMASI
– berita hairann

Kerajaan sedang rancak bergerak melaksanakan pelbagai langkah pembaharuan dan penambahbaikan menerusi gabungan pelan transformasi negara, kata Najib Razak.

Sehubungan itu, dia berkata, adalah penting untuk rakyat terus bersama beliau menghadapi 2010, sekali gus merealisasikan pelan transformasi yang dirancang.

KAH KAH KAH…. KAH KAH KAH... KAH KAH KAH

KAH KAH KAH... KAH KAH KAH...KAH KAH KAH




YANG INI KE?


TRANSFORMER YANG INI ?






22 ulasan:

SyawaL berkata...

Najib ajak jadi jet robot?

shahmetal berkata...

gambar yg pertama tu kita panggil adapter.

ini baru transformer:
http://www.isomatic.co.uk/images/smtraf-11.jpg

nak gelakkan orang konon.

kahkahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Apa yang hendak ditransformasikan? Betapa hebat slogan pemimpin UBN baik dari Madey, Pak Tidur dan Pak Albino dari nak transform Malaysia kepada ' Bersih, cekap dan amanah', Cemerlang, Gemilang dan Terbilang' dan ' Satu Malaysia, Rakyat didahulukan, Prestasi diutamakan', nampaknya semuanya bunkam! Selagi isu keadilan tak disentuh selagi itu semua slogan itu orang tak ambil POT! Tipu, bohong, klentong, diperbodoh saja rakyat! Kenapa isu keadilan tak mahu disentuh asyik-asyik 'Ketuanan Melayu' yang diselaputi dengan slogan-slogan kosong itu.

faheza berkata...

mungkin kot....ker AF nieh???
hahahahaha

Tanpa Nama berkata...

salam tok najib, woit, tranformasi ape? buta mata ke, rumah terbengkalai sanasini 1malaysia taknampak ke, kami, pembeli rumah terbengkalai 1malaysia dah jadi susah, kenapa bela pemaju, sebab pemaju koroni 1 malaysia, apa suruh kami berlindung dibawah ketiak bik mama! ayuh sselesai segera rumah terbengkalai, jangan sembang tipu 1mlysia, minta tukar tiub bangkitkan hal rumah terbengkalai ini.-pembeli rumah terbengkalai.

Tanpa Nama berkata...

memanglah penting untuk rakyat terus bersama-sama............... tumbangkan UMNO/BN di PRU13 nanti !!

Rakyat 'TAK NAK' Najib !!


Dakis.

ahmad berkata...

transformasi tue menatang apa ?

Tanpa Nama berkata...

Slogan saja hebat konon, sungguh mengherankan sekelumit pun tak rasa diri tu bersalah. Sungguh-sunguh menyedehkan mempunyai kepeimpinan yang semacam ni.

mosabit berkata...

transformasi tu dari tun razak jadi najib razak.....maka timbul lah...najis tong rosak..........

cool bro

Khun Pana aka johanssm berkata...

Kepada yang maseh tidak paham .
Disini saya ada sedia kan makna transfomasi secara ringkas

"Transfomasi ini berpotansi untuk merealasi kapasiti modenasi para balachi balachi generasi ini untuk capai globalolasi dengan periok nasi dan sistem mastubasi ciptaan dari kampus mampus dan unibersiti unibersiti kangkong glokal."

aku dak elektrik berkata...

en shahmetal... dlm adapter tuu ada menatang gambar yg ko bagi tu laa..!! sama laa tu.. kah kah kah kah..!!!

NAjib suka tgk citer tu kot.. tgk dgn bik mama..!!!

Johan 23.01.84 berkata...

shahmetal berkata...
gambar yg pertama tu kita panggil adapter.

ini baru transformer:
http://www.isomatic.co.uk/images/smtraf-11.jpg

nak gelakkan orang konon.

kahkahkahkah


bodoh betul shahmetal ni..
nama penuh alat tu TRANSFORMER ADAPTER

woit bodoh shahmetal,transformer dlm gambar yg ko kasi tu satu komponen dlm adapter..bodoh!

sekarang sape yg jadi laughing stock? kan dah buat malu diri sendiri..kahkahkah..

MAT LENDIR KG LONEK berkata...

Tuan isam;

Transformasi dari sudut pandang mana yang dimaksudkan oleh ketua kampung tu?

Kalau transformasi dari sudut pandang perubahan fikiran, cadangan ketua kampung itu amat relevan. Sesuai sekali dengan perubahan menyokong UBN kepada sokongan sebelah pihak PR.

Jika transformasi itu dilihat dari sudut pandang perubahan tindakan maka cadangan ketua kampung ini juga amat bertepatan. Bertepatan dengan tindakan orang kampung sekarang yang lari meninggalkan UBN kepada PR.

Jika transformasi itu dilihat dari sudut pandang seorang kanak-kanak tadika, ia juga sesuai. Ia menggambarkan sikap penduduk kampung UBN yang sanggup bertindak umpama robot-robot transformasi sehingga boleh dikawal oleh tuannya iaitu si ketua kampung.

Kita, kekalkan transformasi untuk mencapai reformasi.

Tanpa Nama berkata...

PRU 13 kita tutup Bank Negara...silappp laaa...BN...laaa
Bung Najib and the geng

Tanpa Nama berkata...

transformasi: tak cool!
reformasi: baru cool...

nota tapak kaki:
transformasi langsung tak cool sebab hanya 1cubaan menciplak dan menumpang gelombang reformasi - tetapi takut (bacul/takde telor)nak guna perkataan 'reformasi', sepertimana juga kebangangan takut guna warna hijau, takut warna birulangit, dan lain2 phobia golongan org2 tolol cetek akal!

kahkahkah

-average joe-
klakka-la.blogspot

shahmetal berkata...

@ Johan:

Mmg dalam tu ada transformer. Jadi boleh la pnggil bnda tu transformer.

Camtu:

Aku panggil rumah aku kerusi meja.
Aku panggil bapak kau pembuluh darah.
Aku panggil mak kau pantat.

Haha. Sorry. Aku cuma aplikasi teori kau.

Hekeleh berkata...

haa kan dah kene shahmetal tuh, sesuker hati je cakap orang salah, An adapter MAY include a transformer to change the voltage -lah --TT cool ke cakap inglish melayu campo²??

Master Yoda berkata...

Tuk shah metal

Dlm adapter tu , ade transformer ye..

Step down transformer, tukar 240 V AC to 5-12V DC tuk recharge battery HP

Lenkali tu wat kajian jugak

Nak tibai TT kunun, kene la bg hujah yg bernas. Setakat tunjuk gmbo,ape cer

Tak cool la lu bro

Kah kah kah

shahmetal berkata...

@hekeleh:

iye aku tau. bacalah dari atas kenapa aku ckp camtu.

tt berkata...

kah kah kah.... shah metal memang cool kah kah kah....
kah kah kah.... pantat ari nie tak ke pasar ke kah kah kah...
woit.... pembuluh darah tak hantar pantat ke pasar kah kah kah...

p/s cccoooollll...

Johan 23.01.84 berkata...

shahmetal,

woit bodoh dah memang nama penuh dia transformer adapter,ngoook!

Tanpa Nama berkata...

PEMBULUH DARAH DAN PANTAT BALIK KE KERUSI MEJA. LEPAS TU MEREKA MEMANTAT. HOIIII BUDAK2! BENDA KECIK PON NAK BERGADUH! YG BERSALAH ADALAH TUAN TT. KAH KAH KAH!...RELEASE TENSION AKU KALAU TENGOK PANTAT. PANTAT! ANAKMU NAK BALIK NI!